Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvordan du greier å trene uten Killing in the name of, jeg.. :sjenert:

Eller litt ekstra heftig power metal... Eller god gammel Spice Girls.. :sjenert:

Eh, njaaa, Spice Girls klarer jeg meg uten. Men Killing in the name of var en god ide :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, av alle de der så er følgende fire å finne på mine playlister:

Bertine Zetlitz, Depeche Mode, Foo Fighters og White Stripes.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en av dem hører hjemme på min spilleliste. Nemlig Iron Maiden. :fnise:

Og kanskje Korpiklaani.. om jeg er i det humøret. :klø:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er Scooter 'a? :lur:

:skratte: Nei, helt seriøst, Scooter er på min treningsliste. Og Alice Deejay. :flau:

Ellers har vi litt lik musikksmak ser jeg. Men sjekk ut Alexisonfire (som skal til Hove i år :hoppe: ). De er råbra og er en blanding av SOAD og Three Days Grace. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er Scooter 'a? :lur:

:skratte: Nei, helt seriøst, Scooter er på min treningsliste. Og Alice Deejay. :flau:

Ellers har vi litt lik musikksmak ser jeg. Men sjekk ut Alexisonfire (som skal til Hove i år :hoppe: ). De er råbra og er en blanding av SOAD og Three Days Grace. :hjerte:

Haha! :happy: Menneh, treningsmusikk er ikke det samme som vanlig musikk altså. Det overlapper mye for min del, men først og fremst er det viktig med rytme og noe som er energisk (eller passer til å strekke ut og slikt). Nemlig.

Takk for tips, skal sjekkes ut!

(jeg har vel forresten et par gamle Scooter-CD'er i en eller annen eske stående i kjelleren hos foreldrene mine :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohaio gozaimass !

Jeg valgte utrolig dårlig treningsmusikk her om dagen...satte på en skive jeg ikke hadde hørt på lenge; Whitney Housten's dansus energicus.... :rolleyes: Ok, greit nok med " I wanna dance with somebody 2 etc...men det er mye crap hu har gitt ut også... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohaio gozaimass !

Jeg valgte utrolig dårlig treningsmusikk her om dagen...satte på en skive jeg ikke hadde hørt på lenge; Whitney Housten's dansus energicus.... :rolleyes: Ok, greit nok med " I wanna dance with somebody 2 etc...men det er mye crap hu har gitt ut også... :kjefte:

Konnichiwa! :happy:

Hoff, hørtes ut som en dårlig opplevelse :fnise: Mulig det er lurt å kvalitetssjekke ting først. Takk for advarselen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speaking of which: jeg har trent!

60 min ellipse og i underkant av 30 min styrke.

Nå sitter jeg og tester ut Tine Yt restitusjonsdrikk. Smaker sjokolademelk, jo! Kjempegod, men til 19 kr blir det neppe en vane. Håper kvalmen holder seg unna i dag - mulig det er et lurt triks å få i seg noe før dusjing og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsj!

Siden jeg nettop drakk den YT-saken, så laget jeg en liten salat. Paprika, stangselleri, knaskerøtter, noen dvaske sukkererter som har ligget i kjøleskapet for lenge... og oliven!

Har ikke vært noe flink til å skrive ned hva jeg spiser i det siste, men det er vel strent tatt fordi jeg har skeia litt ut... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teori om at det ikke teller at man har spist noe så lenge man ikke skriver det ned.... :sjenert: Er det ikke sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en teori om at det ikke teller at man har spist noe så lenge man ikke skriver det ned.... :sjenert: Er det ikke sånn?

Gjelder dette også ved melkedrikking ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Menneh, treningsmusikk er ikke det samme som vanlig musikk altså.

Det er så sant så sant. Den beste treningscden jeg har trent til var en som lå på styrkerommet på folkehøgskolen. Den het workout 3 (eller noe lignende). Bare dritmusikk på, men utrolig bra til trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...