Gå til innhold

Hvor finne ordentlige jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Helga_*
Skrevet
"Ordentlige jenter" finnes veldig mange steder! Bare synd at de fleste av dem allerede er opptatt... :-)

Ikke jeg :gjeiper: Men jeg er vel ikke så ordentlig jeg...er nemlig ikke sjenert...og jeg har et sosialt liv... og jeg går til og med ut av og til uten å sitte i en krok for å skamme meg, hehe Heldigvis er jeg både lojal og ærlig, og holder meg for god til å oppdra menn.

Jeg regner med at det finnes menn i tilsvarende kategori der ute! "Skikkelig / ordentlig-kategorien!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ønsker tips til hvor jeg kan gå for å sjekke opp ordentlige jenter. Ønsker ikke sjekke opp partyjenter, men mer den stille jenta som sitter i kroken på utestedet.

Noen tips til hverdagslige situasjoner jeg kan prøve å komme i kontakt med dem eller hvor jeg bør sjekke dem.

I Pattaya i Thailand

Skrevet
Hvilket arrogant svar :cool:

Ikke klag. Du får all den oppmerksomheten du ber om.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Ikke klag. Du får all den oppmerksomheten du ber om.

I så fall hadde jeg nå vert i et lykkelig forhold bygget på gjensidig respekt, kjærlighet og lidenskap.

Gjest Gjest_BK_*
Skrevet

"Ordentlige jenter" du liksom.

Gutter velger om igjen og om igjen utro drittkjerringer.

De går fra ei utro drittkjerring til en annen.

Hvis man er en ordentlig jente så blir man oversett.

Jeg har i alle fall gitt opp. Blir jeg interessert i en gutt så flyr han videre til en eller annne bitch, eller så går han tilbake til den utro eksen sin.

Blir jeg sammen med en fyr så er han utro.

Så bare gjør som alle andre gutter og hopp på den første slutten du finner, det er åpenbart de damene dere vil ha.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke vær så sint da? Du skjærer alle gutter over en kam her. Inkludert damene deres. Forstår bitterheten, men hvorfor har det blitt sånn? Tiltrekker du deg bare drittsekker? Har du et lite selvtillitsproblem? Og blir ordentlige jenter oversett? Kan du definere ordentlig jente? Åpenbart er jeg en slut, siden kjæresten min er en av "alle andre gutter".

Gjest Gjest
Skrevet
I Pattaya i Thailand

Ja, de er hvertfall klare for en mann med penger som kan gi de lommepenger hver måned og må sørge for pensjonen hennes.

Gjest Gjest
Skrevet
Hihihi... Jeg tror jeg ville strøket musikkorps fra den lista.. Vi er nok dessverre ikke så ordentlige som mange tror ;)

Idrettsfolk kan også strykes fra listen...det drikkes og festes mye i alle disse miljøene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...