Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Om ikke mandagen var sånn helt super fra før, så ble den ihvertfall veldig mye bedre av å lese her! :jepp:

Jeg sitter på lesesalen med :kaffekopp: og strategidokumenter, sikkert omtrent like spennende som kommunale dokumenter.. :fnise:

Hyggelig å høre :happy:

Hehe, hørtes ut som samme ulla der ja. Jeg har i dte minste en liten ting jeg forfølger i alle disse dokumentene, og sånn sett blir det litt interessant. Men så er jeg bra rar når det kommer til slikt og da :fnise:

Ohaio!! :sol:

*misunnelig på studenter * :fnise:

Lurer litt på om jeg ikke skal sette meg på skolebenken..igjen ?

Savner å studere!!!

Ohaiyooo!

Gjør det da vel! :) Du kan ta over studiene mine, jeg er litt lei akkurat nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig å høre :happy:

Hehe, hørtes ut som samme ulla der ja. Jeg har i dte minste en liten ting jeg forfølger i alle disse dokumentene, og sånn sett blir det litt interessant. Men så er jeg bra rar når det kommer til slikt og da :fnise:

Ohaiyooo!

Gjør det da vel! :) Du kan ta over studiene mine, jeg er litt lei akkurat nå :ler:

Jeg tar gjerne over ! :fnise: Superspennende med arkeologi ! Skal jeg på benken igjen vil jeg prøve å komme inn på Japansk på Uio :)Skal vurdere litt utover....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne over ! :fnise: Superspennende med arkeologi ! Skal jeg på benken igjen vil jeg prøve å komme inn på Japansk på Uio :)Skal vurdere litt utover....;)

Har ei venninne som prøvde seg på deg, der er det visst fullt av animegeeks av typen ekstreme. Hvis du holder ut (eller liker?) det, så kjør på sier nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lasagnen så veeeldig god ut, flinkPing! Pastamat skal se litt guggete ut synes jeg.

Jeg har en tante som underviser i japansk, men hun er ikke så veldig animegeek. Så er hun over 50 også da.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lasagnen så veeeldig god ut, flinkPing! Pastamat skal se litt guggete ut synes jeg.

Jeg har en tante som underviser i japansk, men hun er ikke så veldig animegeek. Så er hun over 50 også da.. :gjeiper:

Hihi. Kanskje jeg fortsatt er det når jeg er 50 :happy:

(nå ser jeg ikke på meg selv som veldig ekstrem, da. Det har jeg alt for mange interesser til å være.)

Lasagnen var forresten bedre i dag da den var oppvarmet, for da var pastaplatene ordentlig kokt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dagens middag.

Grønnsakssuppe av hønsebuljong med kålrot, sellerirot, blomkål, gulrot, løk, purre, byggris og kyllingpølse. Godt, ikke så dyrt og sunt! *fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Icere

Den lasagneoppskriften skal prøves, inkl. pasta fra bunnen av! Nå får jeg også sjansen til å teste ut min grisedyre kjøkkenmaskin... Kruskakli har jeg også dilla på å ha i grøten, fast følge sammen med rosiner, nøtter, solsikkekjerner, kanel og CC. OM NOM NOM! *nerd* :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager pasta med cherrytomater, hjemmelaget pesto uten pinjekjerner (jippi for allergikerkjæresten...) og serranoskinke. Og så skal jeg løpe i kveld! Så, eh, bakspeilet i et prøverom i dag og fikk virkelig motivasjon. Nytter ikke å være like smal som alltid når alt siger sørover og blir mindre sprettent for hver dag som går!

Og så har jeg gjort alt jeg kan gjøre på bacheloroppgaven så langt, og det er ca ingenting, og det er snart påske og det er tentativ innlevering 15.mai og skikkelig innlevering 1.juni og HVORDAN SKAL DETTE GÅ?? Stresset ja! Blergh.

Kaffe en av dagene? Sånn typ fredag eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lasagneoppskriften skal prøves, inkl. pasta fra bunnen av! Nå får jeg også sjansen til å teste ut min grisedyre kjøkkenmaskin... Kruskakli har jeg også dilla på å ha i grøten, fast følge sammen med rosiner, nøtter, solsikkekjerner, kanel og CC. OM NOM NOM! *nerd* :nigo:

Jeg liiiiker nerder! :hoppe på oh klemme-smiley:

Bare pass på å ikke lage pastaen for tjukk. En halv mm blir sånn ca perfekt, tenker jeg :)

Jeg kjøpte kruskakli i stad. Og CC. Og pære. Og rosin. I morgen blir det god frokost! :happy:

Jeg lager pasta med cherrytomater, hjemmelaget pesto uten pinjekjerner (jippi for allergikerkjæresten...) og serranoskinke. Og så skal jeg løpe i kveld! Så, eh, bakspeilet i et prøverom i dag og fikk virkelig motivasjon. Nytter ikke å være like smal som alltid når alt siger sørover og blir mindre sprettent for hver dag som går!

Og så har jeg gjort alt jeg kan gjøre på bacheloroppgaven så langt, og det er ca ingenting, og det er snart påske og det er tentativ innlevering 15.mai og skikkelig innlevering 1.juni og HVORDAN SKAL DETTE GÅ?? Stresset ja! Blergh.

Kaffe en av dagene? Sånn typ fredag eller noe?

Gravity's a bitch ;)

Erm, hva er tentativ innelevering? :klø: Et slags utkast eller? men du er så flink! Og smart! Og kan å jobbe skikkelig! Dette går såååå bra! :duskedame::klemmer::hoppe:

Kaffe på fredag passer bittelitt dårlig, hva med torsdag?

Lasagnen så utrolig god ut :sikle: Jeg pleier også å lage fra bunnen av, men kjøper platene.. *lat* :fnise:

Haha, kan ikke klandre deg akkurat! (pleier å kjøpe jeg og) :ler:

Neste gang tenkte jeg at jeg skulle prøve å mekke ravioli eller noe sånt helt selv! Spennendeeeeh! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i mars

01. 60 min ellipse, 30 min styrke

04. 60 min ellipse

06. 60 min ellipse

08. 30 min ellipse, 30 min styrke

12. 50 min ellipse, 10 min styrke

15. 60 min ellipse, 25 min styrke

Trening 15.03

Ellipse

30 min rolig ellipse, 30 min intensiv (trpr jeg? Gah, jeg vil ha pulsklokkeeee)

Styrke:

2 x 15 knebøy

2 x 15 biceps curls

2 x 15 sittende skulderpress

2 x 15 skulder- og tricepsøvelse jeg ikke har noe navn på

2 x 10-ish quadruped (OK, balansen min suger noe inn i helv...)

2 x 15 sittende roing

2 x 15 sit-ups

Nye japanske ord jeg lærte mens jeg trente: :fnise:

gokazoku - din familie

kuruma - bil

bensin - gasorin (ååååh, de er så søte!)

liter - ritta

kilometer - kiro

å svare - kotae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få pulsklokka mi - jeg har aldri brukt den. Og kommer aldri til å gjøre det heller, da jeg har skjønt at jeg får astmaanfall lenge før jeg får høy nok puls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få pulsklokka mi - jeg har aldri brukt den. Og kommer aldri til å gjøre det heller, da jeg har skjønt at jeg får astmaanfall lenge før jeg får høy nok puls.

Ok. ...nå ble jeg i tvil om jeg vil ha en :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på pulsklokke - det er kjempegøy og motiverende å se. Dessuten er det veldig interessant å registrere hvordan pulsen varierer veldig fra dag til dag og hvor lett eller vanskelig det kan være å komme seg opp i puls fra dag til dag :)

Jeg er helt avhengig av pulsklokka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulsklokke er best! Men ikke stol på den tretrinnsinndelingen de har av puls (Polar i alle fall), bruk heller Olympiatoppens 5-trinnsinndeling, får litt bedre kontroll på pulsplatåene dine da.

In other news: syk igjen, ingen løpetur. Jeg HATER tidlig vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sent oppe i dag, formen er litt smårusten fortsatt! Skulle egentlig gi blod for første gang i dag, men så kom jeg på at jeg har jo vært syk - og da skal man ha vært symptomfri i minst en uke. :klaske:

Nå frokost: havregrøt med kruskakli, rosiner, kanel, eple og cottage cheese. Nom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Bare innom og oppdaterer meg. :nigo:

5 sider med tøys og fjant, du har ikke gått glipp av så mye! (bortsett fra en lasagne-oppskrift da!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 sider med tøys og fjant, du har ikke gått glipp av så mye! (bortsett fra en lasagne-oppskrift da!) ;)

:fnise: Jeg må innrømme at jeg bare skummet gjennom det meste. Men lasagneoppskrift så litt for avansert ut for meg tror jeg. Holder meg til muffins jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...