Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Du må være litt forsiktig med grapefruit da, Ping... Vet ikke helt mengde/inntak som skal til, men det gjør at medisiner av ulik type enten ikke tas opp i kroppen eller tas for mye opp i kroppen (yes, begge deler!). For p-piller er det tas ikke opp... Og det er vel ikke helt etter planen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg klar over, googlet faktisk litt rundt det i går. Kan ikke akkurat påstå at jeg ble slått i bakken av bevis, men det skader jo ikke å være forsiktig. Uansett: det jeg har sett viser til at effekten varer i 24, kanskje så mye som 48 timer, og ut fra hvor jeg er i syklusen og at det neppe blir noe pulings de nærmeste to dagene, så tar jeg det med stooor fatning og nyter grapefrukta mi! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda jadda, du har sagt det nå! Ingen vits i å bli barnslig demonstrativ, her! :ler:

(teite KG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg få litt skryt? :sjenert:

Jeg har hatt skikkelig lyst på en kjempeusunn middag i hele dag. Aller helst spaghetti med kjøttdeig. Bare (lys) spaghetti og kjøttdeig, og litt smør på. Skikkelig sært, jeg vet - men jeg synes det er så godt. Og jeg spiser alltid masse spaghetti når jeg spiser det, og ender opp med å bli skikkelig kjempeovermett på bare raske karbohydrater og fett.

Så det har jeg hatt lyst på i hele dag. Men så tok jeg meg sammen, også endte jeg opp med å spise litt fullkornspasta med halve mengden kjøttdeig i tomatsaus (fra hermetiske tomater) og med masse grønnsaker. Og ikke noe smør! Og ikke overspist!

SÅ fornøyd, nå. :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miam

:sjenert:

Jeg har akkurat spist MASSE pasta (fullkorns da) med masse kjøttdeig og kjøttdeigsaus :nigo:

My all-time favorite :rødme:

:fnise:

DU ER VELDIG FLINK! FLINKERT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Jeg synes det er vanskelig å stå i mot hvis jeg først får veldig lyst på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, takk! Det hjelper å få skryt altså, fin motivasjon, det :nigo:

Helt enig Carrie, det er kjempevanskelig å stå imot - særlig når jeg har tenkt på det en hel dag. Men så kom jeg på at i morgen er det ølkurset jeg kjøpte til J til bursdagen hans, så da blir det masse øl OG en trerettes middag. Fyller nok kalori-kvota da, skal du se :ler:

Lunsj i morgen blir nok litt sunnere:

bento10T.jpg?t=1272995247

Nå skal jeg drikke te og strikke litt (hjelp! Gammel dame-tendenser!) før jeg skal prøve å få skrevet neste bloggpost. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du boksen i kjøleskap, forresten? Jeg syns yoghurt er grøss og gru og litt dødens hvis den ikke er kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her nå, men jeg har bladd meg litt bakover og skumlest. Må si jeg er dødsimponert over lunsjene dine!! Ble skikkelig inspirert jeg , googler sånn matboks nå :fnise: Også er du kjempeflink som klarer å motstå middag når du har tenkt på den en hel dag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du boksen i kjøleskap, forresten? Jeg syns yoghurt er grøss og gru og litt dødens hvis den ikke er kald.

ja, setter den i kjøleskapet på instituttet. Enig, romtemperert yoghurt er litt... blærk.

Lenge siden jeg har vært innom her nå, men jeg har bladd meg litt bakover og skumlest. Må si jeg er dødsimponert over lunsjene dine!! Ble skikkelig inspirert jeg , googler sånn matboks nå :fnise: Også er du kjempeflink som klarer å motstå middag når du har tenkt på den en hel dag :Nikke:

Næh, takk! :blush: Den boksen altså - jeg er helt forelska, jeg. (billigst på amazon.co.uk!)

Flinkeping! :jepp:

Takk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaby

Ikke mobb grapefrukta mi! :snurt:

(og hva mener du med nasty - den er jo rosa! *leker prinsesse*)

:hoho: Så jo ut som rått kjøtt der den lå! Dessuten smaker den verre en pyton, bitter smak er det verste jeg vet! Ingen gin&tonic på meg :ler:

Du må være litt forsiktig med grapefruit da, Ping... Vet ikke helt mengde/inntak som skal til, men det gjør at medisiner av ulik type enten ikke tas opp i kroppen eller tas for mye opp i kroppen (yes, begge deler!). For p-piller er det tas ikke opp... Og det er vel ikke helt etter planen?

:sjokk: :sjokk: :sjokk:

VAHH????!!!!! *løper og kjøper hundrevis av grapefrukt og stapper innpå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaby

Hmm, jeg pleier forresten å sette yoghurten min ut på benken en stund før jeg skal spise den, jeg. Lunka multeyoghurt/sviskeyoghurt/kokosyoghurt er NAM!!! :sikle:

*sær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkis-Pingis!

Jeg har trent samt spist fisk til middag. Dagen tok seg opp etterhvert! :)

Kaffe på fredag er :tommelopp: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...