Pingting Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #661 Del Skrevet 25. februar 2010 Joa, men den graden har allerede vært gjenstand for en god del koseunnskyldninger Dro fra lesesalen kl 19 i dag. Kom sent, kl. 12, og har virkelig ikke vært så effektiv i dag, så i morgen blir det hardkjør! Men har trent: 60 min på ellipsemaskinen Nå er det straks middagslaging (så fort naboen er ferdig med å lage sin ihvertfall). Blomkål med hvit saus og reker. Namnam! Vet mange lager dette med ostesaus og bacon, men jeg har vokst opp med en sunnere variant. Praktisk! På lørdag blir det ikke så sunt, da er jeg og J invitert på raspeballmiddag! *forbereder seg på seriøs overspising* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 25. februar 2010 #662 Del Skrevet 25. februar 2010 Du er flink da! Å komlemiddag nam nam.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #663 Del Skrevet 25. februar 2010 Startet en egen tråd om det, men kan jo spørre dere og. Har lagt merke til at jeg ofte er kvalm etter trening! Utrolig irriterende. Jeg blir jo sliten av å trene, men jeg sliter meg ikke helt ut. I dag kunne jeg glatt tålt en halvtime til da jeg stoppa, men nå ligger jeg her på sofaen da - grønn i trynet og irritert. Drikker masse vann før og etter, trener ikke på full eller sulten mage, og prøver å spise relativt raskt etterpå. Hjeeeelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 25. februar 2010 #664 Del Skrevet 25. februar 2010 Pingting, det er da virkelig ikke noe å lure på??? Trening er ikke bra for kroppen. Selvfølgelig blir du kvalm av det! Så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 25. februar 2010 #665 Del Skrevet 25. februar 2010 ^ Men, jeg har samme problemet av og til, veldig teit! Men jeg aner ikke hva det kommer av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #666 Del Skrevet 25. februar 2010 Pingting, det er da virkelig ikke noe å lure på??? Trening er ikke bra for kroppen. Selvfølgelig blir du kvalm av det! Så enkelt er det. DØH! Jeg blir av og til kvalm avc alkohol også, skal du påstå at det ikke er bra for kroppen og nå? Hæ? HÆ? ^ Men, jeg har samme problemet av og til, veldig teit! Men jeg aner ikke hva det kommer av Teite greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #667 Del Skrevet 25. februar 2010 Nesten ikke kvalm nå. La meg på sofaen og så på gamle episoder av Bleach. Da ble jeg litt gladere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #668 Del Skrevet 25. februar 2010 YOwlPzUBxRk&feature=player_embedded# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 25. februar 2010 #669 Del Skrevet 25. februar 2010 Det der kunne sikkert hunden min også gjort. (og noen påstår at hunder er smartere enn katter. HAH!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #670 Del Skrevet 25. februar 2010 Det der kunne sikkert hunden min også gjort. (og noen påstår at hunder er smartere enn katter. HAH!) Det er noen som påstår at det har veldig god luktesans og, men jeg er ikke sikker etter å ha sett den videoen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. februar 2010 #671 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg er i ikke-trene-humør om dagen...slitsomt! Når jeg tenker meg om er jeg i zombiehumør i disse dager....vil.bare.ha.vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #672 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg er i ikke-trene-humør om dagen...slitsomt! Når jeg tenker meg om er jeg i zombiehumør i disse dager....vil.bare.ha.vår. Nææ, nå hadde du fin avatar! Zombiehumør, ja. Kjenner til det, og det er ikke noe kos. Prøv å skape litt kos hver dag, det hjelper meg. Bok, te og stearinlys. Eller gå og ta litt sol. Gå på kino. Klapp en katt. Jeeeej. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. februar 2010 #673 Del Skrevet 26. februar 2010 Trening er rett og slett usunt for kroppen. kroppen tåler ikke å bli sliten.. :gjeiper: Nei, det tviler jeg på at er grunnen...Hm....Kanskje det er noe du spiser den dagen som gjør at du blir kvalm når du bruker kroppen? Ikke vet jeg, men noe må det jo være...Eller at du overtrener`Hm....kjenner jeg blir litt nysgjerrig selv jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 #674 Del Skrevet 26. februar 2010 Enig med Sequax: kom til meg sooool! *sukk* Merkelig med kvalmen. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #675 Del Skrevet 26. februar 2010 Trente til morran i dag og, 30 min på ellipsen + styrke. Ingen kvalme i sikte så langt ihvertfall! Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal dra på lesesalen i dag eller sitte hjemme. Lyst til å være hjemmeeeh. Men jeg vet ikke om jeg får gjort så mye her... Sol, sier dere? Værsågod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #676 Del Skrevet 26. februar 2010 Ble ikke kvalm i dag Stop opp, spiste et eple, drakk masse vann og trente. Så hadde jeg egentlgi planer om å drikke litt melk før jeg gikk i dusjen, men det glemte jeg Også laget jeg frokost: havregrøt med rosiner og mandler, og dritmye kanel. Og melk på. Nommmm :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #677 Del Skrevet 26. februar 2010 Tegn på at du trenger kaffe: Du tar ned kaffekopp og presskanne fra skapet, setter dem på benken... og har tre skjeer med presskannekaffe i koppen, tømmer på vann og lurer på hvorfor kaffen ser så annerledes ut enn den pleier. Så ser du den tomme presskanna. *facepalm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. februar 2010 #678 Del Skrevet 26. februar 2010 Nææ, nå hadde du fin avatar! Zombiehumør, ja. Kjenner til det, og det er ikke noe kos. Prøv å skape litt kos hver dag, det hjelper meg. Bok, te og stearinlys. Eller gå og ta litt sol. Gå på kino. Klapp en katt. Jeeeej. Good morning!! Ja, syns den avataren er litt kawaii Nå skal jeg straks begynne å styre med oppsettet til PC'n...regn med spørsmål fra Frøken Dataekspert...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #679 Del Skrevet 26. februar 2010 Haha, det er greit - bare spør du! I'm here to help! (og hvis ikke jeg kan svaret, så er J skikkelig datanerd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 26. februar 2010 #680 Del Skrevet 26. februar 2010 Tegn på at du trenger kaffe: Du tar ned kaffekopp og presskanne fra skapet, setter dem på benken... og har tre skjeer med presskannekaffe i koppen, tømmer på vann og lurer på hvorfor kaffen ser så annerledes ut enn den pleier. Så ser du den tomme presskanna. *facepalm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå