Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1601 Del Skrevet 26. april 2010 Ah... Ja jeg har sett en GOOOD del på lolcats, sambo elsker dem og sender meg videoer dagen lang Ojjj, jeg skulle ønske min lunsj så sånn ut!! Den består nemlig for tiden av brødskiver (riktignok ikke tørre, har funnet et knallbrød) med skinkeost på. Fra tube, som jeg ikke gidder å smøre utover engang. Jei... lolcats! Haha! Men hvis du faktisk spiser den, så er du jo flink! Jeg er nemlig IKKE flink på slikt, synes maten blir for kjedelig og ender opp med å "glemme" å spise den. Det er ikke flinkt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1602 Del Skrevet 26. april 2010 Åh, og i dag er det både bursdagen til J og dagen vår! Vært sammen i to år i dag, jeee Så jeg har bestemt meg for å ikke dra på lesesalen i dag, men heller prøve å gjøre litt hjemme. For da kan jeg bake kake samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frisk og glad Skrevet 26. april 2010 #1603 Del Skrevet 26. april 2010 Starte dagbok i januar og ha 81 sider nå Imponert! Jeg har ikke kommet gjennom hele Det var godt å se en dagbok med matprat i, ikke bare veldig avanserte treningsprogrammer og beregninger, da sliter jeg med en gang Gratulerer med feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 26. april 2010 #1604 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Starte dagbok i januar og ha 81 sider nå Imponert! Jeg har ikke kommet gjennom hele Det var godt å se en dagbok med matprat i, ikke bare veldig avanserte treningsprogrammer og beregninger, da sliter jeg med en gang Gratulerer med feiring! pingting er en Endret 26. april 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1605 Del Skrevet 26. april 2010 Starte dagbok i januar og ha 81 sider nå Imponert! Jeg har ikke kommet gjennom hele Det var godt å se en dagbok med matprat i, ikke bare veldig avanserte treningsprogrammer og beregninger, da sliter jeg med en gang Gratulerer med feiring! Hahaha, jeg kan vel ikke noe for at alle skravlekjerringene på KG skal inn hit og diskutere seg imellom! Det hender jeg faller ut selv Hei, forresten! Hyggelig med ett nytt "fjes" i dagboka! Hihi, jeg liker nicket ditt! :happy: Takk! Nå lager jeg kake. Fant oppskrift på Chocolate Sex Cake på detsoteliv.no Like deler hvetemel, sukker, sjokolade og smør, himmel og hav! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1606 Del Skrevet 26. april 2010 pingting er en Døh, du bidrar til kaklinga du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 26. april 2010 #1607 Del Skrevet 26. april 2010 Døh, du bidrar til kaklinga du og! hva er det du sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. april 2010 #1608 Del Skrevet 26. april 2010 Duuuuu den kaken ser heeeelt herlig ut!!! Fortell....Er den like god som den ser ut til?????? Mmmmmmmm..Matvraket ble sulten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1609 Del Skrevet 26. april 2010 Mwaaah! Jeg fulgte steketiden, men den ble jo helt, helt gjennomstekt! Det var jo ikke poenget! Det står i oppskriften at den skal se veldig løs ut når den er ferdig. Den er ikke løs i det hele tatt, den er stekt! AAARGH! Nå blir den sikkert kjempetørr og kjip. Skulle fulgt med bedre. *sur* ...leker med tanken på å løpe og kjøpe ingredienser til enda en kake, men ærlig talt: ett sted må grensa gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1610 Del Skrevet 26. april 2010 Lyst til å lage ny kake. Ååååh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1611 Del Skrevet 26. april 2010 *lyspære* man stapper selvfølgelig jævelen full av fyll og glasur! Ja? Ja? Si jeg ikke er på jordet her da!? *hater mislykka mat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 26. april 2010 #1612 Del Skrevet 26. april 2010 *lyspære* man stapper selvfølgelig jævelen full av fyll og glasur! Ja? Ja? Si jeg ikke er på jordet her da!? *hater mislykka mat* hmm skeptisk til den jeg kjenner jeg. hadde nok heller laget ny en. men så er ikke jeg så flink til å lage mat heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1613 Del Skrevet 26. april 2010 Rekker ikke og har egentlig ikke råd Skal ha pisket krem og bringebærpuré til også da, så det hjelper også på tørrheten. Men siden J liker masse sjokoladesmak, merker jeg at jeg fikk veldig lyst til å lage sånn kakao/kaffeglasur nå. Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 26. april 2010 #1614 Del Skrevet 26. april 2010 Det blir sikkert godt uansett! Hvis du lager sjokoladeglasur og har på toppen, så blir det jo ikke tørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1615 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Tror jeg prøver meg på det, jeg Nå må jeg få lov til å skryte av min egen kreativitet her. Jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle gi gaven til J. Ølsmaking/ølkurs er jo ikke så lett å pakke inn, liksom. Og en konvolutt med et kort inni hvor det står hva vi skal er greit, men litt kjedelig... Såh: jeg kjøpte en flaske Munkholm, og pakket den inn etter alle shabby chic-kunstens regler: Fiks ferdig med gråpapir, fryseteip og glitrebånd :happy: (æh, det var bare det som var tilgjengelig...) Under Munkholmflaska har jeg satt en liten lapp hvor det står "Ikke helt det du håpet på?" Inni lappen er det en tinyurl jeg laget som ser slik ut: http://tinyurl.com/bedre-enn-en-flaske-munkholm Fornøyd! Ed: æsj, KG forkorter urlen min. Det står: http:// tinyurl.com/ bedre-enn-en-flaske-munkholm Endret 26. april 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 26. april 2010 #1616 Del Skrevet 26. april 2010 Tøff pakke! Angående kaken: Lag en ganske flytende glasur som du har oppå kaken, den kommer til å trekke litt inn og fukte øverste laget og sidene. Mørk sjokolade med revet appelsinskall i er supernam som glasur, for eksempel (men ser du planlegger noe med bringebær). Fyll kakejævelen med sjokoladekrem og bringebærpure i lag, omtrent som en sachertorte. Ved siden av har du pisket krem, som planlagt. Tadaa - kaken er reddet! Litt improvisasjon fikser alt Ellers er trikset å sjekke kaken 5-10min før den liksom skal være ferdig med en kakepinne for å sjekke fuktighetsnivået. Alle ovner steker ulikt, vøtt, så man må følge nøye med første gang man lager kaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1617 Del Skrevet 26. april 2010 Ellers er trikset å sjekke kaken 5-10min før den liksom skal være ferdig med en kakepinne for å sjekke fuktighetsnivået. Alle ovner steker ulikt, vøtt, så man må følge nøye med første gang man lager kaken. Jeg vet det veldig godt egentlig, jeg bare ...ja, satt og så på TV da liksom Har laget glasur! Fant ut at den ikke helt var i form til å bli skjært opp siden den var bittelitt varm enda - men J kommer hjem snart og jeg vil ikke at han skal se den! Så det ble bare glasur, av mørk sjokolade og masse kaffe. Bringebær inni var ikke dumt. *noterer idé til senere* Dette skal SÅ blogges! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 26. april 2010 #1618 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Blæh, jeg vil såååååå ha sjokoladekake nå!!!! Men sitter her med halve trynet bedøvd, silikonleppe og ustoppelig trang til å ta på mitt eget ukjente fjes.. Så.. Gidder ikke bake i dag. Dessuten har jeg egentlig mer lyst på eplekake med vaniljeis til!! For ikke å snakke om softis... Tror kanskje jeg skal gå ut og kjøpe meg en velfortjent softis, når bare fjeset mitt fungerer igjen. Softis med jordbær og pærestrø (joda det er pære, smaker jo ikke noe kiwi så det så!) Endret 26. april 2010 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1619 Del Skrevet 26. april 2010 Oi! Tannlegen? man har ihvertfall fortjent både det ene og det andre etter en tur til tannlegen! Spesielt softis! *sender over cyber-kake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 26. april 2010 #1620 Del Skrevet 26. april 2010 *gomler cyberkake* Ja, klart man har fortjent en is når man har vært hos tannlegen? Vet ikke helt om han er enig, men.. Nå er jo alt reparert, så da må jeg jo sette i gang nedbrytningsprosessen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå