Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Så fint at du er oppe og går igjen, og gratulerer med ny kopp! Ja, det er mer som en termos å regne - men nå har jeg investert i en RAST termos fra sportsbutikk, og skjønner at min definisjon på termos må endres. Jeg kokte vann om kvelden og hadde i min nye termos, og midt på dagen (kl 12 ca) dagen etter kunne jeg fortsatt lage te med det vannet! Så god er ikke starbucks-koppen, men den er fin likevel. Det som er ok å gjøre med den, er å ta av lokket og drikke rett av koppen i stedet - kaffen blir ikke kald før du er ferdig likevel. Har brent leppene mange ganger på den koppen. Og så har den faktisk en god kant å drikke av, ikke sånne skru-gjenger hvor det sitter kalde kafferester.

Jeg også syns at kald kaffe er helt #$%)(#)/)#$%, så hurra for koppen! Og moshi moshi forresten.

Oi! Den termosen hørtes ut som et must når feltsesongen starter... Jeg drakk pisslunka kaffe i hele fjor sommer, eller klarte å tigge til meg litt av L som hadde ordentlig termos.

Har prøvd å ta av lokket nå, det fungerte supert! (bortsett fra at det var SUR instituttkaffe i koppen som jeg til slutt endte opp med å slå ut. Skjønner ikke hva de gjør med kaffen her.)

:ler: Ja, ser helt forjævlig ut ! Er det sånn vi damer skal se ut, da, liksom ???? :skratte:

Ja. Vi skal ikke ha porer, eller helst gummihud, hvite lepper, slitt og stort hår, pupper som ser ut som de er limt på, midje som strider med all kjent menneskelig anatomi, og vi kan bare stå i skikkelig merkelige stillinger.

Fyfaen, av og til er jeg glad for å være en smålubben akademiker med normal klessmak og relatvt beskjeden sminkebruk. Tror ikke jeg vil tiltrekke med den type mannfolk som liker de damene der.

(merkelige positurer får jeg alltids til, men det er fordi jeg har en lei tendens til å snuble i mine egne bein)

:ler:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette får meg til å bli glad for at jeg ikke er så trendy av meg.

Nå er det moderne med tresko og rumpetaske.

Rai rai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette får meg til å bli glad for at jeg ikke er så trendy av meg.

Nå er det moderne med tresko og rumpetaske.

Rai rai!

..........................................................åj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..........................................................åj.

Jeg er fan av praktisk mote, men det får da være måte på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fan av praktisk mote, men det får da være måte på..

Kunne ikke vært mer enig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, jeg får faktisk gjort litt i dag, det var deilig. Planlegger å bli sittende på lesesalen en stund til, dog - ligger langt bak. Æsj.

Vurderer å ta en forsiktig treningsøkt i kveld, siden jeg føler meg helt fin igjen. 30 rolige minutter på ellipsen må da gå greit?

Lunsjen i dag var steinbitkaker, potet og råkost (kjøpt på kantina på Blindern, ikke selvlaget desverre) og en smoothie etterpå. Nå var jeg sulten igjen, så jeg har spist en appelsin, noen minigulrøtter og noen mandler. Planlegger fullkornsspaghetti med brokkoli og kylling til middag :happy: (noe mer som er godt sammen med det mon tro?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du verden, jeg får faktisk gjort litt i dag, det var deilig. Planlegger å bli sittende på lesesalen en stund til, dog - ligger langt bak. Æsj.

Vurderer å ta en forsiktig treningsøkt i kveld, siden jeg føler meg helt fin igjen. 30 rolige minutter på ellipsen må da gå greit?

Lunsjen i dag var steinbitkaker, potet og råkost (kjøpt på kantina på Blindern, ikke selvlaget desverre) og en smoothie etterpå. Nå var jeg sulten igjen, så jeg har spist en appelsin, noen minigulrøtter og noen mandler. Planlegger fullkornsspaghetti med brokkoli og kylling til middag :happy: (noe mer som er godt sammen med det mon tro?

Du kan jo ha en kesamdressing til ? Kesam, hvitløk, salt og pepper :) Sunt samtidig som det gir en ekstra smak og litt fukt til maten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ha en kesamdressing til ? Kesam, hvitløk, salt og pepper :) Sunt samtidig som det gir en ekstra smak og litt fukt til maten ;)

Jeg hadde allerede tenkt å drukne det i hvitløk (:fnise:), men kesam var kanskje ikke en dårlig ide! Bortsett fra at jeg drar til J i morgen, og da risikerer jeg at den blir dårlig over helga... hvor lenge holder kesam seg når den har blitt åpnet, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde allerede tenkt å drukne det i hvitløk (:fnise:), men kesam var kanskje ikke en dårlig ide! Bortsett fra at jeg drar til J i morgen, og da risikerer jeg at den blir dårlig over helga... hvor lenge holder kesam seg når den har blitt åpnet, egentlig?

Den holder seg fint over helga ! :) Holder vel en uke eller noe ;)

PS! Sjekk ut "dagens rose" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den holder seg fint over helga ! :) Holder vel en uke eller noe ;)

PS! Sjekk ut "dagens rose" :gjeiper:

Oi, gærning. Nå ble jeg kjempeglad. Og litt rørt. Søta! :blush:

Kesam it is, then! *skriver handleliste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gærning. Nå ble jeg kjempeglad. Og litt rørt. Søta! :blush:

Kesam it is, then! *skriver handleliste*

Den er velfortjent!! Du er topp!!! :smilyblomst:

Kos deg med kesamen; kjøp gjerne litt chili ( piri piri ) og/eller tabasco og bland inn hvis du liker maten litt sterk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er velfortjent!! Du er topp!!! :smilyblomst:

Kos deg med kesamen; kjøp gjerne litt chili ( piri piri ) og/eller tabasco og bland inn hvis du liker maten litt sterk. :)

Jeg glemte jo å si takk. :dry: Takk! :nigo:

Jeg liker definitivt sterk mat! Chilli var god ide. Det har jeg, både fersk og tørka, så det burde gå greit. Må bli flinkere til å bruke opp det jeg har, altså. (selv om jeg har bestemt meg for å ikke bruke den lyse spaghettien som ligger i skapet, men å kjøpe en ny pakke med fullkorn. Men det er annerledes.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte jo å si takk. :dry: Takk! :nigo:

Jeg liker definitivt sterk mat! Chilli var god ide. Det har jeg, både fersk og tørka, så det burde gå greit. Må bli flinkere til å bruke opp det jeg har, altså. (selv om jeg har bestemt meg for å ikke bruke den lyse spaghettien som ligger i skapet, men å kjøpe en ny pakke med fullkorn. Men det er annerledes.)

Fullkornsspaghetti med smørklatt og revet ost...... :spise:

Ja, og vær så god ;)

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag er grunnen til at jeg helst vil være A-menneske. Sto opp 7:15. Litt trøtt, men på akseptabelt nivå. Var på lesesalen runst 8:45. Fikk jobba litt, drukket kaffen min, og hadde koselig (og lang) lunsj med noen venninner kl 11. Så tilbake til lesealen og fikk gjort ganske mye i dag! Gikk kl. 6, veldig fornøyd med dagen, og kan ta kvelden fri med god samvittighet.

Hadde det vært vanlig rutine ville jeg stått opp kl 10 med dårlig samvittighet (uansett - til og med om jeg sov lenge fordi jeg satt og jobba til kl 4), stressa på lesesalen, satt meg når andre gikk for å ta lunsj, blitt demotivert og irritert, hatt dårlig samvittihet for alt jeg burde få gjort. Gått hjem kl 5, misfornøyd og stressa, og med planer om å få gjort masse i løpet av kvelden. Som jeg kanskje aldri får gjort, og hvis jeg får gjort det blir det sent og jeg får hele remsa om igjen neste dag. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster hadde et veldig fint A-liv i de to ukene hun var i New York nylig... noe å tenke på?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*host* *hosthosthost*

Huffda, det hørtes ikke bra ut. Tar en whisky, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Medisin må man ha!

(God morgen!)

Jippi, jeg er førstemann!

Etter tre ukers sykmelding har kroppen glemt at jeg egentlig ER et (slags) A-menneske. Stønn.

I dag skal jeg til spesialisten og høre om de kan finne ut hva som er gærnt! Hurra. :danse:

Så da ønsker jeg deg (og dere andre) en hjertelig flott dag. God bedring med den STYGGE hosten, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Medisin må man ha!

(God morgen!)

Jippi, jeg er førstemann!

Etter tre ukers sykmelding har kroppen glemt at jeg egentlig ER et (slags) A-menneske. Stønn.

I dag skal jeg til spesialisten og høre om de kan finne ut hva som er gærnt! Hurra. :danse:

Så da ønsker jeg deg (og dere andre) en hjertelig flott dag. God bedring med den STYGGE hosten, du.

God morgen!

Ja, den var skikkelig stygg, så jeg måtte ta en whisky til. :fnise:

Masse lykke til hos spesialisten! Håper de finner ut noe da, det må jo greit å få en diagnose så du vet hva det er?

Ha en fin helg, Pingu! Ikke la dagboka ta av slik at det er 50 sider å lese når jeg kommer på søndag. :sjenert:

Ha en fin helg du også!

Kan ikke garantere at boka ikke tar av, det er jo stort sett ikke jeg som sørger for at den gjør det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...