Gå til innhold

Litt flinkere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, "voldsom mann", veldig bra ;)

Skrevet
:vinke: Bare innom og sier hei. Gleder meg til referat fra filmen. :jepp:
Skrevet

Filmen var ikke dum! Bedre enn jeg hadde forventet faktisk, men det var jo ingen "stor" film sånn utenom det visuelle og at den er veldig underholdende. Og som arkeologi/historieinteressert henger man seg dessuten alltid opp i kostymer som er helt feil og slikt :fnise: (selv om J dultet til meg i løpet av filmen og sa "oi! De pløyer riktig! :ler:)

Bento:

bento17T.jpg?t=1273781802

Nudler er jo ikke helsekost akkurat, men det får gå an på en fredag :sjenert:

*velger å glemme at jeg spiste sushi med masse hvit ris i i dag*

Skrevet

:hoho:

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror du tenker på den samme som meg...

Syns du skriver mye smart også! Koseklumpen! :wink:

Skrevet

Herlighet, jeg får jo ikek konsentrert meg om noe i dag, jo! Det lille jeg faktisk får lest husker jeg ikke, ellers danser bokstavene rundt på sidene Irriterende. Og i dag ER det feltstart som har skylden, jeg tenker bare på hva jeg må huske og om jeg har pakket ditt og datt og hva jeg burde kjøpe og... ja. :bond:

Skrevet

Herlighet, jeg får jo ikek konsentrert meg om noe i dag, jo! Det lille jeg faktisk får lest husker jeg ikke, ellers danser bokstavene rundt på sidene Irriterende. Og i dag ER det feltstart som har skylden, jeg tenker bare på hva jeg må huske og om jeg har pakket ditt og datt og hva jeg burde kjøpe og... ja. :bond:

Og jeg greier bare å konsentrere meg om en ting: sjokolade....Har en plate melkesjokolade med havsalt og kvikklunsj som hyler til meg fra kjøleskapet :kjefte:

PS! Jeg har lettet litt på lidelsen dens....Problemet er at jeg ønsker å fri den fra all lidelse...

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Og jeg greier bare å konsentrere meg om en ting: sjokolade....Har en plate melkesjokolade med havsalt og kvikklunsj som hyler til meg fra kjøleskapet :kjefte:

PS! Jeg har lettet litt på lidelsen dens....Problemet er at jeg ønsker å fri den fra all lidelse...

åh ikke si sånt a! har 6km til sentrum jeg, så blir ingen sjokolade på meg. men hjelpes så god den er :rødme:

Skrevet

åh ikke si sånt a! har 6km til sentrum jeg, så blir ingen sjokolade på meg. men hjelpes så god den er :rødme:

Den er ond, rett og slett!!! :kjefte: En 200 grams plate sklir ned så lett som bare det... :sjenert:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Den er ond, rett og slett!!! :kjefte: En 200 grams plate sklir ned så lett som bare det... :sjenert:

:ler: ja men så utrolig god :jepp: :rødme:

Skrevet (endret)

Ja, den sjokoladen er jo kriminelt farlig-god! :overrasket:

Hvordan gikk det Sequax? Har du, eh, gitt den en verdig avslutning?

:ler:

Jeg dro hjem. Også har jeg pakket alt og flyttet alle bagene til J sin leilighet. Han var snill og hentet meg og alle tingene i bil, ikke søren om jeg hadde klart å dra med meg alt det der på t-banen. Også har vi spist middag, og nå er jeg god og trøtt. Og veldig, VELDIG glad for at jeg sover her i natt og ikke på hybelen - en masse russ satt og grilla da vi dro. *grøss*

Endret av Pingting
Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:skratte:

var ikke så dom den fuglen der nei :ler:

Skrevet

Jeg drømte om deg i natt, men jeg husker ikke hva.

Skrevet

Den måka er vel den frekkeste faen jeg har sett på lenge! :ler:

Oi! Men da satser vi på at det var noe hyggelig, My. (Benefit of the doubt, vær så snill?) :fnise:

Skrevet

Jeg tror det var noe hyggelig, altså. skjønner ikke hvorfor det ikke skulle ha vært det.

Skrevet

I morgen er det forresten Levende vikingtid på Vikingskipshuset på Bygdøy. Dere får komme og hilse på meg ;)

J er i ferd med å bli skikkelig syk, stakkar. Med max dårlig timing, han får ikke lov til å smitte meg iaffal! Jeg skal jo i felt! Også skal vi til Krakow om en uke!

Skrevet

Haha, det der vil jeg heller kalle en måsevideo enn en kattevideo!! :hoho:

Jeg elsker måser, kan studere dem i timesvis :sjenert:

Skrevet (endret)

:Gjesp: God morgen!

Da var vikingklærne på, mobilen godt gjemt og kaffen kokt. Værmeldinga ser dyster ut, æsj. Ikke gøy å leke viking når det regner, det tar seg liksom ikke ut å gå med regntøy da.

Håper alle får en fin dag! :hallo:

Endret av Pingting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...