mia83 Skrevet 2. februar 2010 #461 Del Skrevet 2. februar 2010 Kan jeg få bli med? Lover å være stille og snill. Gjerne det! koselig med selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. februar 2010 #462 Del Skrevet 2. februar 2010 Gjerne det! koselig med selskap! K82 lover å ta med picknick kurv, med blant annet varm kakao, sitteunderlag og pledd (og jeg skal lage bål) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 2. februar 2010 K82 lover å ta med picknick kurv, med blant annet varm kakao, sitteunderlag og pledd (og jeg skal lage bål) . Husk å ha med litt fløte til pusen dere skal ha med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 #464 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvorfor trukket tilbake? Familien følte seg uthengte. Har dere lest "Veien til Karlsvogna?" Den skal visst være virkelig bra. Har store planer om å kjøpe den. Fikk å mail om mammutsalget, blir nok sikkert noen bøker på meg, om ikke prisen er helt avskrekkende Det var noe kjent med den, men usikker. Er den ny? Hva handler den om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #465 Del Skrevet 3. februar 2010 Familien følte seg uthengte. Det var noe kjent med den, men usikker. Er den ny? Hva handler den om? Den er ikke ny, tror jeg ikke. Er en journalist som har skrevet om sin kreftsyke kone. Tror den er ganske så rørende. Vet ikke om jeg tør lese den. Sambo kommer sikkert til å se rart på meg når jeg begynner å stortute av en bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 #466 Del Skrevet 3. februar 2010 Nei, da har jeg ikke lest den. Det er gripende sånn bøker fra virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #467 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, det er det. Jeg må jobbe litt innimellom KG i arb.tiden kan fint kombineres for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #468 Del Skrevet 3. februar 2010 K82 lover å ta med picknick kurv, med blant annet varm kakao, sitteunderlag og pledd (og jeg skal lage bål) . Det høres jo helt topp ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 #469 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, det er det. Jeg må jobbe litt innimellom KG i arb.tiden kan fint kombineres for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 3. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. februar 2010 #471 Del Skrevet 3. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 #472 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg er bare glad for at jeg ikke er alene om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #473 Del Skrevet 3. februar 2010 Så stille det er her i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. februar 2010 #474 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 #475 Del Skrevet 3. februar 2010 Tjohoooooooooooooooo Jeg har vært på trening, snart litt mat i skrotten. Blir pitapizza i kveld også, kanskje jeg spiser det for ofte. Det er så enkelt. Lurte på om jeg skulle steke eggerøre i kveld, så kan jeg ta med på jobb imorgen, en litt bedre lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. februar 2010 #476 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg ser på House nå. Jeg liker House. Så drikker jeg kamillete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. februar 2010 #477 Del Skrevet 3. februar 2010 Elsker House Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. februar 2010 #478 Del Skrevet 3. februar 2010 Elsker House Så på det før, og er bra, men jeg tørte ikke å se mer på det. Liker ikke for mye om sykdommer og folk som bare :dåne: av farlige ting i øst og vest. K82 setter heller på reisen til julestjernen. Kremt...ikke akkurat den da, men noe annet på tv i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. februar 2010 #479 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg lagde ikke eggerøre i går, det hadde vært kjekt å hatt det å spise i lunsjen. Kanskje en annen dag. GOD MORGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 4. februar 2010 Så stille det er her i kveld Jeg var ikke her Vi lånte nevøen til sambo og var på lekeland Vi hadde det like gøy alle tre Så på det før, og er bra, men jeg tørte ikke å se mer på det. Liker ikke for mye om sykdommer og folk som bare :dåne: av farlige ting i øst og vest. K82 setter heller på reisen til julestjernen. Kremt...ikke akkurat den da, men noe annet på tv i alle fall. Whassup'? (vi skull hatt et skikkelig yo-yo-blingsmileyfjes altså) Jeg lagde ikke eggerøre i går, det hadde vært kjekt å hatt det å spise i lunsjen. Kanskje en annen dag. GOD MORGEN God Morgen! Eggerøre er nam! Jeg har alltid polarbrød eller knekkebrød med kjedelig ost eller no slikt til lunch. Det er så booooring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå