Gå til innhold

Litt flinkere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiser taco og ser på tv, også ganske så småbrisne.

Fin fredag!

Skrevet

....au...au...au. *vondt i hodet*

Jeg MÅ slutte å gå på nett i fylla, jeg våkner med skikkelig angst hver gang og lurer på hva for noe dumt jeg har skrevet. Tydeligvis ikke noe dumt i går, men jeg ser jeg har diskutert moms og fortollingsgebyr :rolleyes:

Skrevet

:hoho:

Fylledebattering faktisk!

Fantastisk bra :fnise: Jeg må innrømme at jeg stort sett vil slippe å ha pc'n i nærheten når jeg drikker uansett, så det der var faktisk et helt ukjent problem.

Skrevet

Utrolig bra med fylleinnlegg **ler**

Skrevet

Jeg var innom KG en gang i natt jeg og, men klarte heldigvis å la være og skrive noe ;)

Skrevet

Da er du flinkere enn meg! Formen er bedre nå, og i dag lar jeg sunt være sunt. Cole og potetgull, verdens beste kur mot fyllesyke!

Skrevet

Åh Ping! Ikke frist med søplemat - jeg har så inderlig lyst på pizza i dag... :sur:

Skrevet

Unnskyld... :sjenert:

Du kan jo lage flink-og-ganske-sunn-pizza da, men det var kanskje ikke det som frista? ;)

Skrevet
:fnise: Du burde fått deg en sånn alkotest på dataen, slik at du ikke kommer innpå dersom du har promille. :skaal:
Skrevet

Unnskyld... :sjenert:

Du kan jo lage flink-og-ganske-sunn-pizza da, men det var kanskje ikke det som frista? ;)

Nei det er jo ikke det.... :sukk:

Skrevet

Fikk lyst til å drikke nå jeg.. :sjenert:

Er formen tipp topp igjen nå? Han godeste påstår man er god som ny når klokka slår 16, så du har jo noen minutter på deg enda hvis teorien hans stemmer... ;)

Skrevet

Jeg hadde cavahodepine store deler av dagen i dag. Alt har vært litt sånn... feil, hehe!

Jaja, på'an igjen i kveld! :eeeh:

Skrevet

:fnise: Du burde fått deg en sånn alkotest på dataen, slik at du ikke kommer innpå dersom du har promille. :skaal:

Haha! :hoho:

Det finnes jo faktisk for epost-kontoer vet jeg, kanskje jeg burde mase på KG om å opprette en og? :fnise:

(jeg er forresten ikke edru når jeg skriver dette. Faen, nå blir det angst i morgen tidlig igjen)

Nei det er jo ikke det.... :sukk:

Hva ble det til slutt? :)

Fikk lyst til å drikke nå jeg.. :sjenert:

Er formen tipp topp igjen nå? Han godeste påstår man er god som ny når klokka slår 16, så du har jo noen minutter på deg enda hvis teorien hans stemmer... ;)

Haha, uff, ikke meninga å være dårlig innflytelse her altså!

Jeg var ikke god som ny kl 16, men det var ikke så langt unna ihvertfall.

Jeg hadde cavahodepine store deler av dagen i dag. Alt har vært litt sånn... feil, hehe!

Jaja, på'an igjen i kveld! :eeeh:

Godt å se det er flere enn meg som drikker to kvelder på rad :eeeh:

Kommentar fra meg på Flickr! :nigo:

jeg så den! :hoppe:

Skrevet

Jah, vi har da vært på whiskysmaking i kveld. Jeg er ikke vant til å drikke to kvelder på rad, altså. (les: jeg begynner å bli for gammel for slikt)

Men veldig hyggelig. Det var filmsmaking i kveld, da ser vi en film også plukker de ut whiskyer som passer til karakterene i filmen. Vi så So I married an axe murderer, en Mike Myers-film jeg ikke har sett før.

Middagen var sopp-risotto og kylling. Nammm :sikle:

Skrevet

jaja, 4-5 timer senere så skriver jeg her..?

Litt for mye G&T tilsier at ortografien her burde være på tur, men neida. Vi hadde pannekaker til middag, og har vært på café med venner. Og så bursdagsfest som endte i vanvittig heartburn for min del. Sukk. Gammel, jo!

Skrevet

:kose: Vi blir vel ikke yngre, nei... Men ærlig talt så er evnen til å gå på stupfylla to dager på rad noe jeg ikke kommer til å savne veldig, altså.

Stod opp nå, vi. Jeg har tatt meg en dusj, og konstantert at fyllesyken holder seg på et sivilisert nivå i dag. Jeg drakk jo ikke SÅ mye i går heller, så det er ikke så rart. Ser ut til å være en fin dag i dag ihvertfall! :sol:

Gjest Frisk og glad
Skrevet

Her er det bare så hyggelig å stikke innom :ler: Mye livsglede og lite repetisjoner :ler:

Føler balansen blir godt ivaretatt når man kan ha fokus på de bra tingene innimellom og ikke bare kaloritellingen :)

Ha en fin søndag :vinke:

Skrevet

Her er det bare så hyggelig å stikke innom :ler: Mye livsglede og lite repetisjoner :ler:

Føler balansen blir godt ivaretatt når man kan ha fokus på de bra tingene innimellom og ikke bare kaloritellingen :)

Ha en fin søndag :vinke:

Jeg henger meg på din kommentar i sin helhet :)

Ha en fin søndag Pingting! :)

Skrevet (endret)

Strengt tatt er jeg vel litt for flink til å fokusere på de bra tingene og fortrenge kaloritellingen! :ler:

Neida. Hadde en relativt sunn middag i dag, ihvertfall til søndag å være. Hamburgere, men jeg laget selv av kylling, også bakte jeg grove burgerbrød. Og hadde salat til, droppet alt som ligner på pommes frites. Men dekket i tillegg burgeren med et grundig lag med blåmuggost... :sjenert: Skal legge ut oppskrift i bloggen min etterhvert. :)

Lagde 4 burgere, så en fant veien ned i bentoboksen også, gitt!

bento8T.jpg?t=1272836511

Nå er det kvelden merker jeg, trøtt!

Håper folk har hatt en fin søndag, og at mandags morgen ikke blir så ille ;)

Endret av Pingting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...