Gå til innhold

hvordan gi en god runk?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_vilde_*
Skrevet

Hei,

Kjæresten og jeg starter som regel sex med et lite vorspiel der han gnikker meg mellom beina og jeg runker han..

Føler ikke helt at jeg vet hva jeg gjør og om det er noe digg for han. (Han har ikek sagt noe, eller mistet ereksjonen). Men jeg er litt usikker.

Noen gutter der ute som har noen tips til runking?

- Hvor fast håndtrykk

- Hvor kort/langt hånden skal gli ned

- Hvor fort

- osv..

Poenget er ikke alltid at det skal gå for han, siden dette liksom er "oppvarmingen".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten spørre ham, men mange liker at du inkluderer området fra testiklene til anus og selve testiklene. Du kan gjerne "vri" litt også. Søk på handjob guide.

Skrevet

På sexuality.org så skal du kunne finne en guide om å gi en god ronk for de har en svær guide om alle aspekter av sex.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Mitt lille eksperttips: "Hei kjæresten min, jeg vil gjerne runke deg på en måte som gjør at du blir hinsides, fortell meg og vis meg hvordan, I'm all yours"

Endret av Gorgonzola
Skrevet
Mitt lille eksperttips: "Hei kjæresten min, jeg vil gjerne runke deg på en måte som gjør at du blir hinsides, fortell meg og vis meg hvordan, I'm all yours"

Det absolutt beste tipset!

Min erfaring er at det kan være ganske så store forskjeller på menn. De har sine egne perfeksjonerte teknikker alle i hop. Om du vil gå frem på en annen måte så kan du lese hele avhandlinger om runking på nettet og teste det ut på han og se hva du får reaksjoner på.

En annen viktig ting er å elske å gjøre det, forgud penisen ;)

Skrevet

Som Gorgen og de andre sier: Det er store forskjeller fra mann til mann så be om råd - han blir helt sikkert glad for å gi det.

Jeg har vært borti de som vil ha det hardt og fort, med bare to fingre, hele hånda, fast grep, lett, mest på tuppen, på hele skaftet, helst uten glidemiddel, helst med, noen elsker å få ballene massert - hardt - løst, noen ikke... det er så mange variabler at enten må du gutse deg opp til å spørre, eller prøve div varianter over en lengre periode og se hva som funker best (men jeg holder en knapp på å spørre...)

Gjest nobilian
Skrevet
Hei,

Kjæresten og jeg starter som regel sex med et lite vorspiel der han gnikker meg mellom beina og jeg runker han..

Føler ikke helt at jeg vet hva jeg gjør og om det er noe digg for han. (Han har ikek sagt noe, eller mistet ereksjonen). Men jeg er litt usikker.

Noen gutter der ute som har noen tips til runking?

- Hvor fast håndtrykk

- Hvor kort/langt hånden skal gli ned

- Hvor fort

- osv..

Poenget er ikke alltid at det skal gå for han, siden dette liksom er "oppvarmingen".

Hehe, hva slags fest er det dere drar på etterpå, når vorspielet er over?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...