Sequax Skrevet 5. mars 2010 #921 Del Skrevet 5. mars 2010 Skjønner. Det hender jeg faller litt ut selv og Neinei, arkeologi. Ikke poteter. Å guuuuhd, nå har jeg koffeinoverdosehumor. Skjønte ikke helt hva du mente da? :klø: At det her i det mest viktige landet i verden kreves to mastergrader i steden for en! ( eeh. Eller er det sånn i England også, kanskje ? ) Nei, nå snakker vi ikke mer om dette... :rødme: Koffeinsjokk, ja ! Akkurat ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #922 Del Skrevet 5. mars 2010 Middagen i går (Nå har jeg lånt USB-kabel av naboen. Hah!) Wok og ris! Namme! Tror det ble litt vel sterke farger på det bildet, men pytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #923 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå ble det sånn sent igjen, uten at jeg har fått gjort nok i dag. Også er jeg skikkelig trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #924 Del Skrevet 5. mars 2010 At det her i det mest viktige landet i verden kreves to mastergrader i steden for en! ( eeh. Eller er det sånn i England også, kanskje ? ) Nei, nå snakker vi ikke mer om dette... :rødme: Koffeinsjokk, ja ! Akkurat ! Glemte å svare deg Nei, så ille er det nok ikke. Men desverre er det en tendens til at utenlandske grader ikke blir veid like tungt i Norge. I tillegg ville jeg gjerne ha den kompetansen jeg får ved å ta den norske graden I England har det jo gått skikkelig inflasjon i utdannelsen fordi "alle" tar an bachelorgrad. Der må man jo nesten ha en doktorgrad for å jobbe på Starbucks, jo! (nesten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #925 Del Skrevet 6. mars 2010 *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #926 Del Skrevet 6. mars 2010 God ...ettermiddag? Lørdag! Har trent (60 min ellipse, burde strent tatt ha trent styrke og, men det har jeg ikke tid til), nå spiser jeg frokostblanding, så skal jeg dusje, pakke og ture ned til J. I kveld skal vi på whiskysmaking, og så innflytningsfest. Må påsse på å ikke ta helt av dog, mamma kommer til byen i morgen og bussen hennes er inne kl. 9:30: Huttetu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. mars 2010 #927 Del Skrevet 6. mars 2010 Goood morgen! Blir en helaften i kveld, jo! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #928 Del Skrevet 6. mars 2010 Goood morgen! Blir en helaften i kveld, jo! Kos deg! Og fyllesyk i morgen med en mor som sier bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla- bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla- bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla- bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla- bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. mars 2010 #929 Del Skrevet 6. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 6. mars 2010 #930 Del Skrevet 6. mars 2010 Hehe, kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2010 #931 Del Skrevet 6. mars 2010 Ha en koselig lørdag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 6. mars 2010 #932 Del Skrevet 6. mars 2010 ...ikke sjans til å få henne til å ta én senere buss...? Hehe. Du kan få låne fyrstikker til øynene av meg. Eller - kanskje jeg bare har en gammel REMA-lighter, men du kan jo låne den også hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 6. mars 2010 #933 Del Skrevet 6. mars 2010 God ...ettermiddag? Lørdag! Har trent (60 min ellipse, burde strent tatt ha trent styrke og, men det har jeg ikke tid til), nå spiser jeg frokostblanding, så skal jeg dusje, pakke og ture ned til J. I kveld skal vi på whiskysmaking, og så innflytningsfest. Må påsse på å ikke ta helt av dog, mamma kommer til byen i morgen og bussen hennes er inne kl. 9:30: Huttetu. 60 minutter elipse- du er et rivjern!! Jeg tok 30 min i dag og etter det var lårene slitne og ørene var lei av å stirre tomt ut i luften mot fire tver innstilt på cnn og tv2 uten lyd på treningssenteret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. mars 2010 #934 Del Skrevet 6. mars 2010 Konnichiwa! I otenki, dess ne ? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #935 Del Skrevet 6. mars 2010 Hehe, kos deg i kveld Ha en koselig lørdag videre! Takk, dere og! ...ikke sjans til å få henne til å ta én senere buss...? Hehe. Du kan få låne fyrstikker til øynene av meg. Eller - kanskje jeg bare har en gammel REMA-lighter, men du kan jo låne den også hvis du vil. Næh, neste buss går såpass sent at vi ikke rekker den kunstutstillinga vil skal på (en slektning som stiller ut btw, litt morsomt). Sånn er det når man reiser fra Østfold på en søndag. Fyrstikker mottas med takk! Eller en lighter. Eller om du har flint så kan jeg sikkert prøve å bruke dem 60 minutter elipse- du er et rivjern!! Jeg tok 30 min i dag og etter det var lårene slitne og ørene var lei av å stirre tomt ut i luften mot fire tver innstilt på cnn og tv2 uten lyd på treningssenteret... Jeg blir jo bra sliten og da! Det vil si - jeg kunen blitt enda mer sliten, men nå følger jeg de forhåndsinnstilte programmene, og de er ikke drittunge (HAHAHAHA! Der står det selvfølgelig drit-tunge). TV uten lyd ja. Det hørtes jo underholdende ut Jeg har satt laptopen foran meg noen ganger og sett på serier. Vanligvis går det i musikk, men i dag oppdaget jeg noe revolusjonerende: språkkurs! To ting på en gang, genialt! (OK, så hørtes jeg sikkert rimelig rar ut som babla i vei på japanske ord mens jeg var anpusten, men det er fordelen med hjemmetrening) Konnichiwa! I otenki, dess ne ? :gjeiper: そお です ね! :happy: Sånn, da har du noe å øve deg på i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. mars 2010 #936 Del Skrevet 6. mars 2010 Takk, dere og! Næh, neste buss går såpass sent at vi ikke rekker den kunstutstillinga vil skal på (en slektning som stiller ut btw, litt morsomt). Sånn er det når man reiser fra Østfold på en søndag. Fyrstikker mottas med takk! Eller en lighter. Eller om du har flint så kan jeg sikkert prøve å bruke dem Jeg blir jo bra sliten og da! Det vil si - jeg kunen blitt enda mer sliten, men nå følger jeg de forhåndsinnstilte programmene, og de er ikke drittunge (HAHAHAHA! Der står det selvfølgelig drit-tunge). TV uten lyd ja. Det hørtes jo underholdende ut Jeg har satt laptopen foran meg noen ganger og sett på serier. Vanligvis går det i musikk, men i dag oppdaget jeg noe revolusjonerende: språkkurs! To ting på en gang, genialt! (OK, så hørtes jeg sikkert rimelig rar ut som babla i vei på japanske ord mens jeg var anpusten, men det er fordelen med hjemmetrening) そお です ね! :happy: Sånn, da har du noe å øve deg på i dag Har ikke kommet så langt i hiragana Kjenner igjen o og su, bare ...Har blitt ferdig med a-ho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #937 Del Skrevet 6. mars 2010 Har ikke kommet så langt i hiragana Kjenner igjen o og su, bare ...Har blitt ferdig med a-ho Hehe, OK. Det stod soo desu ne! ihvertfall て (te) er enkel å huske. For den ser ut som en T. Hah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #938 Del Skrevet 6. mars 2010 Åh, jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være så fordømt sliten! Skulle egentlig på innflyttingsfest etter whiskysmakingen i kveld, men det måtte jeg rett og slett droppe fordi jeg er så trøtt og daff. *skuffa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 6. mars 2010 #939 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg har vært så fyllesyk at jeg ikke har fått puste i hele dag. Skulle egentlig på Arctic Challenge-fest og greier, men var ikke sjans. Vet hvordan du har det. Legg deg! Sov, slapp av og så henger du med mammaen din i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mars 2010 #940 Del Skrevet 6. mars 2010 Åh, jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være så fordømt sliten! Skulle egentlig på innflyttingsfest etter whiskysmakingen i kveld, men det måtte jeg rett og slett droppe fordi jeg er så trøtt og daff. *skuffa* uffda er ikke noe gøy når sånt skjer. håper du blir i bedre form snart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå