Gå til innhold

blank væske

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet

Hei! håper noen kan hjelpe meg litt med kunnskapene her.

Her om dagen da jeg og typen hadde oss til skulle jeg suge han. under avsugingen kom det ren væske utav kugen som smakte jævlig rett og slett... det var ikke utløsning men det pompet ut slik som når det går for han. jeg måtte rett og slett stoppe opp og da så jeg det va blank væske. den var ikke noe klissite. kan noen forklare meg hva dette var? er det bare en stor dose smørning eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, noen får sånn blank væske når de blir kåt. Men jeg har aldri opplevd at det har pumpa ut!

Skrevet

det varierer fra person til person hvor mye det kommer væske fra penisen, noen får mer enn andre og noen får ikke i det hele tatt.

synes det er grusomt og suge når det kommer mye, synes det er så hæslig og kvalmt. desverre for min kjære!

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet
Jepp, noen får sånn blank væske når de blir kåt. Men jeg har aldri opplevd at det har pumpa ut!

nei det var det jeg reagerte på.. trodde det gikk for han.. usj guffen opplevelse altså...

Skrevet

Må bare spørre, hvordan har disse guttene/kjærestene deres reagert når dere har måttet stoppe opp? Synes de det er ubehagelig, liker de mindre å bli sugd siden de vet at det er ekkelt for den som suger?

Grunnen til at jeg spør er at jeg merka den samme væska (ganske mye) fra en one night stand som ikke ville suges :P så nå gikk det opp for meg at dette kan være grunnen!

Skrevet

Pre-cum på engelsk men det tilsvarende norske ordet er "Forsats" :)

Det skal egentlig ikke smake så mye, en anelse salt. Smaker sæden fælt også siden forsatsen gjør det?

Skrevet

syns glidemiddelet og sæden er smakløs men væska var pyton...

derfor jeg spurte om kunnskap om denne væsken for jeg har aldri opplevd lignende før, men det var ikke mye som kom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...