Pingting Skrevet 29. august 2010 Forfatter #2381 Del Skrevet 29. august 2010 Her er den: Pingting 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. august 2010 #2382 Del Skrevet 30. august 2010 FARVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL, Pingtings gamle dagbok!! See you over on the dark side of the moon ( also known as your new diary...) SAYONARA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #2383 Del Skrevet 2. september 2010 " Are you lonesome toniiiiight ".... Hallo? *ekko* Er jeg den eneste her inne ? Nesten litt skummelt..... *ekko idet jeg beveger meg rundt i dette forlatte cyberspace* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. september 2010 #2384 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #2385 Del Skrevet 2. september 2010 Hey! Nå er vi to her inne!! Skal se vi får rocka denna cyberbula, vi, Wind!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. september 2010 #2386 Del Skrevet 2. september 2010 Rock?! Sa noen rock?! http://www.youtube.com/watch?v=tCvMKcNJCAY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #2387 Del Skrevet 2. september 2010 Wooohooo! Zeppelin!!! Vi er stamgjester i denne brune bula, Wind!! ROCK OOOON!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. september 2010 #2388 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Vi er bra kule, vi! Jo! Skjer'a? Endret 2. september 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #2389 Del Skrevet 2. september 2010 Vi er RÅKULE som NEKTER nedleggelsen av denna dagboka! Vi STÅR på kravene; ja, vi KREVER at dette ikonet av en avspora treningsdagbok skal FORTSETTE å underholde oss!!! Jeg stifter herved KFOSVHDGDTPA!!! ( Klubben For Oss Som Vil Holde Den Gamle Dagboka Til Pinging Aktiv ) Klubbens forquinde: Sequax Æresmedlem nummer 1: Wind Noen som ønsker å være med ? Send søknad!!! Erru kul nok, får'u værra med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. september 2010 #2390 Del Skrevet 2. september 2010 Husk å være litt streng med hvem som får være medlem, da, sjef. Kan ikke la masse pikkpakk joine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #2391 Del Skrevet 2. september 2010 Klart det....venter jo tross alt en helsikes pågang! Jeg er STRENG, men RETTFERDIG!!!!! Veit ikke om Pingting skal få lov til å værra med i denna klubben, enkli'....det var jo hu som sperra stakkar'n ute og....ja, det er nesten så jeg ikke tør å si det......er UTRO MED NY DAGBOK!!!! Hva syns du, Æresmedlem nr. 1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. september 2010 #2392 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg vet virkelig ikke. Da må hun i så fall ha en jækla god unnskyldning, og det skal vel godt gjøres! Men så spørs det jo om dagboka vil ha henne tilbake? Enkelte kan jo tilgi det utroligste. Selv noe så utilgivelig som Ping egentlig har gjort. Og klart vi venter pågang! Er det ikke kult å være medlem her, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #2393 Del Skrevet 2. september 2010 OM det er kult ?!! Dritkult. Ja, disse tomme cyberhaller klinger ennå dystert av svikets mange ringvirkende og skjøre toner...bare tiden vil vise om denne hule, som en gang var et hjem, vil ønske dens tidligere beboer inn i varmen igjen... Er det noe lys her ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. september 2010 #2394 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) :lete: :lete: :lete: :lete: "Der det er lys er det håp over bekken", er det ikke noe sånt? Åh, gud. Det der ga ikke mening, gjorde det vel? Endret 2. september 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2395 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. september 2010 #2396 Del Skrevet 2. september 2010 Der er hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. september 2010 #2397 Del Skrevet 2. september 2010 " Hun synker ned mot de kolde, våte hulevegger...hun er trett nu. Hun ønsker Eder god natt. God natt! Vi sees i morgen..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. september 2010 #2398 Del Skrevet 3. september 2010 Altså.. Jeg vil også være æresmedlem. Og det må være nr 1. Alle får vel være nr 1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. september 2010 #2399 Del Skrevet 6. september 2010 Hmmm... Jeg tør ikke helt å ta den beslutningen alene, Gaby....Jeg må nok konferere litt med Wind om det der, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. september 2010 #2400 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg synes ærlig talt ikke at noen flere kan være nr. 1. Hvor var de andre da klubben ble dannet, lzm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå