^^Belle^^ Skrevet 13. mai 2010 #1902 Skrevet 13. mai 2010 Bare innom og sier hei. Gleder meg til referat fra filmen.
Pingting Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1903 Skrevet 13. mai 2010 Filmen var ikke dum! Bedre enn jeg hadde forventet faktisk, men det var jo ingen "stor" film sånn utenom det visuelle og at den er veldig underholdende. Og som arkeologi/historieinteressert henger man seg dessuten alltid opp i kostymer som er helt feil og slikt (selv om J dultet til meg i løpet av filmen og sa "oi! De pløyer riktig! ) Bento: Nudler er jo ikke helsekost akkurat, men det får gå an på en fredag *velger å glemme at jeg spiste sushi med masse hvit ris i i dag*
Sequax Skrevet 13. mai 2010 #1904 Skrevet 13. mai 2010 Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror du tenker på den samme som meg... Syns du skriver mye smart også! Koseklumpen!
Pingting Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #1905 Skrevet 14. mai 2010 Herlighet, jeg får jo ikek konsentrert meg om noe i dag, jo! Det lille jeg faktisk får lest husker jeg ikke, ellers danser bokstavene rundt på sidene Irriterende. Og i dag ER det feltstart som har skylden, jeg tenker bare på hva jeg må huske og om jeg har pakket ditt og datt og hva jeg burde kjøpe og... ja.
Sequax Skrevet 14. mai 2010 #1906 Skrevet 14. mai 2010 Herlighet, jeg får jo ikek konsentrert meg om noe i dag, jo! Det lille jeg faktisk får lest husker jeg ikke, ellers danser bokstavene rundt på sidene Irriterende. Og i dag ER det feltstart som har skylden, jeg tenker bare på hva jeg må huske og om jeg har pakket ditt og datt og hva jeg burde kjøpe og... ja. Og jeg greier bare å konsentrere meg om en ting: sjokolade....Har en plate melkesjokolade med havsalt og kvikklunsj som hyler til meg fra kjøleskapet PS! Jeg har lettet litt på lidelsen dens....Problemet er at jeg ønsker å fri den fra all lidelse...
Gjest *Twinklestar* Skrevet 14. mai 2010 #1907 Skrevet 14. mai 2010 Og jeg greier bare å konsentrere meg om en ting: sjokolade....Har en plate melkesjokolade med havsalt og kvikklunsj som hyler til meg fra kjøleskapet PS! Jeg har lettet litt på lidelsen dens....Problemet er at jeg ønsker å fri den fra all lidelse... åh ikke si sånt a! har 6km til sentrum jeg, så blir ingen sjokolade på meg. men hjelpes så god den er :rødme:
Sequax Skrevet 14. mai 2010 #1908 Skrevet 14. mai 2010 åh ikke si sånt a! har 6km til sentrum jeg, så blir ingen sjokolade på meg. men hjelpes så god den er :rødme: Den er ond, rett og slett!!! En 200 grams plate sklir ned så lett som bare det...
Gjest *Twinklestar* Skrevet 14. mai 2010 #1909 Skrevet 14. mai 2010 Den er ond, rett og slett!!! En 200 grams plate sklir ned så lett som bare det... ja men så utrolig god :rødme:
Pingting Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #1910 Skrevet 14. mai 2010 (endret) Ja, den sjokoladen er jo kriminelt farlig-god! Hvordan gikk det Sequax? Har du, eh, gitt den en verdig avslutning? Jeg dro hjem. Også har jeg pakket alt og flyttet alle bagene til J sin leilighet. Han var snill og hentet meg og alle tingene i bil, ikke søren om jeg hadde klart å dra med meg alt det der på t-banen. Også har vi spist middag, og nå er jeg god og trøtt. Og veldig, VELDIG glad for at jeg sover her i natt og ikke på hybelen - en masse russ satt og grilla da vi dro. *grøss* Endret 14. mai 2010 av Pingting
Pingting Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #1912 Skrevet 14. mai 2010 Lenge siden siste kattevideo nå. http://www.youtube.com/watch?v=ZPyo_MxRfeo&feature=player_embedded
Gjest *Twinklestar* Skrevet 15. mai 2010 #1914 Skrevet 15. mai 2010 var ikke så dom den fuglen der nei
Store My Skrevet 15. mai 2010 #1915 Skrevet 15. mai 2010 Jeg drømte om deg i natt, men jeg husker ikke hva.
Pingting Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #1916 Skrevet 15. mai 2010 Den måka er vel den frekkeste faen jeg har sett på lenge! Oi! Men da satser vi på at det var noe hyggelig, My. (Benefit of the doubt, vær så snill?)
Store My Skrevet 15. mai 2010 #1917 Skrevet 15. mai 2010 Jeg tror det var noe hyggelig, altså. skjønner ikke hvorfor det ikke skulle ha vært det.
Pingting Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #1918 Skrevet 15. mai 2010 I morgen er det forresten Levende vikingtid på Vikingskipshuset på Bygdøy. Dere får komme og hilse på meg J er i ferd med å bli skikkelig syk, stakkar. Med max dårlig timing, han får ikke lov til å smitte meg iaffal! Jeg skal jo i felt! Også skal vi til Krakow om en uke!
Gjest Gaby Skrevet 15. mai 2010 #1919 Skrevet 15. mai 2010 Haha, det der vil jeg heller kalle en måsevideo enn en kattevideo!! Jeg elsker måser, kan studere dem i timesvis
Pingting Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #1920 Skrevet 16. mai 2010 (endret) God morgen! Da var vikingklærne på, mobilen godt gjemt og kaffen kokt. Værmeldinga ser dyster ut, æsj. Ikke gøy å leke viking når det regner, det tar seg liksom ikke ut å gå med regntøy da. Håper alle får en fin dag! Endret 16. mai 2010 av Pingting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå