Gå til innhold

Etterblødninge av angrepille


Fremhevede innlegg

Gjest seventeen
Skrevet

Hei!

Tok en angrepille forrige tirsdag for sikkerhetsskyld ettersom jeg hadde sex og var litt sen med p-pillene den helgen, og ble skremt livsskiten av helsesøstera som mente jeg skulle komme tilbake om tre uker og ta graviditetstest. Snakket med en pharmasøyt som kunne fortelle meg at det var bare tull, for det var visst minimal sjanse for at jeg kunne bli gravid av å ta p-pillen noen timer for sent så lenge man tok en hver dag, men valgte å ta angrepille allikevel for å være 100% sikker.

Har bare fortsatt på p-pillene og tatt dem til riktig tid nå, men jeg har hatt sykt mye vondt i magen etter at jeg tok angrepillen, så begynte det å komme litt slim i trusa iløpet av sist helg, og i dag har det kommet et par dråper blod. Jeg skulle egentlig fått mensen i dag hvis jeg hadde sluttet med pillene forrige uke, men fikk beskjed om å droppe å ha mensen denne uken av helsesøstera og vente til jeg er ferdig med dette brettet, og pharmasøyten var enig i det hun også.. Men det jeg lurte på var altså, hvor lenge må jeg regne med å blø, og isåfall hvor mye? Vet jo at dette sikkert er veldig inviduellt og at dette er vanlig bivirkning av angrepillen, men ja, jeg spør allikevel, siden jeg normalt er flink med prevensjon og aldri har vært borti dette før. Tror dere at det gir seg til helgen? Har en kjæreste som jeg gjerne vil ha muligheten til å ha sex med når helgen kommer, så bare lurte på om det var noe håp for at det ga seg til den tid, tihi :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...