Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Æsj, har du blitt syk du, da..... :klemmer: God bedring!

Du får ta igjen litt Pimsleur og harke fram noen gozaimasu'er...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, har du blitt syk du, da..... :klemmer: God bedring!

Du får ta igjen litt Pimsleur og harke fram noen gozaimasu'er...;)

Hørte på det senest i går. Nå er dte bare ting som er helt unyttig for meg, da. "Jeg har to gutter og en jente." "Mannen min er i Tokyo." og sånt. Jaja. jeg har i det minste lært "unnskyld, jeg skjønner ikke" "kan du snakke saktere?" og "kan du si det en gang til?" - dét er nyttige setninger! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wakarimaseeeeen :)

Bare hyggelig å kunne være til hjelp! Jeg har fullstendig pausemodus og ser bare på uhorvelige mengder alias, uten det minste dårlig samvittighet. Deilig å være sykmeldt (men litt smertefullt også, au). Da har legen liksom sagt at det er unntakstilstand.

Så var det bare å komme i gang med å lese Foucault... blæh. Det blir etter unntakstilstanden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på det senest i går. Nå er dte bare ting som er helt unyttig for meg, da. "Jeg har to gutter og en jente." "Mannen min er i Tokyo." og sånt. Jaja. jeg har i det minste lært "unnskyld, jeg skjønner ikke" "kan du snakke saktere?" og "kan du si det en gang til?" - dét er nyttige setninger! :ler:

:fnise: Ja, og jeg for fortsatt fnatt av gubben. Han er så lite entusiastisk som man får blitt.....Sumimasn/m. Mens den søte, lille japanerdama : SUMIMASEEEEN !!!! Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wakarimaseeeeen :)

Bare hyggelig å kunne være til hjelp! Jeg har fullstendig pausemodus og ser bare på uhorvelige mengder alias, uten det minste dårlig samvittighet. Deilig å være sykmeldt (men litt smertefullt også, au). Da har legen liksom sagt at det er unntakstilstand.

Så var det bare å komme i gang med å lese Foucault... blæh. Det blir etter unntakstilstanden!

Haha, lærte du det da du var i Japan? :ler:

Ja, hvordan er formen hos deg egentlig? Synes godt vi kan drite i å være syke begge to. Og... Focault? Kjente hodet begynte å gjøre mer vondt bare ved tanken. Fornuftig å vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bedre, hurra! Men jeg er skikkelig kjip i ryggen, så jeg må ha fri i hele april (begynner i felt 26.4.) til å trene den opp osv. Det eneste jeg skal jobbe i april, er en tur til Tynset museum for å lage en ryggsekk og preparere noe skinn til den utstillingen.

Foucault er et nødvendig onde hvis man skal prøve å teoretisere på doktorgradsnivå om typologi... Og 'dessverre' er det jo det jeg prøver å få lov til.

Ja, vi kan godt drite i å være syke, begge! Men nå kommer snart vår, felt og så videre. Så håper jeg ryggen er klar! Men jeg ble faktisk mye bedre i ryggen i fjor, da jeg endelig kom ut på overflateregistrering (=gå tur i ulendt terreng hele dagen). Jeg håper at jeg skal gjøre mye av det i år.

God bedring! Og husk å bruke min venn hjelp-funksjonen for alt det jeg nevnte tidligere. Jeg bli gal av folk som spør om filleting som de kunne funnet under hjelp (sånne som jeg har på jobben for tida). "Hmpf. Ja, du kan jo starte med å søke på "tabell" hvis du vil lage en tabell i word."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør man når man er hjemme, syk og kjeder seg?

Jo - da går man inn på illusion.no og ler litt.

Ikke bare har de grelle klær og liker å sminke modellene sine så de ser ut som transvestitte samtidig som de må stå i helt merkelige positurer - men det beste være photoshoppinga. Seriøst, jeg kunne gjort en bedre jobb enn dette. Jeg mener det. Se:

(trykk på bildene så blir de større)

...

Nå trenger jeg å sove litt.

Åherrejemini! Det er noe av det dårligste jeg har sett, hvordan kan de tro at folk faller for sånt?? Jeg ville aldri turt å ta på dem hvis de så sånn ut i virkeligheten, ser ut som de er smittefarlige :gjeiper:

Stakkars sykePing, du må passe på å slappe av nå da. Er man syk, så er man syk! Du må si til han der J at han får lage middag og kjøpe tegneserier til deg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Så kjipt at du er syk. Og du vet, når man er syk har man lov til å droppe treningen. Du blir bare enda verre av det. Nemlig.

Illusion er et fint sted å droppe innom for å få seg en god latter. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Jeg kan også japansk: ichi ni san shi go roku shichi hachi kyuu juu

og så kan jeg si sensei. Og så kunne jeg navnet på en del kroppsdeler (ja, jeg har gått på karate).

Og så har jeg en japansk tatovering:

sonkei1.jpg (sonkei)

Får jeg være med i gjengen nå? ;)

God bedring. Og når man er syk SKAL man droppe trening (bortsett fra når man bare er litt forkjøla, da). Nå er jobben din å bo under dyna og bli frisk.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bedre, hurra! Men jeg er skikkelig kjip i ryggen, så jeg må ha fri i hele april (begynner i felt 26.4.) til å trene den opp osv. Det eneste jeg skal jobbe i april, er en tur til Tynset museum for å lage en ryggsekk og preparere noe skinn til den utstillingen.

Foucault er et nødvendig onde hvis man skal prøve å teoretisere på doktorgradsnivå om typologi... Og 'dessverre' er det jo det jeg prøver å få lov til.

Ja, vi kan godt drite i å være syke, begge! Men nå kommer snart vår, felt og så videre. Så håper jeg ryggen er klar! Men jeg ble faktisk mye bedre i ryggen i fjor, da jeg endelig kom ut på overflateregistrering (=gå tur i ulendt terreng hele dagen). Jeg håper at jeg skal gjøre mye av det i år.

God bedring! Og husk å bruke min venn hjelp-funksjonen for alt det jeg nevnte tidligere. Jeg bli gal av folk som spør om filleting som de kunne funnet under hjelp (sånne som jeg har på jobben for tida). "Hmpf. Ja, du kan jo starte med å søke på "tabell" hvis du vil lage en tabell i word."

Ugh, jeg blir også gal av sånne. Eller folk som lager en egen tråd på Kvinneguiden om neo det tar ca. 2,3 sekunder å finne ut av på google :rolleyes:

Jeg er nok litt sånn "Klare selv!" på endel ting. ;)

Oiii, du skal lage ryggsekk! Sctilig! :nigo:

Åherrejemini! Det er noe av det dårligste jeg har sett, hvordan kan de tro at folk faller for sånt?? Jeg ville aldri turt å ta på dem hvis de så sånn ut i virkeligheten, ser ut som de er smittefarlige :gjeiper:

Stakkars sykePing, du må passe på å slappe av nå da. Er man syk, så er man syk! Du må si til han der J at han får lage middag og kjøpe tegneserier til deg :troest:

Ja, jeg vet. Jeg skjønner ikke poenget, er det ikke meninga at ting skal se bedre ut etter at man har photoshoppet dem? :sprettoy:

Mh, der er det dumme med å ikke bo sammen med J da, jeg kan ikke kommandere ham så mye rundt :dry: (skal dog prøve :fnise:)

:troest: Så kjipt at du er syk. Og du vet, når man er syk har man lov til å droppe treningen. Du blir bare enda verre av det. Nemlig.

Illusion er et fint sted å droppe innom for å få seg en god latter. :happy:

:)

Jegg, nytter ikke med noe trening nå, altså. Trener skrivefingrene veldig hardt da, tror jeg har satt ny pers i antall facebook- og kvinneguidebesøk i dag. ;)

:kaffekopp: til deg

Takk! :happy:

:opplyser: Jeg kan også japansk: ichi ni san shi go roku shichi hachi kyuu juu

og så kan jeg si sensei. Og så kunne jeg navnet på en del kroppsdeler (ja, jeg har gått på karate).

Og så har jeg en japansk tatovering:

sonkei1.jpg (sonkei)

Får jeg være med i gjengen nå? ;)

God bedring. Og når man er syk SKAL man droppe trening (bortsett fra når man bare er litt forkjøla, da). Nå er jobben din å bo under dyna og bli frisk.

Så flink! :klappe:

Fine tattisen! :) *googler* Aha, det betyr respekt! Hvor har du den?

Jeg har en jeg og, men den er norrøn. Eller, blanding av norrøn og britisk. To drager fra et steinkors på Isle of Man. Bilde her, det er den dragetingen som er tredje fra venstre (nr.7). To av de, med snuten mot hverandre. Egentlig er den litt feil i forhold til originalen, og det plager meg. men fin :happy:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink! :klappe:

Fine tattisen! :) *googler* Aha, det betyr respekt! Hvor har du den?

Jeg har en jeg og, men den er norrøn. Eller, blanding av norrøn og britisk. To drager fra et steinkors på Isle of Man. Bilde her, det er den dragetingen som er tredje fra venstre (nr.7). To av de, med snuten mot hverandre. Egentlig er den litt feil i forhold til originalen, og det plager meg. men fin :happy:

Jeg har den på hofta. Skrifta er mye tjukkere enn på det bildet jeg la inn i forrige innlegg, da. så det siste tegnet ble litt "krønsja". Jaja. Ingen som ser den uansett.

Bilde hvor, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, du skal lage ryggsekk! Sctilig!

Yes, av Ötzi-modell. Og siden den modellen bare består av en lang grein og to minimale plankebiter, samt noen funn av hårtuster, så kan du tenke deg at jobben jo er ganske enkel! :)

Neida, blir en meis med en skinnpose festet til, og så må jeg finne på noe lurt til seler. Tips mottas med takk!

Så flink du er til å sette rekord når du er syk! Jeg er like bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den på hofta. Skrifta er mye tjukkere enn på det bildet jeg la inn i forrige innlegg, da. så det siste tegnet ble litt "krønsja". Jaja. Ingen som ser den uansett.

Bilde hvor, forresten?

Wops! La det ut nå :fnise:

Hofta, faktisk! Det er litt uvanlig. Kult :)

Yes, av Ötzi-modell. Og siden den modellen bare består av en lang grein og to minimale plankebiter, samt noen funn av hårtuster, så kan du tenke deg at jobben jo er ganske enkel! :)

Neida, blir en meis med en skinnpose festet til, og så må jeg finne på noe lurt til seler. Tips mottas med takk!

Så flink du er til å sette rekord når du er syk! Jeg er like bak.

Snasent! Eh, skal tenke ut noe lurt når hjernen begynner å fungere igjen. Eller plage J med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wops! La det ut nå :fnise:

Hofta, faktisk! Det er litt uvanlig. Kult :)

Ja, eller på hoftebeinet. Foran, under trusekanten. Så ikke så veldig uvanlig, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller på hoftebeinet. Foran, under trusekanten. Så ikke så veldig uvanlig, vel?

Mja, er vel ikke så mange som har japanske/kinesiske tegn der, er det? Kanskje bare jeg som ikke har lagt merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sayonara, arigato, sushi, photooo... :foto:

Kan jeg også være med i gjengen? :sjenert::rolleyes:

Haha, du er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har gått på karate, og kan (kunne?) en del japansk relatert til det. Å telle til 10 husker jeg. Nesten. :fnise:

Jeg har to tatoveringer. :lur: Og har planer om flere. Må bare få den hersens babyen først. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konnichiwaaaaaaaaaaa!

NOE lærer man av å se film. Æren for dette tilhører Taxi. :jepp:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...