Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Håper alt går finfint hos tannlegen! *nynner på Dental Care* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte på den i dag, faktisk :fnise:

Joa, alt gikk så bra. Litt ekkelt, men også noe veldig kult: hun tok 3D-bilder av tanna mi, og jeg fikk se på på skjermen :happy: På mandag er det siste besøk, da skal jeg få satt på krona. Skal bli deilig å bli ferdig, og det synes lommeboka og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaby

Lommebøker liker ikke å være hos tannlegen :(

(selv om tannlegen er aldri så kjekk)

Ping, hvor mye skal du ha for å flytte til Trondheim og lage bentoboks til meg hver dag? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, lommebøker og tannleger er naturlige fiender :ler:

:hoho: Ganske mye! Må jo ha til maten da, også til å leve selv. Og J må være med. Og han må også ha mat. Og et sted å bo.

Søta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ping, hvor mye skal du ha for å flytte til Trondheim og lage bentoboks til meg hver dag? :plystre:

Vi kan spleise!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt nå da, jeg blir innbilsk! :ler:

In other news: karbosuget er tilbake i dag, gitt. Jeg hadde drept for en diger bolle med spaghetti eller ris akkurat nå. Hnnnngh! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er jeg så trøtt! Sov dårlig i natt pga mye øl og mat - nå frister det mest å dra hjem og sove. Men jeg fikk jo ikke gjort noe i hele går, så det blir litt drøyt å ikke gjøre noe i dag heller. Grmmmmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som nettopp sovna på lesesalen og laget en diger sikleflekk på genseren sin? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som nettopp sovna på lesesalen og laget en diger sikleflekk på genseren sin? :sjenert:

:skratte:

Ta deg en :kaffekopp: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det. Nå er jeg våken og får fortsatt ikke gjort noe... :sjenert:

Håpløse dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda. Du har gjort masse: vært til tannlegen, sovet, siklet og drukket kaffe. Masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaby

Spiller du da? :fnise:

Jada, har tippet en hel gang :fnise:

Vi kan spleise!! :nigo:

Hurra!! :hoppe: vår egen personlige bento-butler!!!

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Åja, var det sånn det var. :fnise:

Ene venninna mi fikk baby i natt, forresten :rødme:

OK, that's it. Du har god smak. :nigo:

jeg burde lage middag til deg. Middag som består av reinsdyrhjerte, grapefrukt og Newcastle Brown :hoho:

Ja, det var det virkelig! Jeg er glad jeg ikke ble SÅ påvirka da - nå skal jeg nemlig til tannlegen. Fyllesyke og borring tror jeg går veldig dårlig sammen. (eller enda verre: tenk på fylleangst og tannlegeskrekk! :haar:)

gøy med baby :nigo: vennina mi skulle på dobbel dose med modningspiller i dag hun siden det ikke skjer noe...

sier ikke nei takk til en sånn middag jeg altså :ler:

:skratte:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk. Karbene vant... *har spaghetti med ikke spesielt sunn saus i magen*

Æsj. Jaja. Snart trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God trening! Nå er det styrkeøvelser som gjelder for min del, etter den første sjakteuka. Bare vent til dere skal avtorve til uka, heheehehehehehe. Da får du i det minste sove godt etterpå! Har sovet 9 timer hver natt hele uka, og er fortsatt tung i hodet når jeg skal stå opp. I dag var det overflateregistrering i BRATT oppoverbakke, så både astmaen og lårene fikk kjørt seg. Så da måtte jeg jo ta noen styrkeøvelser i kveld, hehe. Men så har jeg styrket meg på en real carbonara med plenty av bacon og parmesan på. Så nå er overskuddet tilbake!

Gled deg til felt, det er deilig og fint. Og litt masete. :)

Og jeg er sjalu på ølsmakerkurs, men på en annen side har jeg jo en privat bryggerimester (og jeg er jo en dreven ølbrygger selv også). Bentoboks er forresten knallbra i felt! Alle blir helt sjalu. I dag og i morgen deler jeg bentoboks med middagsrester med feltleder Rolf, og jeg tror han er blitt bittelitt glad i meg allerede. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om da jeg stilte med bodum-reise-presskanne med espresso på til alle som ville ha. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*noterer så blekket spruter*

Haha, høres fantastisk ut! bentoen og espressoen altså, ikke avtorvinga. Så greit av vi er på flateavdekking da, med en sååååå >----(^^)----< stor gravemaskin!

Det er fint du er snill med feltlederen din. Jeg tror trikset med min også kan være å gi ham mat, merkelig nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...