Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke hvem du snakker om :rolleyes:

Ble lite KG-ing på meg i dag, og det blir det jaggu i dagene fremover og - i morgen drar jeg jo til Krakow! :strix: Blir hentet av taxi kl. 06:30, og kjøreturen tar bare 10 min eller noe sånt. Grøss.

Ha en superfin helg alle rare søte KG-jentene! Skal besøke dere når jeg er tilbake på mandag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvem du snakker om :rolleyes:

Men jeg snakka om meg. Så du ante ikke hvem jeg snakka om. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tuuuur!! Kos deg masse!! :)

Tusen takk! :happy:

Men jeg snakka om meg. Så du ante ikke hvem jeg snakka om. :fnise:

Næh, jammen da visste jeg jo ikke det! :ler: Grattis! Hva slags da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, jammen da visste jeg jo ikke det! :ler: Grattis! Hva slags da?

Denne:

41AdkH43wDL._SL500_AA300_.jpg

Det er din feil at jeg kjøpte en, så jeg håper på dine vegne at jeg blir fornøyd :fnise:

God tur forresten? Hva skal du der? Business or pleasure?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maken som min, jo. :rødme: (bare rosalilla, fin!) Æh OK, nå håper jeg også at du blir fornøyd, siden jeg har ansvaret :fnise:

Dette blir bare en morotur! Vi er 6 som reiser: jeg, J, et annet par og to jenter til. Kun super-folk, så jeg gleder meg masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maken som min, jo. :rødme: (bare rosalilla, fin!) Æh OK, nå håper jeg også at du blir fornøyd, siden jeg har ansvaret :fnise:

Dette blir bare en morotur! Vi er 6 som reiser: jeg, J, et annet par og to jenter til. Kun super-folk, så jeg gleder meg masse! :)

Jeg har jo skjønt, ut i fra din bok, hva konseptet er. Så om jeg ikke er fornøyd tar jeg det helt og holdent på min egen kappe. Men jeg som spiser lavkarbomat i stedet for brødskiver bør jo ha en sånn. :Nikke: Skal jo aldri tilbake til brødskiver til alle måltider, så det er en fin invistering.

Høres herlig ut. Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er tilbake! :) Men er alt for trøtt til å skrive noe fornuftig i hverken min egen eller andres dagbøker. Kommer sterkere tilbake i morgen! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :vinke: Gleder meg til å høre om turen når du har fått hvilt deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk søtinger!

Jeg hadde en kjempefin tur, altså! Startet alt for tidlig med å bli hentet av taxi kl 6:30 på fredag, men det er liksom greit når det er ferie. Turen over gikk greit, vi leide en city apartment som var helt fin, og Krakow er generelt en nydelig by. Vi bodde rett i nærheten av gamlebyen, og vi var omtrent bare der. Turen oppsummert blit vel spising - shopping - spising - øl - spising - sightseeing - øl - spising - øl - soving - øl. Tror jeg skal vente noen uker før jeg går på vekta igjen, for å si det sånn ;)

Vi gjorde ikke mye sightseeing, bare tuslet litt rundt i gamlebyen og var innom slottet en tur. Og så faktisk kisten/sarkofagen til den polske presidenten som nettopp døde i den flystyrten.

Shoppingresultatene var to par nye sko; ett litt sommerlig par med snøresko og ett litt penere med en skikkelig lav mini-hæl men som likevel var feminine og søte. Førstnevnte var ekte lær og kostet sikkert halvparten av hva de ville gjort i Norge. Også har jeg kjøpt et ravsmykke til ei venninne som har bursdag snart (rav er visst veldig poppis i Polen), og et par røkte oster som er gode. Ellers holdt jeg pengeforbruken på et fornuftig nivå. Og det er jo ikke så vanskelig når middagen koster 20 kroner og ølet 12 ;) Polsk mat og øl er kjempegodt, men det visste jeg jo fra før :)

Vi reiste fra Krakow kl 3 på morgenen, og jeg var i huset i Sandefjord kl 8:30. Lurte på å legge meg og sove litt, men jeg var redd for å ikke få sove på kvelden så jeg holdt meg våken. Så istedet for å ligge i senga gikk jeg til Sandefjord sentrum - det er 90 minutter med gåing det! Kl 3 begynte jeg å lure på å legge meg, kl 6 gav jeg etter og gjorde det. Tror jeg må døgne litt oftere, det gjør underverker med døgnrytmen min :fnise:

Håper alle KG-snuppene har det fint. Var veldig koselig å se at dere har vært innom boka mi mens jeg har vært borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en herlig ferietur! Nå fikk jeg også lyst til å dra til Krakow! Billig øl og middag - sleng på litt godt selskap og et par obligatoriske feriebilder så kan det jammen ikke bli stort bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bentoen for i morgen!

(jeg klarte å slette bildet av dagens, det var faktisk første bentoen jeg ikke har bilde av :( )

bento21T.jpg

Jeg blir så sulten i felt, og får litt noia av å se all maten i boksen min. Men jeg kan jo ikke gå sulten, og dette er da ikke SÅ ille? Gravt brød, grov pasta. Fløtesaus er vel ikke eksemplarisk, men det er ikke så mye av den, og det er jo laks, løk og tomat i tillegg. Bittelitt ost kan ikke være så galt, og det er definitivt nok næringsstoffer der. Mandler/aprikoser/sjokolade er for at jeg skal klare å styre unna alle kakene/kjeksene som alltid er på bordet i brakka, men ha noe annet godt. (det har jeg ikke klart så godt enda. :sjenert: må skjerpe meg.) Og det er ikke så mye av det, kanskje rundt 10 mandler, 5 aprikoser, 1 smal rad sjokolade?

Jeg ser jo at dette er sunt, men det er ganske mye. Uvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe rart at det er mye når du jobber med kroppen hele dagen. Og utendørs i tillegg. Synes virkelig ikke det var så mye jeg da, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har hatt det gøy! Kaffe i helgen om du kan? :)

Jeg tror jeg kan, og vil ihvertfall veldig gjerne! Kan ikke vi snakkes om det litt nærmere helgen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...