Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Så koselig det hørtes ut! :)

Jeg sitter også her med KG og te mens sambo sover i naborommet. Godt med litt alenetid :)

Det snør her også, hvis det er noe trøst... Men det er iallefall lyst og fint ute, og det er så herlig med dagslys som kommer rett inn i stua! :) *fokuserer på det positive istedenfor*

God helg! Planer for kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig det hørtes ut! :)

Jeg sitter også her med KG og te mens sambo sover i naborommet. Godt med litt alenetid :)

Det snør her også, hvis det er noe trøst... Men det er iallefall lyst og fint ute, og det er så herlig med dagslys som kommer rett inn i stua! :) *fokuserer på det positive istedenfor*

God helg! Planer for kvelden?

Det er fint, det. Nå kom riktignok leieboeren hans og ødela alt (han kan være verdens mest irriterende til tider, jeg blir ga-ha-haaaal), men nå har da roen senket seg igjen. Tror jeg må ha en kaffe til. :happy:

Helgeplaner? Jepp, masse studiearbeid. Jeg leverer jo den engelske masteren min om litt over en uke (JÆLP!), og da er det ikke bare selve oppgaven som skal leveres (som i mitt tilfelle er en database proppfull av tegninger og fotografier), men også en rapport på max 4000 ord (alt for kort for fillern, jeg har 4200 nå og burde si mer!) og en perm med alt som har gått inn i arbeidet ditt; eksempler på litteratur, skisser, forklaringer osv. Jeg har planer om å levere rapporten til trykking på mandag, så da må jeg nok stå på! Men det burde gå greit, altså.

Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Relativt tidlig oppe i dag, deilig. Har spist frokost og nå sitter jeg med KG, radioen og en kopp kaffe. J ligger forsatt og sover, fint med litt tid for seg selv på en lørdags morgen :)

Hadde tenkt meg en tur på byen i dag, men nå snør det vannrett her ute... vilikkeeeee. :snø:

Jeg bor et steinkast lenger nord og her er det DEN snøføyka her også....D-R-I-T-T-L-E-I vinteren!! Denne karen :kalle: har jeg bare fått såååå nok av nå!! Om et par timer reiser jeg på x antall besøk og ærend....Gleder meg ikke akkurat til å kjøre i dette været...

Ha en god dag, Pingen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææææ! En uke til innlevering, da skjønner jeg godt at det blir skolearbeid i helga! ...Og kaffe. Masse kaffe. Det må til i innspurtsuka- tro meg! ;) Lykke til, jeg skal heie på deg fra sidelinja!

Planer for helga.. Tjaa.. Trene og spise proteiner?

:popcorn: (<-proteinpopcorn ;))

Neida, må vel få til noe bedre enn som så. Skal på kino å se Shutter Island med sambo og en kamerat. Etterpå blir det sikkert en tur på kafe med dem, tipper jeg. Det er med skrekkblandet fryd jeg vil se den filmen, for har sett trailer for den og den ser skikkelig ekkel ut. Samtidig ser den bra ut, så jeg måå bare se den likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor et steinkast lenger nord og her er det DEN snøføyka her også....D-R-I-T-T-L-E-I vinteren!! Denne karen :kalle: har jeg bare fått såååå nok av nå!! Om et par timer reiser jeg på x antall besøk og ærend....Gleder meg ikke akkurat til å kjøre i dette været...

Ha en god dag, Pingen! :klemmer:

Isj, lykke til med kjøring i snøen! Misunner deg ikke!

Ha en fin dag du også! :strix::klem:

Wææææ! En uke til innlevering, da skjønner jeg godt at det blir skolearbeid i helga! ...Og kaffe. Masse kaffe. Det må til i innspurtsuka- tro meg! ;) Lykke til, jeg skal heie på deg fra sidelinja!

Planer for helga.. Tjaa.. Trene og spise proteiner?

:popcorn: (<-proteinpopcorn ;))

Neida, må vel få til noe bedre enn som så. Skal på kino å se Shutter Island med sambo og en kamerat. Etterpå blir det sikkert en tur på kafe med dem, tipper jeg. Det er med skrekkblandet fryd jeg vil se den filmen, for har sett trailer for den og den ser skikkelig ekkel ut. Samtidig ser den bra ut, så jeg måå bare se den likevel ;)

Det går nok bra, jeg har det fullstendig under kontroll! :) Synes bare den rapporten er så møkkande kjedelig atte, så det er vanskelig å være fokusert på den i lengre enn ... 10 sekunder? ;)

Skal lage kaffe nå, jeg. Nå kom det nettopp tuslende et troll ut av soverommet som gryntet et eller annet og forsvant inn i dusjen. Jeg tror nok trollet vil sette pris på kaffe også :fnise:

Ja, det er den med Leonardo diCaprio, sant? Den ser ganske kul ut, si fra om du likte den da! :hjerte: Skumle-ekle filmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det strålende sol :sol:

:fnise:

Jeg synes også Shutter Island virker veldig bra. Men den virker alt for ekkel for meg, så jeg skal dessverre ikke se den.

Etter at du har skrevet tusen tråder om kaffe ble jeg alt for fristet. *tusle for å lage kaffe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overskyet her i dag. Men vi har snøøøøøø! :ler:

Liker ikke skumle filmer, jeg. Kan ikke en gang se krimserier på tv, eller lese skumle bøker når jeg er hjemme alene. :fnise:

Kaffe. :rødme:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det strålende sol :sol:

:fnise:

Jeg synes også Shutter Island virker veldig bra. Men den virker alt for ekkel for meg, så jeg skal dessverre ikke se den.

Etter at du har skrevet tusen tråder om kaffe ble jeg alt for fristet. *tusle for å lage kaffe*

Overskyet her i dag. Men vi har snøøøøøø! :ler:

Liker ikke skumle filmer, jeg. Kan ikke en gang se krimserier på tv, eller lese skumle bøker når jeg er hjemme alene. :fnise:

Kaffe. :rødme:

Huffda, der var jeg litt forskjellig fra dere ja. Liker skummelt jeg, og gjerne blod og gugge også! Men det er så fint å bli skremt, liker de filmene som klarer å krype under huden på deg - ikke bare sånn skvette-og-hoppe-høyt-i-stolen-filmer, men sånne hvor du sitter og er redd. Gøy :happy:

Kos dere med kaffen da jenter! Tror jeg har fått dosen min for en stund ihvertfall. Har til og med vært ute i snøføyka for å handle! Hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innspurten! Vet det er kjedelig, men det må jo bare til, dessverre.

Jeg er ENDELIG ferdig med intensivkursuke 1, og har fått beskjed om at min oblig var best av alle obligene (så synd at det ikke er karakter, bare godkjent/ikke godkjent). Må altså prestere minst like bra på den som får karakter. Ooooog så har jeg kanskje sjans til sommerjobb/skikkelig jobb videre i et firma som driver med det som jeg skal bli, jeee! Gruppelæreren skal slutte, så hun skulle anbefale meg.

Og du er flink til å trene! FLINKPING!

Såh. Lunsj til uka? Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffen gjorde meg kvalm :sukk:

og selv om det var sol, var det bitende kald vind.

Men nå er jeg inne igjen. under gode pleddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innspurten! Vet det er kjedelig, men det må jo bare til, dessverre.

Jeg er ENDELIG ferdig med intensivkursuke 1, og har fått beskjed om at min oblig var best av alle obligene (så synd at det ikke er karakter, bare godkjent/ikke godkjent). Må altså prestere minst like bra på den som får karakter. Ooooog så har jeg kanskje sjans til sommerjobb/skikkelig jobb videre i et firma som driver med det som jeg skal bli, jeee! Gruppelæreren skal slutte, så hun skulle anbefale meg.

Og du er flink til å trene! FLINKPING!

Såh. Lunsj til uka? Ja?

Åh, takk! :) Begynner å bli fornøyd med meg selv nå altså, håper bare det fortsetter på denne måten.

Så morsomt med jobbmulighet! Håper du får det! Håperhåperhåper!

Lunsj til uka høres veldig bra ut :) Hva med mandag?

Har dere sett mange gule bilder i det siste forresten? ;)

kaffen gjorde meg kvalm :sukk:

og selv om det var sol, var det bitende kald vind.

Men nå er jeg inne igjen. under gode pleddet.

Å nei! Kvalm, faktisk! Hender jeg får skikkelig vondt i magen av kaffe, er veldig lite morsomt det og.

Hurra for pledd! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å lage middag! Er spent! Vi skal ha jordskokksuppe med røkt laks til middag :)

Har basert meg på denne oppskriften, men tilsatt litt hvitløk og parmesan i tillegg, og skal bruke røkt laks i stedet for spekeskinke (sunnere!). Gleder meg, namnamnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ble veldig god! :jepp: Godt med en litt søt-aktisg suppe med salt laks oppi. Tror nok denne kunne blitt laget uten fløte også, og da blir den jo plutselig skikkelig sunn! Hah!

God helg til deg og! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første gangen jeg hører om jordskokk. Nei, jeg er ikke så eksperimentell på kjøkkenet. :ler:

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:strix: Ikea-shopping, "ny" stue, Ben & Jerry Strawberry Cheesecake, FF XII! :strix:

Åååh, det hørtes fint ut! :happy:

Dette er første gangen jeg hører om jordskokk. Nei, jeg er ikke så eksperimentell på kjøkkenet. :ler:

Den ligner veldig på potet i smaken, og var mye vanligere før i tiden. Har sett den så mange ganger på innvandrersjappa, men aldri fått rota meg til å kjøpe. Men nå ble det! *fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah, jeg har en skikkelig trøtting-dag i dag. Sov masse i natt, sto opp sent, har drukket kaffen min, men fortsatt trøtt. Mer kaffe, kanskje? *mase på J*

Wheeeee, J lager americano til meg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf, det varra jævlig som KG skulle krangle i dag a? :dry:

Fin dag så langt! Har fått gjort endel på studiene (men mye igjen...). Også er jeg kjempemett! :)

Veldig god middag i dag, jeg laget fiskegrateng av laks, rotgrønnsaker og fullkornspasta. Sausen var tjukk og god med egg i, og masse muskat og litt parmesan. Det er knallgodt med litt sennep i sausen og, men det glemte jeg visst :rolleyes: Det grønne på toppen er brød som er blandet sammen med kruspersille og knust med stavmikser.

Til dessert hadde vi god, gammeldags semulegrynspudding med saftsaus.

(litt uklare bilder tatt med mobilkameraet til J)

Nå må jeg jobbe litt mer. Har ikke lyst. Uæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...