Gjest Gjest_ida_* Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Ja, jeg vet det er et luksusproblem, men jeg lurer faktisk på om det er mulig å være overseksuell. Jeg elsker sex (ikke med gud og hvermann, kun med kjæresten), og vil gjerne ha det minst en gang om dagen. Pussig nok var det ikke sånn får, men det er akkurat som om kroppen har våknet på en eller annen måte. Kjæresten min og jeg har en utrolig kjemi i sengen, han er den første som har gitt meg orgasme, til og med uten klitorisstimuli. Han er helt gjennomsnittlig utrustet, men utrolig talentfull. Han har vel en ganske normal sexdrift, og noen ganger er han for sliten til å ha sex (det skjer ganske sjelden, men en gang iblant). Det som bekymrer meg er at jeg blir så ufattelig frustrert når han ikke orker at jeg blir liggende og lure på om han kanskje ikke har lyst på meg lenger. Også i det daglige tenker jeg mye på sex med kjæresten min, og nå lurer jeg på om alle disse sextankene og det enorme behovet er et tegn på overseksualitet?
Gjest Gjest_Jens_* Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Dette er en problemstilling jeg kjenner meg igjen i. Også min samboer var redd jeg ikke tente på henne lenger, de få gangene jeg ikke orket. At jeg var lei o.s.v. Bare tull! Hardkjør på jobb og andre energikrevende aktiviteter gjør at man må ha en "hviledag" innimellom. Selv om han "i hodet" synes du er supersexy og tiltrekkende, hjelper ikke dette om kroppen er utslitt. Du er ikke overseksuell, men overfokusert på kjæresten din. Nyt sex alene de gangene han ikke vil, det er ikke noe nederlag. Litt pause for ham, gjør bare at han blir mer energisk neste gang dere har sex. Når du går rundt å grubler på alt dette, gjør du ting MYE mer komplisert enn de er. Det er 15-20 år siden min samboer var akkurat som deg, vi har fortsatt fantastisk sex...
Suzy Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 At du automatiske begynner å tenke at han ikke har lyst på deg mer når han avviser deg har mer med ditt generelle selvbilde å gjøre enn hans sexlyst, er jeg redd. Er selvbildet ditt godt og du forøvrig er trygg på ham og forholdet deres så er du romsligere i forhold til at dere begge kan veksle i lyst og ønsker. Forsøk å holde hodet kaldt og tenk litt logisk - har han hatt en tøff dag, er han syk, kan han bare være generelt sliten, eller er det mest sannynlig at han har sluttet å like deg fra en kveld til en annen..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå