Gå til innhold

Litt flinkere

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cocktimus Prime?

:skratte: HAHAHAHAHAHAHA! Åh, nå måtte jeg bite meg i leppa for å ikke le høyt på lesesalen.

...mulig det blir litt drøyt å si at jeg har vært 30 minutter på Coctimus Prime og nå er svett og sliten :fnise:

Skrevet
Fagatrond. :hoppe:

Jeg vil også ha strikk. Ser skikkelig gøy ut!

(Er hjemme alene, så kan trene litt nå, meeeenneh så var det visst Hundehviskeren på tv, og så må jeg ringe pappa.. eh.. ja. :sjenert: )

Pst! Du kan trene mens du ser på Hundehviskeren! ;)

Ja, de er gøy! :hoppe: Ikke så dyre heller, tror jeg betalte rundt 130,- for mine. Man kan også få sånne som er spesialdesigna til å bruke på beina, til armene etc.

Skrevet

Hahahaha! Episk! Kanskje jeg skulle hatt meg en sånn likevel :skratte:

Skrevet
Pst! Du kan trene mens du ser på Hundehviskeren! ;)

Ja, de er gøy! :hoppe: Ikke så dyre heller, tror jeg betalte rundt 130,- for mine. Man kan også få sånne som er spesialdesigna til å bruke på beina, til armene etc.

Ikke med wii fit. Ellers eier jeg ikke intelligens nok til å finne ut noe "trening" å gjøre mens jeg ser tv. :ler:

Skrevet
Hahahaha! Episk! Kanskje jeg skulle hatt meg en sånn likevel :skratte:

Uff, nå fikk jeg lyst til å google cocktimus prime for å se hva slags tulleprodukter som har blitt laga med det navnet (det da finnes). Men jeg sitter liksom på lesesalen da, tror det er grenser for hva man bør søke på på universitetets nettverk :ler:

Ikke med wii fit. Ellers eier jeg ikke intelligens nok til å finne ut noe "trening" å gjøre mens jeg ser tv. :ler:

Æh, du kan få deg en skjerm til? :ler:

Styrkeøvelser både med og uten strikk kan du jo fint gjøre mens du ser TV iaffal :)

Skrevet

Jeg tror han heter Herman, jeg.

Skrevet
Uff, nå fikk jeg lyst til å google cocktimus prime for å se hva slags tulleprodukter som har blitt laga med det navnet (det da finnes). Men jeg sitter liksom på lesesalen da, tror det er grenser for hva man bør søke på på universitetets nettverk :ler:

:opplyser: Urban dictionary sier dette om om cocktimus prime:

A giant cock, too large and powerful to be called Cockzilla. It is the Cock of Cocks

:fnise:

Ellers finnes det et band ved det navnet.

og så gadd jeg ikke å lete mer. hehe.

Skrevet

:opplyser: Cocktimus Prime er herved googlet:

Urban Dictionary: 1. Cocktimus Prime

A giant cock, too large and powerful to be called Cockzilla. It is the Cock of Cocks.

Last night that bitch I was with almost knocked herself out cold when she had her head too close to my balls as Cocktimus Prime was transforming. Dumb bitch, so I used Cocktimus Prime's main weapon, the baseball bat swing, and knocked her skank ass out anyway. All hail Cocktimus Prime.

2. Cocktimus Prime

An insulting variation on the name Optimus Prime, the leader of the Autobots in most Transformers continuities.

Man, if you were a Transformer you'd be Cocktimus Prime.

Overraskende nok fant jeg ingen tulleprodukter. :ler:

Skrevet

ikke noe problem at du ikke kan google ting på skolen, vi gjør det for deg.

Skrevet

Hahaha, tusen takk søtinger! :fnise:

Men ingen produkter altså? *skuffa*

Skrevet (endret)

:fnise: Dere, altså..

Jeg har også en sånn strikk, men jeg liker den ikke. Tror den er litt for heavy loaded, i mangel av et bedre ord :ler:

Tenkte jeg skulle kjøpe meg et par manualer faktisk, for å prøve å få litt mere kjøtt på fyrstikk-armene mine. (Snart kjole-sesong) Men vet ikke hvor tunge de bør være... Skal man bli dritsliten av sånn 12-15 repetisjoner? Sånn at armen nesten faller av?

For da kan jeg kanskje kjøpe 2x2 kg. Selv om 2x1 kg høres mer fornuftig ut i mitt hode :fnise: Jeg har jo absolutt INGEN muskler i armer, håndledd eller hender. Holder på å dø av å helle ting ut av stekepanna, liksom... :sjenert: Ikke ikeakvalitets teflonpanne altså, skikkelige saker fra høyang polaris :lur: men håndleddene mine liker ikke stekepanner.

Endret av Gaby
Skrevet

Vi har en ganske stor jernpanne hjemme. Jeg har ikke sjangs til å løfte den mens det er noe i. Når den er tom, så greier jeg å løfte den, men da henger den ned fordi håndleddet ikke er sterkt nok. :ler: Så du er ikke alene, Gaby. ;)

Jeg kan ta strikken din. :hoppe:

Skrevet

Jeg har også en sånn strikk, men jeg liker den ikke. Tror den er litt for heavy loaded, i mangel av et bedre ord :ler:

Tenkte jeg skulle kjøpe meg et par manualer faktisk, for å prøve å få litt mere kjøtt på fyrstikk-armene mine. (Snart kjole-sesong) Men vet ikke hvor tunge de bør være... Skal man bli dritsliten av sånn 12-15 repetisjoner? Sånn at armen nesten faller av?

For da kan jeg kanskje kjøpe 2x2 kg. Selv om 2x1 kg høres mer fornuftig ut i mitt hode :fnise: Jeg har jo absolutt INGEN muskler i armer, håndledd eller hender. Holder på å dø av å helle ting ut av stekepanna, liksom... :sjenert: Ikke ikeakvalitets teflonpanne altså, skikkelige saker fra høyang polaris :lur: men håndleddene mine liker ikke stekepanner.

Du MÅ jo være min tvilling! :fnise:

Skrevet
Så du er ikke alene, Gaby. ;)

Trillinger!!! :hoppe:

Skrevet

Haha, jeg har bare gjort J til evig pannetømmer, jeg. :ler:

Jeg tok jo 15 repitisjoner til morran i dag, og da brant det godt etterhvert. Særlig på siste settet, herremin. *fiskebolle* Strikken min er medium styrke, men det var ikke vits i med noe lavere så XXL-mannen. (ikke hadde de det heller)

Men det finnes noe lurt, vettu: sånne. Da kan du bestemme HELT selv, også kan de bygges ut når de blir sterkere. Men obs: kofferten er drittung ;)

Vi har en ganske stor jernpanne hjemme. Jeg har ikke sjangs til å løfte den mens det er noe i. Når den er tom, så greier jeg å løfte den, men da henger den ned fordi håndleddet ikke er sterkt nok. :ler: Så du er ikke alene, Gaby. ;)

Jeg kan ta strikken din. :hoppe:

Jeg kan løfte den J har... men jeg kan liksom ikke garantere at maten havner der den skal og at panna ikke glipper og treffer tallerknene (og så tåa mi).

Trillinger!!! :hoppe:

Firlinger! :sprettoy:

Skrevet
Men det finnes noe lurt, vettu: sånne. Da kan du bestemme HELT selv, også kan de bygges ut når de blir sterkere. Men obs: kofferten er drittung ;)

Neeeeeeeeiiii, sånne vil jeg ikke ha. De ser så mandige og bodybuilderaktige og treningssenteraktige ut. Jeg vil ha sånne :nigo:

Min strikk er også medium :sjenert:

Skrevet

:opplyser: Når det gjelder antall repetisjoner fikk jeg beskjed av treningsveilederen om å ta 4 sett à 4 repetisjoner på hver øvelse (og ha så tunge vekter at man såvidt klarer den siste i hvert sett). Det skulle visstnok være best for jenter, mens gutter burde ta 2x8. Sikkert ikke noe fasitsvar, men det var nå en gang det tipset jeg fikk. Jentevarianten skulle gjøre at man ble sterkere og fikk mer markerte muskler, uten å bygge store "guttearmer", som man kunne oppnå med flere repetisjoner i hvert sett.. :trene:

Funker for meg ihvertfall, jeg er snart klar for kjolesesongen igjen jeg.. :sjarmor:

Skrevet
Neeeeeeeeiiii, sånne vil jeg ikke ha. De ser så mandige og bodybuilderaktige og treningssenteraktige ut. Jeg vil ha sånne :nigo:

Min strikk er også medium :sjenert:

:ler: Ok, Ok, jeg gir opp! Kjøp deg sånne da! Men ikke kom og klag etterpå! ;)

:opplyser: Når det gjelder antall repetisjoner fikk jeg beskjed av treningsveilederen om å ta 4 sett à 4 repetisjoner på hver øvelse (og ha så tunge vekter at man såvidt klarer den siste i hvert sett). Det skulle visstnok være best for jenter, mens gutter burde ta 2x8. Sikkert ikke noe fasitsvar, men det var nå en gang det tipset jeg fikk. Jentevarianten skulle gjøre at man ble sterkere og fikk mer markerte muskler, uten å bygge store "guttearmer", som man kunne oppnå med flere repetisjoner i hvert sett.. :trene:

Funker for meg ihvertfall, jeg er snart klar for kjolesesongen igjen jeg.. :sjarmor:

Hm, men jeg tror ikke jeg får den strikken så stram at det funker, etter 4 reps så kan jeg lett ta 4 til, liksom, og 4 etter det. Hm, kan jo prøve da. Takk for tips :)

Skrevet

Ah, pingù, jeg visste at du siklet på vektkofferten min! De anbefales, ja. Etterhvert er ikke strikk nok motstand (får vi endelig håpe), og da er manualer som kan økes en fantastisk oppfinnelse til hjemmetreningen.

Skrevet

Denne vektkofferten kan jeg anbefale:) Kjøpe den i julegave til min bror og han var fornøyd! Men ja, kofferten full, er ganske tung..Hehe slet meg gjennom butikken med den og slang den ikke akkurat opp i bilen etterpå nei :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...