Sequax Skrevet 22. februar 2010 #561 Del Skrevet 22. februar 2010 Hm, så rart? Kan det ha vært genmaicha? Det er grønn te med ristede riskorn i. Smaker grønn te i grunn, men har en bismak av noe som ligner på brød. Nei, tror ikke det...var en ufin bismak der som ikke hører hjemme noe sted...Hadde jeg hatt lyst på tåfis kunne jeg jo fiksa det med et fotbad hjemme og brukt avkoket fra balja, mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #562 Del Skrevet 22. februar 2010 Haha, nei sant. Merkelige greier, hørtes ekkelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 22. februar 2010 #563 Del Skrevet 22. februar 2010 Presskanne på lesesalen er genialt. Jeg er til og med godt over skjema re: ørten obliger som skal inn på fredag, så livet er ikke så verst! Kom med et middagstips til meg i dag, da... Kaffe på Blindern på tirsdag eller onsdag? Gjerne før kl 12 om B-mennesket takler det, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #564 Del Skrevet 22. februar 2010 Presskanne på lesesalen er genialt. Jeg er til og med godt over skjema re: ørten obliger som skal inn på fredag, så livet er ikke så verst! Kom med et middagstips til meg i dag, da... Kaffe på Blindern på tirsdag eller onsdag? Gjerne før kl 12 om B-mennesket takler det, hihi! Så flink du er! Ehm, middagstips? Tomatsuppe! Hjemmelaget! Eller... Wok? Pasta med kjøttboller av kyllingkjøttdeig? (det er knallgodt, btw) Fiskekaker med sweet chilisaus? Tirsdag passer bra! Hva med 10-tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #565 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg er borte en hel helg og dagboken din vokser med 5 sider? Jeg rekker jo ikke å følge med jo. PS! Te er blærk. Utenom tyrkisk eplete selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #566 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg er borte en hel helg og dagboken din vokser med 5 sider? Jeg rekker jo ikke å følge med jo. PS! Te er blærk. Utenom tyrkisk eplete selvsagt. Nei, tullpraten har tatt helt over her. Ble ikke mye treningsdagbok dette altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #567 Del Skrevet 22. februar 2010 Nei, tullpraten har tatt helt over her. Ble ikke mye treningsdagbok dette altså Men det er jo ingenting som er bedre enn tullprat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #568 Del Skrevet 22. februar 2010 Men det er jo ingenting som er bedre enn tullprat. Neivisst! Dagboka mi: 90% tullprat 8% mat, oppskrifter og bilder 2% trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #569 Del Skrevet 22. februar 2010 Her kommer et tullpratinnlegg til: Altså, det virker som om du har litt peiling på data og sånn. Jeg har klart å på en måte forminske hele KG. Hva i alle dager har jeg gjort? :klø: De andre internettsidene er helt normale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #570 Del Skrevet 22. februar 2010 Her kommer et tullpratinnlegg til: Altså, det virker som om du har litt peiling på data og sånn. Jeg har klart å på en måte forminske hele KG. Hva i alle dager har jeg gjort? :klø: De andre internettsidene er helt normale. ...prøv å trykke ctrl + 0 (null)? Det hender jeg kommer borti ctrl og + eller -, da zoomer siden inn/ut. (ikke spør meg om hvordan jeg klarer å trykke på de knappene helt samtidig, men jeg klarer det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 #571 Del Skrevet 22. februar 2010 Du er et geni. Funket fint det. Og jeg må visst ha kommet borti ctrl og -. Ikke spør meg hvordan jeg klarte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #572 Del Skrevet 22. februar 2010 Haha, så bra! Det går an å kløne det til et eller annet sted på filmenyen også, det hender jeg har klart det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #573 Del Skrevet 22. februar 2010 Hadde lyst på mer kaffe, men J foreslo at jeg kanskje burde vurdere te istedet. Tror jeg er litt hyper Nå er rapporten min straks ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2010 #574 Del Skrevet 22. februar 2010 Så flink du er!! Ikke minst til å drikke kaffe.. Jeg lagde meg akkurat ei ny presskanne selv. Man må jo ha kaffe til arbeidet! Te, hva er det for noe tull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #575 Del Skrevet 22. februar 2010 Så flink du er!! Ikke minst til å drikke kaffe.. Jeg lagde meg akkurat ei ny presskanne selv. Man må jo ha kaffe til arbeidet! Te, hva er det for noe tull? Presskannekaffe! :rødme: Jeg må få skaffet meg en liten presskanne til å ha på lesesalen, den kaffen de lager i trakteren på pauserommet vårt er ikke så god. Nei, du har rett. Jeg klarte til og med å åpne teklypa oppi koppen. Sånt skjer aldri med kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2010 #576 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg fikk en liten lesesalspresskanne av mamma til jul. Nå ler jeg inni meg av alle som sitter her og drikker pulverkaffesvipet sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 22. februar 2010 #577 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Som ikke-kaffe-drikker, kan jeg få spørre om hva en presskanne egentlig gjør? Utenom å sannsynligvis "presse" kaffen Hvorfor er den bedre enn "vanlig" kaffe? OG FORRESTEN SÅ ER TE MYE BEDRE ENN KAFFE, SÅ DET SÅ :nigo: Endret 22. februar 2010 av Miam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #578 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg fikk en liten lesesalspresskanne av mamma til jul. Nå ler jeg inni meg av alle som sitter her og drikker pulverkaffesvipet sitt.. Ewwww, pulverkaffe! Vi har i det minste kaffetrakter! Som ikke-kaffe-drikker, kan jeg få spørre om hva en presskanne egentlig gjør? Utenom å sannsynligvis "presse" kaffen Hvorfor er den bedre enn "vanlig" kaffe? OG FORRESTEN SÅ ER TE MYE BEDRE ENN KAFFE, SÅ DET SÅ :nigo: I en presskanne så har man kaffe og vann sammen, også "presser" men ned et filter som dytter unna kaffegruten slik at man bare har deilig, nom-nom-kaffe igjen. Eh, dårlig forklaring men du skjønner kanskje... HVIS IKKE TEEN HAR GÅTT TIL HODET PÅ DEG DA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. februar 2010 #579 Del Skrevet 22. februar 2010 HVIS IKKE TEEN HAR GÅTT TIL HODET PÅ DEG DA? Kanskje det er Japansk Tåfiste som har blitt konsumert ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 22. februar 2010 #580 Del Skrevet 22. februar 2010 Ewwww, pulverkaffe! Vi har i det minste kaffetrakter! I en presskanne så har man kaffe og vann sammen, også "presser" men ned et filter som dytter unna kaffegruten slik at man bare har deilig, nom-nom-kaffe igjen. Eh, dårlig forklaring men du skjønner kanskje... HVIS IKKE TEEN HAR GÅTT TIL HODET PÅ DEG DA? Åååh! Jeg skjønner! Haha, har aldri helt skjønt hvorfor presskannekaffe skal være så fantastisk, før nå! TUSEN TAKK for en finfin forklaring. Enda en opplysning rikere, det er mangt man lærer her i pingtingboka Kanskje det er Japansk Tåfiste som har blitt konsumert ? Ja, du skal ikke se bort i fra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå