Såpeboble Skrevet 22. februar 2010 #601 Del Skrevet 22. februar 2010 Middagen i dag! Den ble litt sånn nesten-flink. Kjøttboller laget av kyllingkjøttdeig og store mengder av omtrent alt krydderet jeg fant i skapet. Saus av hermetiske tomater og my-hy-hye hvitløk. Spaghetti. Mye av den, og ikke akkurat fullkorn. Og parmesan. Mye. Ååå det så skikkelig godt ut! Jeg savneeer pastaaaa!! Hvitløk er alltid en vinner :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 22. februar 2010 #602 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hmmm... her skrev jeg innlegget som skulle være i MIN bok... jaja. Ikke lett dette cyberlivet Hva gjøøøøør du akkurat nååååååå???? Tell me, tell me Endret 22. februar 2010 av Såpeboble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #603 Del Skrevet 22. februar 2010 Hmmm... her skrev jeg innlegget som skulle være i MIN bok... jaja. Ikke lett dette cyberlivet Hva gjøøøøør du akkurat nååååååå???? Tell me, tell me Jeg satt på t-banen akkurat da du skrev det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 22. februar 2010 #604 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg satt på t-banen akkurat da du skrev det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 22. februar 2010 #605 Del Skrevet 22. februar 2010 Men i jøssenamen da Her er jeg på jobb i en dag og så skjer dette. Og nå har jeg lyst på nypete. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 22. februar 2010 #606 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Nypete er et søtt ORD. I dag føler jeg meg litt nypete. Endret 22. februar 2010 av Icere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #607 Del Skrevet 22. februar 2010 Nypete Pingen har trent! 60 min ellipse 2 x 15 biceps curls 2 x 15 knebøy 2 x 15 skulderpress 2 x 15 foroverbøyd roing 2 x 15 stående brystpress 2 x 15 situps 2 x 15 den der ryggøvelsen som Tineline tipset meg om som jeg ikke kommer på navnet på akkurat nå Noe mer jeg burde legge til denne lista nå? Føler dt begynner å hjelpe ihvertfall. *glad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 23. februar 2010 #608 Del Skrevet 23. februar 2010 For en god trening Skal forsøke meg på litt øvelser idag jeg også Ha en flott formiddag, i snøværet og kulda..BRRRR..... Ps: sier meg enig med at nypete er et søtt ord Hvertfall når man elser NYEPETE i ett og ikke deler opp, "nype""te"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 23. februar 2010 #609 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg mener du burde ta litt armhevninger, Ping. Godt for kjernemuskulaturen, godt for øvre rygg og godt for armer&bryst. Bare så helt forj*vlig tungt..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2010 #610 Del Skrevet 23. februar 2010 Kjempeflink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 23. februar 2010 #611 Del Skrevet 23. februar 2010 Oi, her har sidene rast unna! Gratulerer med ferdig oppgave Og de kjøttbollene så vanvittig gode ut! Parmesan = !! Du, jeg må bare spørre hvor du har sitatet i signaturen din fra? Det er kjempekult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #612 Del Skrevet 23. februar 2010 For en god trening Skal forsøke meg på litt øvelser idag jeg også Ha en flott formiddag, i snøværet og kulda..BRRRR..... Ps: sier meg enig med at nypete er et søtt ord Hvertfall når man elser NYEPETE i ett og ikke deler opp, "nype""te"..... Hihi, jeg tror nypete blir enda søtere om man sier det med pipestemme. Jeg er litt... *nyyypete* i dag. Sitter inne og ser på snøen som faller nå. Må ut i løpet av dagen, men det velger jeg å ikke tenke på Jeg mener du burde ta litt armhevninger, Ping. Godt for kjernemuskulaturen, godt for øvre rygg og godt for armer&bryst. Bare så helt forj*vlig tungt..! Jeg prøvde meg faktisk på det i går, men da klikka det skikkelig i skulderleddet! Kan da umulig være et godt tegn? Kjempeflink du er! Takk! (uh, merker bivirkningene i dag. Støl!) Oi, her har sidene rast unna! Gratulerer med ferdig oppgave Og de kjøttbollene så vanvittig gode ut! Parmesan = !! Du, jeg må bare spørre hvor du har sitatet i signaturen din fra? Det er kjempekult! Parmesan er søren meg det mest geniale som finnes. I tillegg til soyasaus. Men kanskje ikke sammen Hihi, det sitatet er fra Dexter, om du kjenner til den serien. (verdens kuleste!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2010 #613 Del Skrevet 23. februar 2010 Nå fikk jeg lyst på hvitløksmarinert parmesan, så det tror jeg sannelig jeg må lage igjen en dag! :sikle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #614 Del Skrevet 23. februar 2010 Nå fikk jeg lyst på hvitløksmarinert parmesan, så det tror jeg sannelig jeg må lage igjen en dag! :sikle: Oi! Hvordan lager du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 23. februar 2010 #615 Del Skrevet 23. februar 2010 ja ikke sant, soyasaus er genialt:) Erstatter saus for min del hvertfall:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #616 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) soyasaus er fantastisk! ^^ ------ OK, i dag skal jeg være flinkis-ping! Gjøreliste: Hente rapport og bilder fra trykkeriet Kjøpe skilleark til permer Kopiere og skrive ut alle epostene jeg har sent med veilederne mine Skrive ut databaserapporter Sette alt inn i permer Og da - da er jeg ferdig med masteren min I tillegg skal jeg: Pante flasker Kjøpe sporveiskort Betale husleie Betale telefonregning Betale kredittkortregning Overføre penger til en kompis Tørke støv Støvsuge Vaske gulvet Trene Detaljert liste - for da ser det mye mer imponerende ut når jeg har gjort alt Endret 23. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2010 #617 Del Skrevet 23. februar 2010 Oi! Hvordan lager du det? Det er kjempevanskelig altså! Hakker masse hvitløk, blander med olivenolje og grovkvernet pepper. Skjærer parmesan i staver, rører inn i "marinaden". La stå i romtemperatur en god stund. Voilà! Lykke til med kjempeeffektiv dag! Er helt enig i at det er bra å ha en detaljert liste, så man får huket av ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #618 Del Skrevet 23. februar 2010 Wow, det hørtes utrolig godt ut! Takk for tips Mazilla! En liten oppdatering: Hente rapport og bilder fra trykkeriet Kjøpe skilleark til permer Dropper skilleark Kopiere og skrive ut alle epostene jeg har sent med veilederne mine Skrive ut databaserapporter Sette alt inn i permer Pante flasker Glemte de på veien ut Kjøpe sporveiskort Betale husleie Betale telefonregning Betale kredittkortregning Overføre penger til en kompis Tørke støv Støvsuge Vaske gulvet Trene Fortsatt mye igjen! Men måtte ore meg litt da panikken satt inn da jeg kom inn og ikke hadde internett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 23. februar 2010 Dagens frokost. Den gode, gamle kombinasjonen av 4-korn, cottage cheese, frukt (i dag 1 banan og 1 kiwi) og noen få hakkede mandler. Godt! Også ble jeg ganske fornøyd med bildet, selv om jeg ser at noe kunne vært bedre med det - men jeg klarer ikke sette fingeren på hva det er... og ikke har jeg tid til det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. februar 2010 #620 Del Skrevet 23. februar 2010 Det mangler noe rødt. Men så godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå