Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Innom for å oppdatere meg litt her også :goodbye:

Høres ut som en knall hyttepåske, den hytta hørtes kjempekoselig ut!

De snopebildene dine var lekre, fikk virkelig vann i munnen! Bruker du noe spes. utstyr, skjerm og lys og sånt?

Bentoboks har jeg sikla på i evigheter, de ser såå praktiske ut. Burde nesten hatt to da, så slipper man vaske den samme boksen hver dag. *skrivepåønskelista*

Så håper jeg vi kommer greit igang med hverdagen og sunne dager begge to! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Genial matboks. Jeg ønsker meg. Men hvorfor må alt koste så mange penger? HRMF!

Fordi nordmenn (og andre) har alt for god råd, og da kan de ta seg masse betalt. Siden folk er villige til å betale mye mer enn varen egentlig er verdt. Sånne som meg :rolleyes:

WOW det der kalles LUKSUS matboks ja! Matpakke er noe av det værste jeg vet, svett ekkel matpakke som ikke frister - men hadde jeg hatt en slik matboks hadde jeg nok blitt fristet ja! Den så genial ut! Men ja, hvorfor må alt være så dyrt!!! HMRF!!

Vanlig matpakke har jeg ikke hatt på mange år, tørre brødskiver med svett brunost er ikke noe for meg altså. I dag har jeg riktignok en brødskive, men den er av hjemmebakt brød, og skal få Philadelphia og noen kiwiskiver på seg - da går det an :)

かわいい です!!!!

Jeg skal kjøpe meg bentobox i Japan!! :jepp:

Jeeej :) Jeg så at de har flere på Jbox også, men jeg vil ha den med mange små bokser i.

:vinke:

Bare innom og oppdaterer meg etter en halv påske uten KG. *abstinenser* :sjenert:

Godt å høre at det ikke bare er jeg som får abstinenser :ler:

:goodbye:

Halla Pingistingis! Jeg skal være leeenge på Blindern i dag, er du med på middag? Eventuelt en kaffe? :)

Misunner deg idyllisk hyttepåske forresten. Det vil jeg også ha! Selv om bypåske også var ok, har vært litt på druen og så har jeg sett min første 3D-film. Mhm. (Men jeg har også hatt stressdrømmer hele påsken pga alt som nærmer seg av eksamener og sånn...)

Halloen! Middag hadde kanskje ikke vært så dumt, om vi kan gå for det økonomiske Frederikke-alternativet ;)

Hyttepåska var nok idyllisk ja, men du verden så mye kakling jeg har hørt på! Det var også et vennepar av foreldrene til J som var der, og til sammen ble det en skikkelig kaklegjeng. De er veldig søte alle fire altså, men av og til måtte vi bare rømme opp på gjestehytta :fnise:

Hvilken film så du i 3d? :)

Innom for å oppdatere meg litt her også :goodbye:

Høres ut som en knall hyttepåske, den hytta hørtes kjempekoselig ut!

De snopebildene dine var lekre, fikk virkelig vann i munnen! Bruker du noe spes. utstyr, skjerm og lys og sånt?

Bentoboks har jeg sikla på i evigheter, de ser såå praktiske ut. Burde nesten hatt to da, så slipper man vaske den samme boksen hver dag. *skrivepåønskelista*

Så håper jeg vi kommer greit igang med hverdagen og sunne dager begge to! :tommelopp:

Takk! Nei, jeg har ikke noe spesielt utstyr, men det er jo det jeg har veldig lyst på, da.. Bakgrunnen laget jeg av et A3 tegneark, lyset kommer fra en 30-kroners IKEA-lampe som jeg festet på ellipsemaskinen :ler: Men jeg har jo et speilreflekskamera da, og Photoshop. ;) Og siden J ikke fant tripoden til kameraet måtte jeg stable det opp på en masse bøker og permer. Haha. Lyst på mer utstyyyr. Og nytt objektiv. :sukk:

To bentobokser var ikke en dårlig ide, men jeg tror ikke lommeboka mi er enig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegetime på torsdag. *brrrrrr*

:haar: Jeg har tannlegeskrekk. Heldigvis har jeg supermannsterke tenner og får sjelden hull. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så braaa sååå *klappe på hodet* Greit å få det overstått, så slipper du å lide for det senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kondolerer med tanna og velkommen tilbake!

Jeg har en laptop lunchbox med håndtak - den er kjempekjekk, men den er ikke fullstendig tett altså - så greit å vite når du skal ha ting i boksene uten lokk. Det beste er at det hører til en liten sauseeske - og den er tett.

God lunsj og god studiedag! Jeg har baktanker om å lese typologi, men har blitt syk. Nåja, bedre å få forkjølelsen før feltsesongen (og etter ferien).

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:haar: Jeg har tannlegeskrekk. Heldigvis har jeg supermannsterke tenner og får sjelden hull. :sjenert:

Jeg har ikke tannelge skrekk egentlig, men siden jeg har svake tenner som stadig får nye hull til tross for iherdig pussing, skylling og tanntråding, så er jeg lettere nevrotisk for alt som har med tenner å gjøre. Har ingen kontroll, liksom. Det var egentlig verre før, men helt gøy å gå til tannlegen blir det vel aldri. Tannlegen min er heldigvis veldig hyggelig, og av typen "vennlig bestemt" - det funker veldig fint for meg.

Det går så braaa sååå *klappe på hodet* Greit å få det overstått, så slipper du å lide for det senere :)

Takk :) det gjør det, blir vel bare en sjekk på torsdag, men godt å få det fiksa ja. Av og til frister det å bare røske ut alle tenna og begynne med gebiss :fnise:

Uff, kondolerer med tanna og velkommen tilbake!

Jeg har en laptop lunchbox med håndtak - den er kjempekjekk, men den er ikke fullstendig tett altså - så greit å vite når du skal ha ting i boksene uten lokk. Det beste er at det hører til en liten sauseeske - og den er tett.

God lunsj og god studiedag! Jeg har baktanker om å lese typologi, men har blitt syk. Nåja, bedre å få forkjølelsen før feltsesongen (og etter ferien).

Ha en fin dag!

Takketakk! Nå har det kommet ny versjon av laptop-boksen (de kaller den faktisk bento 2.0. Fantastisk), og der er det lokk på tre av boksene. Men de lokkene er tette eller? Kjekt å vite, jeg pleier jo å spise middagsrester, og de er ofte litt bløte.

God bedring! Jeg hadde egentlig planer om å foreslå en drikke-vin-og-prate-tull-kveld denne uka, men da kan vi vente med det. Bli frisk!

Og det minner meg på at jeg har glemt å fortelle dere noe (vel, ikke glemt, fikk beskjed om å holde det tett en liten stund):

Jeg har fått feltjobb i sommer!!!

Hurraaa! Fikk beskjed om det fredag før påske, jeg skal tilbake til samme feltet som jeg var på i fjor. Jeg er så glad! :) 13 uker tror jeg det blir - og det passer egentlig perfekt! En hel sommer med gjørme, myggstikk, regn og solbrenthet! Akk! :happy:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de selger sånne matbokser på e-bay..

Jeg tror nok de gjør det, men det var den dømrade 200-kronersgrensa, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok de gjør det, men det var den dømrade 200-kronersgrensa, da...

Ja, jeg sjekka ebay nå, og om du skal ha bento koster det omtrent det samme som på de norske nettsidene. Eller de kosta vel hundre kroner mindre, men det kommer jo til å bli dyrere når man legger på toll og frakt og alt tullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, så gøy! :hoppe: Kan jeg spørre hvor du skal? *nysgjerrig*

Vestfold! Utgravinga er vel i Tønsberg kommune såvidt jeg husker, men jeg håper jeg får bo i Sandefjord igjen. :happy:

Ja, jeg sjekka ebay nå, og om du skal ha bento koster det omtrent det samme som på de norske nettsidene. Eller de kosta vel hundre kroner mindre, men det kommer jo til å bli dyrere når man legger på toll og frakt og alt tullet.

Jepp, nettopp. Jeg har tatt en spensk en et par ganger på slikt og fått folk jeg kjenner i Enlgand til å betille til seg og så sende det til meg som en gave. Men det blir litt slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så Alice-filmen. Helt ok, lizm.

Og buuu på tannen, forresten! Det ordner seg. Masse bedøvelse og så kan du be om å få en valium på forhånd, ikke sant ;) Så blir du husmoriUSApå50talletlikegyldig! Det skal jeg be om neste gang jeg må gjøre noe skummelt (evt. "skummelt") hos tannlegen. Fikk skikkelig skrekk etter trekkingen av visdomsjekslene, utrolig kjipt! Blir kaldsvett med tanken på tannlege + bedøvelsessprøyter dessverre, tannlegen/kirurgen jeg gikk til var helt ubrukelig på det der med redd pasient (meg). Uffffff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde planer om å få sett Alice, men det ser ut til at vi ikke rekker å rote oss til det. Jaja, J har diger TV ;)

Auda, tannleger som ikke takler redde pasienter burde strengt tatt finne seg en ny jobb - det er jo ikke få som har et snev av tannlegeskrekk. Skulle ønske jeg kunne tatt med meg tannlegen jeg hadde i Swindon jeg, han var nusselig. Sørafrikaner med morsom aksent og tullete oppførsel (men som så meg an før han tullet - det er proft). Første gang jeg var der plasserte han meg i stolen, trakk frem lampa og sa noe sånt som "I'm gonna put you in the spotlight now, because I know you women like that." Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir såååååååååååå spennende med utgravning!!!!!! :jepp:

Lykke til med 歯科用 på torsdag!! 恐怖と恐怖!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, omsider fått lest meg opp igjen her! Reaksjoner: :dåne: :hakeslepp::tommelopp::hoho::troest::hoppe::(:roser:

Håper du får en fin onsdag uten for mye :tannverk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...