Pingting Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1861 Skrevet 11. mai 2010 Nå har jeg og J vært på Byggmakker og kjøpt regntøy til å ha i felt. Dyrt! Betalte nesten 1500,- for jakke og bukse Men det er Helly Hansen og skikkelig kvalitet, med masse smarte løsninger og slitesterke knær bl.a. Kjekt når man skal kravle rundt i grusen på knærne. Også er det high-visibility (les: knallorange med refleksbånd), noe som er påbudt når man skal være i nærheten av gravemaskin. (vi får låne sånne vester og, men de er så kjiiipe) Også er det faktisk litt morsomt å se ut som en arkeolog når man er helt ny i det her, det må jeg innrømme Har fått tilbud om å låne av opptil flere, men for det første vil jeg ikke slikte på andres regntøy i 3 mnd, også er det NÅ jeg har råd til å kjøpe eget regntøy - neste vår er det ikke sikkert jeg kan det. Såh - fornøyd! Nå er jeg på lesesalen og drikker kaffe
Pingting Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1862 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Æsj, treig dag. Bare trøtt og vims igjen, og får ikke gjort så mye... Vurderer å dra hjem tidlig sånn at jeg får gjort alt det andre jeg må denne uka og dermed kan sitte lengre på lesesalen de andre kveldene (bortsett fra at jeg skal til J i morgen, på kino på torsdag og på fredag er det jo fredag ). Gjøreliste for kvelden: - Trene: 20 min ellipse + styrke mage/rygg - Overføre penger fra sparekonto - Betale telefonregning - Betale kredittkortregning - Vaske klær, hvis nødvendig - Pakke sekk til Krakow-tur (som er om nesten to uker, men hvis jeg pakker nå kan sekken stå hos J og jeg slipper å ha den med til Vestfold) - Pakke arbeidstøy, undertøy og toalettsaker til feltarbeid - Pakke det jeg kan av ting ellers som skal være med i felt, og skrive ferdig lista over ting som skal være med - Lage middag og bentoboks - Ta bilde av bentoboks og legge på nett - Drikke en øl med god samvittighet når alt er ferdig! :dåne: Endret 11. mai 2010 av Pingting
Cygnus Skrevet 11. mai 2010 #1863 Skrevet 11. mai 2010 Du må ikke bli overarbeidet nå, Ping! Og jeg som syntes jeg hadde mye å gjøre, når jeg har fri fra jobb og egentlig bare tenkte å vaske bilen og rydde litt i leiligheten.. Det regntøyet hørtes kjempekult ut. Det ER artig med skikkelig arbeidstøy. Husker når jeg jobbet med HMS i offshoreindustrien, fikk kjeledress og hjelm og følte meg ganske tøff altså. Litt som ny sekk til første skoledag
Pingting Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1864 Skrevet 11. mai 2010 Du må ikke bli overarbeidet nå, Ping! Og jeg som syntes jeg hadde mye å gjøre, når jeg har fri fra jobb og egentlig bare tenkte å vaske bilen og rydde litt i leiligheten.. Det regntøyet hørtes kjempekult ut. Det ER artig med skikkelig arbeidstøy. Husker når jeg jobbet med HMS i offshoreindustrien, fikk kjeledress og hjelm og følte meg ganske tøff altså. Litt som ny sekk til første skoledag nei, men vil heller ha alt utenomgreiene unnagjort i dag, altså - så kan jeg slappe mer av resten av uka. Nå skal jeg sitte på lesesalen til 3, og så hjem! Haha, ja - litt sånn er det
Tigerlily Skrevet 11. mai 2010 #1865 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har ikke gjort en ting i dag annet enn å bli slaktet på møte om bachelorgraden & resultater ("Oj, du har ikke gjort noe med resultatene dine nei? Veilederen din har vært på Svalbard i 6 uker ja? Du vet ikke helt hva du skal gjøre i forhold til statistikk og du er usikker på resten? Jaja, vi får utsette innleveringsdato så mye vi kan, da...") og nå sitter jeg på jobb. Trening etter jobb. Sukk. Har desperat lyst på trøstesjokolade nå.
Pingting Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1866 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har ikke gjort en ting i dag annet enn å bli slaktet på møte om bachelorgraden & resultater ("Oj, du har ikke gjort noe med resultatene dine nei? Veilederen din har vært på Svalbard i 6 uker ja? Du vet ikke helt hva du skal gjøre i forhold til statistikk og du er usikker på resten? Jaja, vi får utsette innleveringsdato så mye vi kan, da...") og nå sitter jeg på jobb. Trening etter jobb. Sukk. Har desperat lyst på trøstesjokolade nå. Da synes jeg du kan unne deg en bitteliten sjokolade bit, jeg. Så kjipt med slakt - ordner det seg med utsatt frist eller?
Pingting Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1867 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Rødt er ferdig, blått halvferdig: - Trene: 20 min ellipse + styrke mage/rygg - Overføre penger fra sparekonto - Betale telefonregning - Betale kredittkortregning (det var ikke så vanskelig, den var nemlig på 0,-) - Vaske klær, hvis nødvendig - Pakke sekk til Krakow-tur (som er om nesten to uker, men hvis jeg pakker nå kan sekken stå hos J og jeg slipper å ha den med til Vestfold) - Pakke arbeidstøy, undertøy og toalettsaker til feltarbeid - Pakke det jeg kan av ting ellers som skal være med i felt, og skrive ferdig lista over ting som skal være med - Lage middag og bentoboks - Ta bilde av bentoboks og legge på nett - Drikke en øl med god samvittighet når alt er ferdig! - Kjøpe øl () Dette går jo strålende! Blir usunn middag i dag da, må prioritere å spise det jeg faktisk har i skapet her - jeg flytter jo ut herfra snart, og kommer knapt til å være her i ukene fremover. Endret 11. mai 2010 av Pingting
Store My Skrevet 11. mai 2010 #1868 Skrevet 11. mai 2010 Pingting flytter ut for hun skal bli samboer! Og da skal hun ikke være nabo med en som lager middag klokka ett om natta
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #1869 Skrevet 11. mai 2010 Pingting flytter ut for hun skal bli samboer! Og da skal hun ikke være nabo med en som lager middag klokka ett om natta
Pingting Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1870 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Åååh, søtinger! :happy: Rødt er ferdig, blått halvferdig: - Trene: 20 min ellipse + styrke mage/rygg - Overføre penger fra sparekonto - Betale telefonregning - Betale kredittkortregning (det var ikke så vanskelig, den var nemlig på 0,-) - Vaske klær - Pakke sekk til Krakow-tur (som er om nesten to uker, men hvis jeg pakker nå kan sekken stå hos J og jeg slipper å ha den med til Vestfold) - Pakke arbeidstøy, undertøy og toalettsaker til feltarbeid - Pakke det jeg kan av ting ellers som skal være med i felt, og skrive ferdig lista over ting som skal være med - Lage middag og bentoboks - Ta bilde av bentoboks og legge på nett - Drikke en øl med god samvittighet når alt er ferdig! - Kjøpe øl Droppet ølen siden jeg har usunn middag. Skal kose meg med en kopp te istedet, tenker jeg http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> (eller kanskje en bitteliten whisky...) Nå: trene! Endret 11. mai 2010 av Pingting
Pingting Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1871 Skrevet 11. mai 2010 Rødt er ferdig, blått halvferdig: - Trene: 20 min ellipse + styrke mage/rygg Ble 30 min intensiv ellipse og en litt halvhjertet styrkeøkt... - Overføre penger fra sparekonto - Betale telefonregning - Betale kredittkortregning (det var ikke så vanskelig, den var nemlig på 0,-) - Vaske klær - Pakke sekk til Krakow-tur (som er om nesten to uker, men hvis jeg pakker nå kan sekken stå hos J og jeg slipper å ha den med til Vestfold) - Pakke arbeidstøy, undertøy og toalettsaker til feltarbeid - Pakke det jeg kan av ting ellers som skal være med i felt, og skrive ferdig lista over ting som skal være med - Lage middag og bentoboks - Ta bilde av bentoboks og legge på nett - Drikke en øl med god samvittighet når alt er ferdig! - Kjøpe øl Droppet ølen siden jeg har usunn middag. Skal kose meg med en kopp te istedet, tenker jeg http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> (eller kanskje en bitteliten whisky...)
Pingting Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1872 Skrevet 11. mai 2010 Rødt er ferdig, blått halvferdig: - Trene - Overføre penger fra sparekonto - Betale telefonregning - Betale kredittkortregning - Vaske klær - Pakke sekk til Krakow-tur - Pakke arbeidstøy, undertøy og toalettsaker til feltarbeid - Pakke det jeg kan av ting ellers som skal være med i felt, og skrive ferdig lista over ting som skal være med - Lage middag og bentoboks - Ta bilde av bentoboks og legge på nett Og apropos siste punkt: Bentoen i dag er et resultat av tomt kjøleskap. Ganske fornøyd med min egen kreativitet, faktisk. Jeg hadde tenkt å koke pasta til bentoen, men glemte det. Så romsterte jeg etter noe å erstatte det med, og kom på at jeg har jo wraps i fryseren. Det som fantes av ferske grønnsaker i kjøleskapet var gulrot og stangselleri, så jeg rev litt gulrot og skjærte selleri i skiver. I skapet fant jeg hermetisk tunfisk som jeg egentlig ikke er så glad i uten at den gjemmes litt - og da så jeg sweet chili-sausen. Tadaaah! Resten ble litt vel mye frukt, men det får jeg tåle.
Sequax Skrevet 11. mai 2010 #1873 Skrevet 11. mai 2010 Kjempeherlig! Innså nettopp at jeg feiret med å tylle i meg masse sukker Hahahaha, du har helt rett! Moralen er: sjokolade er bra for språket Quaxen! Koselig å "se" deg! Jeg er stadig innom og sjekker i dagboka di, skjønner'u...er bare ikke alltid jeg har noe særlig å si! Men koser meg med bilder av bentobokser og gullkorn fra Pingemunn! :happy:
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2010 #1874 Skrevet 12. mai 2010 Ferdig liste. Gøy! Åh, Krakow. Sukk. Elsket den byen da vi var der.
Pingting Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1875 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er stadig innom og sjekker i dagboka di, skjønner'u...er bare ikke alltid jeg har noe særlig å si! Men koser meg med bilder av bentobokser og gullkorn fra Pingemunn! :happy: Hyggelig det, her er det ingen skravletvang (eh, eller holde-kjeft-tvang heller forsåvidt ). Ferdig liste. Gøy! Åh, Krakow. Sukk. Elsket den byen da vi var der. Jah! Liste! Borte! Hah! Gleder meg masse masse til å dra! Liste for dagen: - studere - spise lunsj - drikke kaffe - se på Bleach :happy:
Pingting Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1877 Skrevet 12. mai 2010 Godlisten. :happy: Jobber med kaffedrikkinga akkurat nuh! Skikkelig effektiv er jeg og Også må jeg få lest litt i dag altså. Og spising pleier ikke være et problem. Og å se Bleach er ihvertfall ikke et problem, er så spennende nå atte! Trikset er nok å legge lista lavt (ohohoho, ordtriks!)
Sequax Skrevet 12. mai 2010 #1878 Skrevet 12. mai 2010 Godlisten. :happy: Likte særlig siste punktet!
Pingting Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1879 Skrevet 12. mai 2010 Er rammet av selektiv konsentrasjonsevne i dag. Skrive oppgave: nei. Lese pensum: nei. Skrive bloggartikkel: ja. Sukk.
Sequax Skrevet 12. mai 2010 #1880 Skrevet 12. mai 2010 Er rammet av selektiv konsentrasjonsevne i dag. Skrive oppgave: nei. Lese pensum: nei. Skrive bloggartikkel: ja. Sukk. Sånne dager har vi alle, trøst deg med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå