Tigerlily Skrevet 4. mai 2010 #1761 Del Skrevet 4. mai 2010 Du må være litt forsiktig med grapefruit da, Ping... Vet ikke helt mengde/inntak som skal til, men det gjør at medisiner av ulik type enten ikke tas opp i kroppen eller tas for mye opp i kroppen (yes, begge deler!). For p-piller er det tas ikke opp... Og det er vel ikke helt etter planen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1762 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er jeg klar over, googlet faktisk litt rundt det i går. Kan ikke akkurat påstå at jeg ble slått i bakken av bevis, men det skader jo ikke å være forsiktig. Uansett: det jeg har sett viser til at effekten varer i 24, kanskje så mye som 48 timer, og ut fra hvor jeg er i syklusen og at det neppe blir noe pulings de nærmeste to dagene, så tar jeg det med stooor fatning og nyter grapefrukta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 4. mai 2010 #1763 Del Skrevet 4. mai 2010 iiiiiiiiii fikk bitter smak i munn bare jeg leste ordet "grapefrukt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 4. mai 2010 #1764 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) tredobbelposting *flaut* Endret 4. mai 2010 av Matvraket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 4. mai 2010 #1765 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) trodobbeltposting *flaut* Endret 4. mai 2010 av Matvraket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1766 Del Skrevet 4. mai 2010 Jadda jadda, du har sagt det nå! Ingen vits i å bli barnslig demonstrativ, her! (teite KG) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 4. mai 2010 #1767 Del Skrevet 4. mai 2010 trengs. Bare nr. 4 i dag. Sukk. Ikke en god dag i dag! Kaffe når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1768 Del Skrevet 4. mai 2010 Uff Kaffe, ja. Tja. Fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1769 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Kan jeg få litt skryt? Jeg har hatt skikkelig lyst på en kjempeusunn middag i hele dag. Aller helst spaghetti med kjøttdeig. Bare (lys) spaghetti og kjøttdeig, og litt smør på. Skikkelig sært, jeg vet - men jeg synes det er så godt. Og jeg spiser alltid masse spaghetti når jeg spiser det, og ender opp med å bli skikkelig kjempeovermett på bare raske karbohydrater og fett. Så det har jeg hatt lyst på i hele dag. Men så tok jeg meg sammen, også endte jeg opp med å spise litt fullkornspasta med halve mengden kjøttdeig i tomatsaus (fra hermetiske tomater) og med masse grønnsaker. Og ikke noe smør! Og ikke overspist! SÅ fornøyd, nå. Endret 4. mai 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 4. mai 2010 #1770 Del Skrevet 4. mai 2010 Flingping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 4. mai 2010 #1771 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har akkurat spist MASSE pasta (fullkorns da) med masse kjøttdeig og kjøttdeigsaus My all-time favorite :rødme: DU ER VELDIG FLINK! FLINKERT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 4. mai 2010 #1772 Del Skrevet 4. mai 2010 Så flink du er! Jeg synes det er vanskelig å stå i mot hvis jeg først får veldig lyst på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1773 Del Skrevet 4. mai 2010 Åååå, takk! Det hjelper å få skryt altså, fin motivasjon, det Helt enig Carrie, det er kjempevanskelig å stå imot - særlig når jeg har tenkt på det en hel dag. Men så kom jeg på at i morgen er det ølkurset jeg kjøpte til J til bursdagen hans, så da blir det masse øl OG en trerettes middag. Fyller nok kalori-kvota da, skal du se Lunsj i morgen blir nok litt sunnere: Nå skal jeg drikke te og strikke litt (hjelp! Gammel dame-tendenser!) før jeg skal prøve å få skrevet neste bloggpost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 4. mai 2010 #1774 Del Skrevet 4. mai 2010 Har du boksen i kjøleskap, forresten? Jeg syns yoghurt er grøss og gru og litt dødens hvis den ikke er kald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 4. mai 2010 #1775 Del Skrevet 4. mai 2010 Lenge siden jeg har vært innom her nå, men jeg har bladd meg litt bakover og skumlest. Må si jeg er dødsimponert over lunsjene dine!! Ble skikkelig inspirert jeg , googler sånn matboks nå Også er du kjempeflink som klarer å motstå middag når du har tenkt på den en hel dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mai 2010 #1776 Del Skrevet 4. mai 2010 Flinkeping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1777 Del Skrevet 4. mai 2010 Har du boksen i kjøleskap, forresten? Jeg syns yoghurt er grøss og gru og litt dødens hvis den ikke er kald. ja, setter den i kjøleskapet på instituttet. Enig, romtemperert yoghurt er litt... blærk. Lenge siden jeg har vært innom her nå, men jeg har bladd meg litt bakover og skumlest. Må si jeg er dødsimponert over lunsjene dine!! Ble skikkelig inspirert jeg , googler sånn matboks nå Også er du kjempeflink som klarer å motstå middag når du har tenkt på den en hel dag Næh, takk! Den boksen altså - jeg er helt forelska, jeg. (billigst på amazon.co.uk!) Flinkeping! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mai 2010 #1778 Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke mobb grapefrukta mi! (og hva mener du med nasty - den er jo rosa! *leker prinsesse*) Så jo ut som rått kjøtt der den lå! Dessuten smaker den verre en pyton, bitter smak er det verste jeg vet! Ingen gin&tonic på meg Du må være litt forsiktig med grapefruit da, Ping... Vet ikke helt mengde/inntak som skal til, men det gjør at medisiner av ulik type enten ikke tas opp i kroppen eller tas for mye opp i kroppen (yes, begge deler!). For p-piller er det tas ikke opp... Og det er vel ikke helt etter planen? :sjokk: VAHH????!!!!! *løper og kjøper hundrevis av grapefrukt og stapper innpå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mai 2010 #1779 Del Skrevet 4. mai 2010 Hmm, jeg pleier forresten å sette yoghurten min ut på benken en stund før jeg skal spise den, jeg. Lunka multeyoghurt/sviskeyoghurt/kokosyoghurt er NAM!!! *sær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 4. mai 2010 #1780 Del Skrevet 4. mai 2010 Flinkis-Pingis! Jeg har trent samt spist fisk til middag. Dagen tok seg opp etterhvert! Kaffe på fredag er ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå