Gjest Eline_ Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Jeg vurderer veldig sterkt å ta en brystoperasjon for å forstørre puppene mine. Det er egentlig ikke noe galt med de nå, men jeg ønsker meg en D cup. Slik som det er nå er jeg en C cup. Dette er ikke noe jeg vil gjøre på grunn av dårlig selvtillit, men at dette er et sterkt ønske jeg har. Jeg er i begynnelsen av 20- årene. Jeg bare lurer på hva dere synes om det? Er det sånn at de fleste gutter synes det er fryktelig teit, og ser på jenter som gjør det som useriøse og overfladiske?
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Om du har C-cup og ønsker deg D-cup stemmer siste setning i startinnlegget ditt. Da synes vi du er teit, useriøs vet jeg ikke men i aller høyeste grad overfladisk. Totalt unødvendig. Det er ikke noe galt med dem sier du, det henger ikke sammen med ønsket ditt om sterkt vurdere en brystoperasjon. Troller du?? Jeg håper nesten det
Gjest Gjest_Robotkalle_* Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Jeg syns det er en dum ide, ettersom jenter med D-cup ofte får slaskete pupper, og ser veldig feite ut når de blir eldre. Jenter som bør forstørre brystene sine befinner seg i A/B kategorien. Hva med litt fettsuging i stedet, slik at du framhever C-cup brystene dine.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Eh hva skal du med silikon når du har en c cup?? Hadde du vært helt flat kunne jeg skjønt det men siden du har en c cup så må du jo ha rimlig store pupper? Å hvorfor må du absolutt ha en D cup egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Skjønner ikke helt hvorfor du vil ta silikon? :klø: Du sier at det ikke er noe galt med dem
Gjest brutal_mann Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Er det sånn at de fleste gutter synes det er fryktelig teit, og ser på jenter som gjør det som useriøse og overfladiske? JA! Du har pokker meg en C-cup!!! Hva helvete skal du ødelegge et par fine friske bryst for?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå