Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest skolenørd
Skrevet

Hallo..

Jeg går andre året på videregående. Har ikke hatt en eneste gymtime den første termin av skoleåret. Nå får jeg selvfølgelig ingen karakter. Tenker at det kanskje er liten vits i å prøve å få karakter bare for siste delen av året?

Jeg har hørt at det er mulig å ta gym som privatist. Lese meg opp i faget og ha en slags eksamen. Tror det ville funka mye bedre for meg og det er noe jeg vil snakke med læreren min om. Men er det fortsatt mulig nå siste delen av året? og er det vanskelig? noen som hargjort det som kan fortelle meg om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg sammen.

Ingen bryr seg en dritt om prestasjonen din eller penisstørrelsen din i dusjen.

Fasiten her er å bare å gutse litt og få opp selvtilliten din.

Gjest skolenørd
Skrevet

Haha, nesten litt kult at du gadd å gjøre alt det bare for å komme med dritt. Men det høres jo nesten ut som om du snakker ut ifra egne erfaringer her. Stakkars deg

Du tenker ikke at fraværet mitt kan skyldes andre ting enn lav selvtillit og for liten pikk da?

Jeg er jente og selvtillit er ikke noe jeg sliter med..

Noen som kan komme med et ordentlig svar til meg? :)

Skrevet

det er ikke forsent å få karakter i faget, du har fortsatt et halvt år igjen. prat med læreren din og si at du vil satse siste semester, h*n vil sikkert hjelpe deg!

når det gjelder privatist så vet jeg ingenting om det, men hvorfor bruke tid og penger på det, når du få det gratis og innlagt i timeplanen? men snakk med privatistkontoret hvis du lurer på hvordan det foregår :)

Skrevet

Fullt mulig å ta det som privatist ja, men du må melde deg opp før 1 februar!

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Kan du ikke snakke md læreren din? Dersom fraværet har vært gyldig har vel skolen plikt til å være behjelpelig med å finne en løsning?

Skrevet

Hvis TS virkelig misliker gym, hvorfor skal hun gidde å slite seg igjennom resten av samesteret da?

TS, logg in på privatistweb og meld deg opp i gym som privatist. Da må du ha eksamen, men det er kun en skriftlig en, og veldig mye enklere for folk som misliker gymtimer.

Skrevet
Hvis TS virkelig misliker gym, hvorfor skal hun gidde å slite seg igjennom resten av samesteret da?

TS, logg in på privatistweb og meld deg opp i gym som privatist. Da må du ha eksamen, men det er kun en skriftlig en, og veldig mye enklere for folk som misliker gymtimer.

Seiøst. Men på privatistweb nevner de muntlig Gym eksamen hvor en må ha med gym tøy osv.

Kunne godt tenke meg å ta en skriftlig gym test. Har boka ennå. Var syk hele jævla tredje klasse og hadde kne problemer. Fikk 3. :grine:

Skolen tar virkelig ikke hensyn. Kusinen min hadde kyssesyken så hun kunne ikke ha gym fordi da kunne milten hennes sprenge. Og så helt i slutten av året hadde de tenkt å gi henne 2 i Gym, men så fikk hun ta 3000 alene med lærer for å forbedre karakteren da hun ble frisk. Hjalp ikke særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...