Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Så søte dere er!

Jeg får overraskelsesvisitt fra kjæresten min i dag jeg og ble så glad at jeg har vært helt vedsiden av meg selv hele dagen :nigo:

Han kommer i kveld og jeg som trodde jeg ikke fikk sett ham før til helga vettu :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nææh! Heldig-Suzy! :strix:

Åh, det må være fint det!

Fikk aldri sånne overraskelsesbesøk da vi bodde fra hverandre, jeg. :snurt:

*overser at det antagelig har noe å gjøre med at jeg bodde i England*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er ikke dum, nei! Han er i alle fall snill mot deg... neida. Jeg fikk nybakt Tarte tatin til kveldsmat i går, så jeg skal ikke klage! Overhodet ikke! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Heldiggrisen! Nå mp jeg hinte om kakelaging til J :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting Pingting bør få gjort i dag:

- studere. Minst til kl 5. (det ble til 16:30, men pyttpytt)

- trene (30 min intens intervall på ellipsen, også noen cure-øvelser)

- lage middag

- lage lunsj til i morgen

- støvsuge hybel og fellesareal

- vaske hybel og fellesareal

- overføre penger fra sparekonto

Nå: dusj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting Pingting bør få gjort i dag:

- studere. Minst til kl 5. (det ble til 16:30, men pyttpytt)

- trene (30 min intens intervall på ellipsen, også noen cure-øvelser)

- lage middag

- lage lunsj til i morgen

- støvsuge hybel og fellesareal

- vaske hybel og fellesareal

- overføre penger fra sparekonto

Hah! :)

Og:

bento9T.jpg?t=1272917919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cure-øvelser, he he. Ser for meg vill rocking etter en halvtime death metal-elipsing.

Jeg er forresten helt sikker på at kjæresten din er like lite klagverdig som min. :) god natt fra Hokksund. Ikke sov på Langebru Gjestegaard, de har bråkete vifteanlegg som slår seg av og på. (men nå er jeg så trøtt at jeg tror det går bra.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cure-øvelser

:hoho: Oooof, den skrivefeilen så jeg ikke, gitt. :ler:

Og takk for advarselen. Får håpe du får sove til slutt, da! Hvis ikke kan vi bytte, så kan du få naboen min som står på kjøkkenet og lager middag nå (!).

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaby

Åh, også spiste jeg lunsj nå, og... det er visst noen som har sneket en lapp som det står "Jeg er glad i deg" på ned i matboksen min :rødme:

Åhh, så herlig han er :yvonne:

OMG de bentoboksene i linken tok jo fullstendig av!!! Mat formet som ps3-kontrollere og laptoper! Japanerne er gale.

Men sambo hadde nok likt dem... :roll:

Forresten, den grapefrukten.. Den så litt nasty ut :fnise: (dessuten smaker det jo fælt)

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mobb grapefrukta mi! :snurt:

(og hva mener du med nasty - den er jo rosa! *leker prinsesse*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så surt egentlig, men ganske bittert. Veldig glad i grapefrukt jeg, men jeg orker ikke spise det hver dag, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grapefrukt er godt :nigo::strix:

Reinsdyrhjerte og nå grapefrukt? *Twinklestar*, du har genial smak! :ler:

Æsj, hodet vil ikke jobbe i dag... får ikke gjort noen ting. I det hele tatt. Har mest lyst til å dra hjem og ha hjemmekontor, men der får jeg gjort enda mere ingenting OG hatt enda dårligere samvittighet, så jeg tror jeg skal holde ut på lesesalen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Reinsdyrhjerte og nå grapefrukt? *Twinklestar*, du har genial smak! :ler:

jeg har litt uvanlig smak til å være nordmann i grunn :ler:

men så er jeg vel kanskje ikke så typisk norsk når det gjelder andre ting heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har litt uvanlig smak til å være nordmann i grunn :ler:

men så er jeg vel kanskje ikke så typisk norsk når det gjelder andre ting heller :sjenert:

Høh. høres ut som en bra ting i min verden. Eh, ikke at det er noe galt med å være typisk nordmann heller. Eller å ikek være det. Man må ikke være dte heller. Alt er fint, man kan velge selv. *rote seg langt inn i sitt eget argument*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Høh. høres ut som en bra ting i min verden. Eh, ikke at det er noe galt med å være typisk nordmann heller. Eller å ikek være det. Man må ikke være dte heller. Alt er fint, man kan velge selv. *rote seg langt inn i sitt eget argument*

:skratte:

jeg er helt enig med deg, det er bare synd at der jeg har vokst opp er folk fullstendig uenige med oss :kjefte: bortsett fra familien min da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

jeg er helt enig med deg, det er bare synd at der jeg har vokst opp er folk fullstendig uenige med oss :kjefte: bortsett fra familien min da :rødme:

Auda! Nei, det høres ikke noe bra ut. Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil! :opplyser: Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Auda! Nei, det høres ikke noe bra ut. Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil! :opplyser: Nemlig.

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...