Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Middagen i dag! Den ble litt sånn nesten-flink.

Kjøttboller laget av kyllingkjøttdeig og store mengder av omtrent alt krydderet jeg fant i skapet.

Saus av hermetiske tomater og my-hy-hye hvitløk.

Spaghetti. Mye av den, og ikke akkurat fullkorn.

Og parmesan. Mye.

Ååå det så skikkelig godt ut! Jeg savneeer pastaaaa!! :) Hvitløk er alltid en vinner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... her skrev jeg innlegget som skulle være i MIN bok... jaja. Ikke lett dette cyberlivet ;)

Hva gjøøøøør du akkurat nååååååå???? Tell me, tell me ;)

Endret av Såpeboble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... her skrev jeg innlegget som skulle være i MIN bok... jaja. Ikke lett dette cyberlivet ;)

Hva gjøøøøør du akkurat nååååååå???? Tell me, tell me ;)

Jeg satt på t-banen akkurat da du skrev det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nypete :fnise:

Pingen har trent!

60 min ellipse

2 x 15 biceps curls

2 x 15 knebøy

2 x 15 skulderpress

2 x 15 foroverbøyd roing

2 x 15 stående brystpress

2 x 15 situps

2 x 15 den der ryggøvelsen som Tineline tipset meg om som jeg ikke kommer på navnet på akkurat nå ;)

Noe mer jeg burde legge til denne lista nå? Føler dt begynner å hjelpe ihvertfall.

*glad*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en god trening :) Skal forsøke meg på litt øvelser idag jeg også ;)

Ha en flott formiddag, i snøværet og kulda..BRRRR.....

Ps: sier meg enig med at nypete er et søtt ord :fnise: Hvertfall når man elser NYEPETE i ett og ikke deler opp, "nype""te".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener du burde ta litt armhevninger, Ping. Godt for kjernemuskulaturen, godt for øvre rygg og godt for armer&bryst. Bare så helt forj*vlig tungt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har sidene rast unna! Gratulerer med ferdig oppgave :) Og de kjøttbollene så vanvittig gode ut! Parmesan = :hjerte: !!

Du, jeg må bare spørre hvor du har sitatet i signaturen din fra? Det er kjempekult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en god trening :) Skal forsøke meg på litt øvelser idag jeg også ;)

Ha en flott formiddag, i snøværet og kulda..BRRRR.....

Ps: sier meg enig med at nypete er et søtt ord :fnise: Hvertfall når man elser NYEPETE i ett og ikke deler opp, "nype""te".....

Hihi, jeg tror nypete blir enda søtere om man sier det med pipestemme. Jeg er litt... *nyyypete* i dag.

Sitter inne og ser på snøen som faller nå. Må ut i løpet av dagen, men det velger jeg å ikke tenke på ;)

Jeg mener du burde ta litt armhevninger, Ping. Godt for kjernemuskulaturen, godt for øvre rygg og godt for armer&bryst. Bare så helt forj*vlig tungt..!

Jeg prøvde meg faktisk på det i går, men da klikka det skikkelig i skulderleddet! Kan da umulig være et godt tegn? :blink:

Kjempeflink du er! :kose:

Takk! :strix:

(uh, merker bivirkningene i dag. Støl!)

Oi, her har sidene rast unna! Gratulerer med ferdig oppgave :) Og de kjøttbollene så vanvittig gode ut! Parmesan = :hjerte: !!

Du, jeg må bare spørre hvor du har sitatet i signaturen din fra? Det er kjempekult!

Parmesan er søren meg det mest geniale som finnes. I tillegg til soyasaus. Men kanskje ikke sammen :fnise:

Hihi, det sitatet er fra Dexter, om du kjenner til den serien. (verdens kuleste!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst på hvitløksmarinert parmesan, så det tror jeg sannelig jeg må lage igjen en dag! :sikle: :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg lyst på hvitløksmarinert parmesan, så det tror jeg sannelig jeg må lage igjen en dag! :sikle: :sikle:

Oi! Hvordan lager du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soyasaus er fantastisk! ^^

------

OK, i dag skal jeg være flinkis-ping!

Gjøreliste:

Hente rapport og bilder fra trykkeriet

Kjøpe skilleark til permer

Kopiere og skrive ut alle epostene jeg har sent med veilederne mine

Skrive ut databaserapporter

Sette alt inn i permer

Og da - da er jeg ferdig med masteren min :)

I tillegg skal jeg:

Pante flasker

Kjøpe sporveiskort

Betale husleie

Betale telefonregning

Betale kredittkortregning

Overføre penger til en kompis

Tørke støv

Støvsuge

Vaske gulvet

Trene

Detaljert liste - for da ser det mye mer imponerende ut når jeg har gjort alt :lol:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oi! Hvordan lager du det?

Det er kjempevanskelig altså! :sjenert: Hakker masse hvitløk, blander med olivenolje og grovkvernet pepper. Skjærer parmesan i staver, rører inn i "marinaden". La stå i romtemperatur en god stund. Voilà! :fnise:

Lykke til med kjempeeffektiv dag! Er helt enig i at det er bra å ha en detaljert liste, så man får huket av ofte :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det hørtes utrolig godt ut! Takk for tips Mazilla!

En liten oppdatering:

Hente rapport og bilder fra trykkeriet

Kjøpe skilleark til permer Dropper skilleark

Kopiere og skrive ut alle epostene jeg har sent med veilederne mine

Skrive ut databaserapporter

Sette alt inn i permer

Pante flasker Glemte de på veien ut :roll:

Kjøpe sporveiskort

Betale husleie

Betale telefonregning

Betale kredittkortregning

Overføre penger til en kompis

Tørke støv

Støvsuge

Vaske gulvet

Trene

Fortsatt mye igjen! Men måtte ore meg litt da panikken satt inn da jeg kom inn og ikke hadde internett! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens frokost.

Den gode, gamle kombinasjonen av 4-korn, cottage cheese, frukt (i dag 1 banan og 1 kiwi) og noen få hakkede mandler. Godt!

Også ble jeg ganske fornøyd med bildet, selv om jeg ser at noe kunne vært bedre med det - men jeg klarer ikke sette fingeren på hva det er... og ikke har jeg tid til det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...