Pingting Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #761 Del Skrevet 28. februar 2010 Skjønner ikke hvordan du greier å trene uten Killing in the name of, jeg.. Eller litt ekstra heftig power metal... Eller god gammel Spice Girls.. Eh, njaaa, Spice Girls klarer jeg meg uten. Men Killing in the name of var en god ide :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 28. februar 2010 #762 Del Skrevet 28. februar 2010 Ikke noe er som gammel musikk man kan ut og inn, og som er skikkelig inspirerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #763 Del Skrevet 28. februar 2010 Haha, jeg vet nå egentlig ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 28. februar 2010 #764 Del Skrevet 28. februar 2010 Hehe, av alle de der så er følgende fire å finne på mine playlister: Bertine Zetlitz, Depeche Mode, Foo Fighters og White Stripes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 28. februar 2010 #765 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Tror en av dem hører hjemme på min spilleliste. Nemlig Iron Maiden. Og kanskje Korpiklaani.. om jeg er i det humøret. :klø: Endret 28. februar 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #766 Del Skrevet 28. februar 2010 Haha! Vel, ikke alle kan like alt. Jeg er i det minste klar over at jeg er sær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #767 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvor er Scooter 'a? Nei, helt seriøst, Scooter er på min treningsliste. Og Alice Deejay. Ellers har vi litt lik musikksmak ser jeg. Men sjekk ut Alexisonfire (som skal til Hove i år ). De er råbra og er en blanding av SOAD og Three Days Grace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #768 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvor er Scooter 'a? Nei, helt seriøst, Scooter er på min treningsliste. Og Alice Deejay. Ellers har vi litt lik musikksmak ser jeg. Men sjekk ut Alexisonfire (som skal til Hove i år ). De er råbra og er en blanding av SOAD og Three Days Grace. Haha! :happy: Menneh, treningsmusikk er ikke det samme som vanlig musikk altså. Det overlapper mye for min del, men først og fremst er det viktig med rytme og noe som er energisk (eller passer til å strekke ut og slikt). Nemlig. Takk for tips, skal sjekkes ut! (jeg har vel forresten et par gamle Scooter-CD'er i en eller annen eske stående i kjelleren hos foreldrene mine ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 #769 Del Skrevet 1. mars 2010 Ohaio gozaimass ! Jeg valgte utrolig dårlig treningsmusikk her om dagen...satte på en skive jeg ikke hadde hørt på lenge; Whitney Housten's dansus energicus.... Ok, greit nok med " I wanna dance with somebody 2 etc...men det er mye crap hu har gitt ut også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #770 Del Skrevet 1. mars 2010 Ohaio gozaimass ! Jeg valgte utrolig dårlig treningsmusikk her om dagen...satte på en skive jeg ikke hadde hørt på lenge; Whitney Housten's dansus energicus.... Ok, greit nok med " I wanna dance with somebody 2 etc...men det er mye crap hu har gitt ut også... Konnichiwa! :happy: Hoff, hørtes ut som en dårlig opplevelse Mulig det er lurt å kvalitetssjekke ting først. Takk for advarselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #771 Del Skrevet 1. mars 2010 Speaking of which: jeg har trent! 60 min ellipse og i underkant av 30 min styrke. Nå sitter jeg og tester ut Tine Yt restitusjonsdrikk. Smaker sjokolademelk, jo! Kjempegod, men til 19 kr blir det neppe en vane. Håper kvalmen holder seg unna i dag - mulig det er et lurt triks å få i seg noe før dusjing og alt det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #772 Del Skrevet 1. mars 2010 Lunsj! Siden jeg nettop drakk den YT-saken, så laget jeg en liten salat. Paprika, stangselleri, knaskerøtter, noen dvaske sukkererter som har ligget i kjøleskapet for lenge... og oliven! Har ikke vært noe flink til å skrive ned hva jeg spiser i det siste, men det er vel strent tatt fordi jeg har skeia litt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. mars 2010 #773 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har en teori om at det ikke teller at man har spist noe så lenge man ikke skriver det ned.... Er det ikke sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 #774 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har en teori om at det ikke teller at man har spist noe så lenge man ikke skriver det ned.... Er det ikke sånn? Gjelder dette også ved melkedrikking ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. mars 2010 #775 Del Skrevet 1. mars 2010 Haaa haaaa haaaaaaaaaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 #776 Del Skrevet 1. mars 2010 Haaa haaaa haaaaaaaaaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. mars 2010 #777 Del Skrevet 1. mars 2010 Greit, du er tilgitt. KANSKJE! Hmpf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. mars 2010 #778 Del Skrevet 1. mars 2010 Menneh, treningsmusikk er ikke det samme som vanlig musikk altså. Det er så sant så sant. Den beste treningscden jeg har trent til var en som lå på styrkerommet på folkehøgskolen. Den het workout 3 (eller noe lignende). Bare dritmusikk på, men utrolig bra til trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #779 Del Skrevet 1. mars 2010 Nå tok det av her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #780 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er gøy når det tar av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå