Pingting Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1881 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Men jeg har det sånn så ofte! Lurer faktisk på om jeg burde oppsøke studenthelsetjenesten til høsten, vet de har noen tilbud for konsentrasjonssvikt. Fortsetter det sånn blir jeg jo aldri ferdig med masteroppgaven... urk. Og hva gjør jeg inne på KG igjen!? () Endret 12. mai 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. mai 2010 #1882 Del Skrevet 12. mai 2010 Tror du er klar for felten, rett og slett! Prøv å samle deg om den siste masteren ( eller har du et par til i ermet ? Hadde ikke forundra meg et pøkk.. )...så kan du kose deg i Helly Hansen på leirete jorder etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 12. mai 2010 #1883 Del Skrevet 12. mai 2010 Så lenge du klarer å konsentrere deg om noe så er du safe, altså. Jeg vegeterer på sofaen i dag også. Var en tur på Blindern for lunsj fordi jeg har siste dag på jobb i dag, fikk blomster og presang av o store sjef og sjefen. Og siden jeg fikk blomster, så måtte jeg jo hjem igjen og sette dem i vann, ikke sant? Helt logisk, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1884 Del Skrevet 12. mai 2010 Tror du er klar for felten, rett og slett! Prøv å samle deg om den siste masteren ( eller har du et par til i ermet ? Hadde ikke forundra meg et pøkk.. )...så kan du kose deg i Helly Hansen på leirete jorder etterpå! Ja, det er jeg ihvertfall! Det dumme er jo at jeg ikke kan slappe av på kveldstid der heller, men helst skal få gjort bittelitt på masteroppgaven da og Vet det ikke er realistisk å få gjort så mye, men jeg bør nok holde den vedlike for å si det sånn. Og nei - det blir nok ikke flere mastere nå! (og doktorgrad kommer ikke på tale!) Så lenge du klarer å konsentrere deg om noe så er du safe, altså. Jeg vegeterer på sofaen i dag også. Var en tur på Blindern for lunsj fordi jeg har siste dag på jobb i dag, fikk blomster og presang av o store sjef og sjefen. Og siden jeg fikk blomster, så måtte jeg jo hjem igjen og sette dem i vann, ikke sant? Helt logisk, altså. Hoho, nå måtte jeg le litt av deg Men det er viktig å ta vare på blomster Vi får se. Jeg har faktisk nok konsentrasjonsproblemer til at jeg tror jeg bør prøve å få gjort noe med det - jeg føler at jeg kan så mye bedre og at dette virkelig hemmer meg. Ikke noe gøy å ha det sånn, i tillegg til at det er ganske så lite produktivt (og uøkonomisk!). Ordner seg vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. mai 2010 #1885 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja, det er jeg ihvertfall! Det dumme er jo at jeg ikke kan slappe av på kveldstid der heller, men helst skal få gjort bittelitt på masteroppgaven da og Vet det ikke er realistisk å få gjort så mye, men jeg bør nok holde den vedlike for å si det sånn. Og nei - det blir nok ikke flere mastere nå! (og doktorgrad kommer ikke på tale!) Hoho, nå måtte jeg le litt av deg Men det er viktig å ta vare på blomster Vi får se. Jeg har faktisk nok konsentrasjonsproblemer til at jeg tror jeg bør prøve å få gjort noe med det - jeg føler at jeg kan så mye bedre og at dette virkelig hemmer meg. Ikke noe gøy å ha det sånn, i tillegg til at det er ganske så lite produktivt (og uøkonomisk!). Ordner seg vel Du har mye på tallerkenen akkurat nå; du skal bli samboer ( gratulerer, forresten! )driver med master, skal forberede deg til felten, leser japansk, styrer med bentobokser og korsetter....ikke rart huet går i spinn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. mai 2010 #1886 Del Skrevet 12. mai 2010 Vi får se. Jeg har faktisk nok konsentrasjonsproblemer til at jeg tror jeg bør prøve å få gjort noe med det - jeg føler at jeg kan så mye bedre og at dette virkelig hemmer meg. Ikke noe gøy å ha det sånn, i tillegg til at det er ganske så lite produktivt (og uøkonomisk!). Ordner seg vel sånn har jeg det også, veldig slitsomt i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1887 Del Skrevet 12. mai 2010 Du har mye på tallerkenen akkurat nå; du skal bli samboer ( gratulerer, forresten! )driver med master, skal forberede deg til felten, leser japansk, styrer med bentobokser og korsetter....ikke rart huet går i spinn! Godt poeng, men desverre så er det ikke bare nå. Har egentlig "alltid" vært sånn, og det er himla irriterende. Føler det har ødelagt endel av studietida mi. Jeg vet jo at alle har dårlige perioder, men jeg synes jeg har nesten bare dårlige. Blir imponert over meg selv hvis jeg klarer å jobbe konsentrert i tre timer, liksom.. sånn har jeg det også, veldig slitsomt i grunn Veldig. Også VET jeg at jeg kan bedre, for av og til jobber jeg jo veldig bra! Og samtidig så har det ikkeno med latskap å gjøre, men det er lett å tenke sånn om seg selv. Blah. Uansett: nå hjemme. J mekker middag og jeg surrer rundt. *glad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. mai 2010 #1888 Del Skrevet 12. mai 2010 Veldig. Også VET jeg at jeg kan bedre, for av og til jobber jeg jo veldig bra! Og samtidig så har det ikkeno med latskap å gjøre, men det er lett å tenke sånn om seg selv. Blah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1889 Del Skrevet 12. mai 2010 Bento! Skikkelig kulturkrasj i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. mai 2010 #1890 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) NAM Endret 12. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 12. mai 2010 #1891 Del Skrevet 12. mai 2010 Haha, hva tror du alle bentodamene på flickr hadde sagt om fiskebollerihvitsaus?? Og en kokt potet! Du er ganske søt Ping Konsentrasjonsvansker inkludert. (men jeg skjønner at det må være slitsomt altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1892 Del Skrevet 13. mai 2010 NAM Fiskeboller er nom! Haha, hva tror du alle bentodamene på flickr hadde sagt om fiskebollerihvitsaus?? Og en kokt potet! Du er ganske søt Ping Konsentrasjonsvansker inkludert. (men jeg skjønner at det må være slitsomt altså) Hahaha, vi får se, jeg har faktisk lagt ut bildet! *satser på at de ser på det som eksotisk* Nåå, takk Dere er søren ikke verst selv heller, fine KG-jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1893 Del Skrevet 13. mai 2010 Åja, og god morgen! Har endelig krøket meg ut av senga og dusjet. Nå skal jeg prøve å krøke meg til lesesalen. Blir en kort dag i dag, vi skal på kino og så Robin Hood i kveld, og litt ølling etterpå. Også har jeg klart å overbevise J om at det er en kjempegod ide å spise sushi først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1894 Del Skrevet 13. mai 2010 Og dette er mitt innlegg nr 6666! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2010 #1895 Del Skrevet 13. mai 2010 God morgen til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. mai 2010 #1896 Del Skrevet 13. mai 2010 Og dette er mitt innlegg nr 6666! På et eller annet vis så jeg et smilfjes på djevelhorn på. Lettpåvirkelig, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 13. mai 2010 #1897 Del Skrevet 13. mai 2010 Så flink du er som er på skolen i dag Og jeg tror det blir Robin Hood på oss og i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1898 Del Skrevet 13. mai 2010 God morgen til deg også! Goood morgen, din quaxalver! På et eller annet vis så jeg et smilfjes på djevelhorn på. Lettpåvirkelig, jeg? Haha! Eh, ja? Så flink du er som er på skolen i dag Og jeg tror det blir Robin Hood på oss og i dag Takker! Det blir ikke mange timene akkurat, men litt får jeg da gjort. Så kan jeg sushiere, gå på kino og ølle med god samvittighet i kveld. Vi får se hvor bra den er. Jeg har ikke sett noen veldig positive anmeldelser enda, så jeg går dit med innstillingen "se på noe underholdende i 2 timer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2010 #1899 Del Skrevet 13. mai 2010 Å, en viss mann her inne er kun interessert i å kverulere hver gang jeg skriver noe. J****g slitsomt. Tror aldri jeg har møtt en surere gubbe! Har du fått studert noe idag, Miss 6666 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1900 Del Skrevet 13. mai 2010 Er det en viss ...voldsom mann? Sånn for å ikke skrive nick rett ut men å hinte ganske heftig? Bare drit i, folk er og blir stabeiser. Greit nok hvis man har noe konstruktivt å komme med, men bare slitsomt når folk bare skal kverulere. Synes du skriver mye smart, jeg. Jeg fikk lest litt, sjekket FB og KG endel, drukket kaffe og pratet med de andre som hadde forvillet seg inn i dag. Nå har jeg spist sushi, også skal vi straks på kino Har du en fin dag, miss 1661? (he? var litt kult det tallet ditt nå og?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå