Wind Skrevet 3. mars 2010 #841 Del Skrevet 3. mars 2010 *holdt på å skrive noe veldig ekkelt om å lukte på ekle vinduer og gni seg inni dem fordi det helt sikkert bare er Pingu sitt hår som har gjort dem ekle og.. eh... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. mars 2010 #842 Del Skrevet 3. mars 2010 Du er ikke helt god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. mars 2010 #843 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg syns forresten at dette er et mye mer passende profilbilde for Pingting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #844 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Har jobba som cabin attendant og ble egentlig litt immun mot både vinduer og flydasser... Næh, har du? er det noe gøy a? Klart du er immun, du slapp vel å sovne på de vinduene da du jobbe, vel *holdt på å skrive noe veldig ekkelt om å lukte på ekle vinduer og gni seg inni dem fordi det helt sikkert bare er Pingu sitt hår som har gjort dem ekle og.. eh... * Nå lo jeg høyt og stygt. Du er ikke helt god + 1 Endret 3. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #845 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg syns forresten at dette er et mye mer passende profilbilde for Pingting. Har dere sett denne, forresten? ZGthRbjJybw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. mars 2010 #846 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja har sett den, men ler meg ihjel nå også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. mars 2010 #847 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) *dø på meg* Og jeg er god, jo?! Endret 3. mars 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #848 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg syns forresten at dette er et mye mer passende profilbilde for Pingting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. mars 2010 #849 Del Skrevet 4. mars 2010 God morgen, Pingting ! Fra en som skjønner veldig godt hvorfor du har valgt det nicket du har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #850 Del Skrevet 4. mars 2010 God morgen, Pingting ! Fra en som skjønner veldig godt hvorfor du har valgt det nicket du har... God morgen! Og med mindre du har fått med deg etternavnet mitt så har du bare skjønt halvparten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2010 #851 Del Skrevet 4. mars 2010 Nå ble jeg nysgjerrig på hvorfor du har valgt nicket ditt. Årh, pubmat er jo bare best. Og stalke-Pingting på flyplassen var sikkert et fantastisk syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. mars 2010 #852 Del Skrevet 4. mars 2010 God morgen! Og med mindre du har fått med deg etternavnet mitt så har du bare skjønt halvparten! Jo, jeg har fått med meg etternavnet ditt... :gjeiper: For å svare på spm ditt angående cabin attendant-jobben : det var faktisk veldig gøy, og ikke minst sosialt ! Jeg bestemte meg allikevel for å starte opp selv etter hvert...begynner jo å bli gammel dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #853 Del Skrevet 4. mars 2010 Pingting kan da få hete det så mye hun vil. Så lenge hun ikke har noe imot at jeg kaller henne Pingu. Er jo bare en videreutvikling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. mars 2010 #854 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg skal kalle henne Pingutingu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #855 Del Skrevet 4. mars 2010 Årh, pubmat er jo bare best. Og stalke-Pingting på flyplassen var sikkert et fantastisk syn. Pubmat er fantastisk! Hvorfor har vi ikke sånt i Norge!? Åh, det mest supre med England er jo sunday roast og en øl og... sukk. Eller pai. Og burger. Og curry. Og pølsene!!! For å svare på spm ditt angående cabin attendant-jobben : det var faktisk veldig gøy, og ikke minst sosialt ! Jeg bestemte meg allikevel for å starte opp selv etter hvert...begynner jo å bli gammel dame! Ja, du er huaggammel! (var ikke du et år eldre enn meg?) Pingting kan da få hete det så mye hun vil. Så lenge hun ikke har noe imot at jeg kaller henne Pingu. Er jo bare en videreutvikling.. Kallenavn er bare fint, det. *liker pingu* Jeg skal kalle henne Pingutingu. Prøv å si det ti ganger fort etter hverandre, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 4. mars 2010 #856 Del Skrevet 4. mars 2010 Velkommen hjem da!! Litt av en snarvisitt Så rart at de ikke ville se noe særlig på oppgaven! Det var jo merkelig! Hvorfor skulle du på død og liv måtte reise bort for da, liksom? Har aldri smakt pubmat jeg! Høres nammis ut da Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #857 Del Skrevet 4. mars 2010 Nå er jeg skikkelig ovenpå her, såeeh.. Hvordan går det med treningen a'? Har du trent i dag, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #858 Del Skrevet 4. mars 2010 Velkommen hjem da!! Litt av en snarvisitt Så rart at de ikke ville se noe særlig på oppgaven! Det var jo merkelig! Hvorfor skulle du på død og liv måtte reise bort for da, liksom? Har aldri smakt pubmat jeg! Høres nammis ut da Håper du har en fin dag! Det ER nammis. Det er det som er så fint med England, som regel er det veldig god, hjemmelaget mat på pubene. Ja nei si det... de kommer ikke til å evaluere den før i mai heller, så jeg hadde plenty av tid på å sende det. Dummingene. Nå er jeg skikkelig ovenpå her, såeeh.. Hvordan går det med treningen a'? Har du trent i dag, eller? JA, for tenk! 60 min på ellipsen. Også har jeg vært hos tineline og lånt bok og blad om trening og fått noen gode tips. Sådetså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #859 Del Skrevet 4. mars 2010 Så flink du er! Men er maten de serverer på pub noe sunn, da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 4. mars 2010 #860 Del Skrevet 4. mars 2010 I am watching you! (eller eh... jeg leser over deg! Overleser? Hm. Bare pass deg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå