Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Nå er jeg treg her, menneeh... som den perfeksjonisten som jeg er, så må jeg bare påpeke at du har skrevet "Eple" delvis over den ene gulroten på bildet. :rope:

:sjenert::fnise:

Håper du har det fint, Pingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muffins, det hørtes veldig godt ut :sikle: Snill du er som lager :)

De ble så gode, atte! Og tror de andre synes det var veldig koselig at jeg lagde :)

Yeah! Det gikk bra, faktisk. Ingenting gikk til spille til tross for at matboksen lå opp-ned i veska en periode. :nigo: Enig i at den butikken er digg :)

Mmmmmm, muffins er tingen! Arkanas oppskrifter pleier sjelden å feile, så tipper det blir en suksess blant folket! :nigo:

God helg!

Woho, så bra! Mat i veska har jeg opplevd, det anbefales sånn generelt sett IKKE! ;)

Arkana stoler jeg nesten blindt på. Kjekt med et matorakel her på KG :ler:

Nå er jeg treg her, menneeh... som den perfeksjonisten som jeg er, så må jeg bare påpeke at du har skrevet "Eple" delvis over den ene gulroten på bildet. :rope:

HAHAHA, nå fikk du meg til å le! ...og til å bli litt irritert over at jeg ikke så det selv. På den andre siden er det mer symmetrisk nå. Jeg liker symmetri. Mmmmm, symmetri.

Jeg har det supert, skal jeg si deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffins, det hørtes veldig godt ut :sikle: Snill du er som lager :)

De ble så gode, atte! Og tror de andre synes det var veldig koselig at jeg lagde :)

Yeah! Det gikk bra, faktisk. Ingenting gikk til spille til tross for at matboksen lå opp-ned i veska en periode. :nigo: Enig i at den butikken er digg :)

Mmmmmm, muffins er tingen! Arkanas oppskrifter pleier sjelden å feile, så tipper det blir en suksess blant folket! :nigo:

God helg!

Woho, så bra! Mat i veska har jeg opplevd, det anbefales sånn generelt sett IKKE! ;)

Arkana stoler jeg nesten blindt på. Kjekt med et matorakel her på KG :ler:

HAHAHA, nå fikk du meg til å le! ...og til å bli litt irritert over at jeg ikke så det selv. På den andre siden er det mer symmetrisk nå. Jeg liker symmetri. Mmmmm, symmetri.

Jeg har det supert, skal jeg si deg! :) Håper du har det fint også! :klemmer:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt meg noe jeg har hatt lyst på en stund: hodetelefoner! Kjøpte sånne. Kul design, veldig god lyd og komfortable. Betalte 500,- og de er verdt hver krone! Prøvehørte en masse ulike sett, men dette var helt klart det beste. *glad*

I tillegg shoppet jeg bittelitt på H&M. Kjøpte en svart skjorte og en gammelrosa topp. Rosa er en farge jeg ikke akkurat går med daglig, så det var moro! :)

Og sånn for å gjøre lørdagen komplett er det straks duket for fyll og fanteri! Hurra! (og hvis jeg sniker meg inn på KG når jeg kommer tilbake i natt får dere ikke lov til å le av meg, OK?)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKG er skikkelig gode! Men jeg foretrekker klokker, det er heller ingen lydlekkasje. Jeg har disse. Hver sin smak! Men pass på folk på t-banen bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min geit, det ble nok av fyll og fanteri i går ja! :dåne:

Var hjemme i 4-tiden, innen da rakk jeg å drikke en hel masse cider og whisky, si mye rart, danse enda rarere, spy bak en busk på veien hjem og tvinge J til å kjøpe calzone til meg. :ler:

Formen i dag er overraskende god, men jeg blir nok pent parkert på sofaen fremover, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, den fylla, den fylla....Er det en ting jeg ikke savner etter at den lille huleboer'n gjorde meg avholds, så er det FYLLA! Savner dog et ( eller to-tre ) glass god rødvin til masse upasteurisert ost......:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hørtes ut som du hadde en vellykket fest på lørdag! ;) Spy og calzone er alltid en god kombo :gjeiper:

Hm, er jeg litt rar hvis jeg sier at jeg fikk lyst på calzone nå....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Eh, enig med Mazilla: JA! :ler:

Treningsoppdatering: jeg skal begynne å trene selvforsvar! Nærmere bestemt Krav Maga. Kjenner to som har trent det i flere år, og de kunne anbefale det på det varmeste. Skikkelig effektiv trening er dte også, og nyttig. Dessuten ser det sånn skummelt-tøft ut, og en sånn utfordring tror jeg at jeg har godt av. *prøver å ikke være nervøs* Begynner sammen med ei god venninne, så så veldig skummelt blir det vel ikke ;) Problemet er at det er trening tirsdag og torsdag kveld, så jeg er litt lost på når jeg kan trene styrke ellers. Hadde liksom lyst til å få inn to faste økter på ukedagene, men det er kanskje greit med bare en når jeg trener to kvelder ellers? Greit å ikke legge lista for høyt og. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke trene for mye, vet du! Så krav maga to ganger i uken samt styrke når du har lyst/ork er mer enn greit nok.

Vet du... Vi skal på visning på en leilighet i sameiet her på onsdag (en privat visning). Den er over dobbelt så stor som nåværende (160m2, og hvis de har lyst til å inngå en avtale med oss, kan det hende at vi bare flytter 2 etasjer opp :D (Og hvis ikke lurer noen andre i etasjen over der igjen å selge sin, som "bare" er 140m2.) WÆH!

Kaffe i neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke trene for mye, vet du! Så krav maga to ganger i uken samt styrke når du har lyst/ork er mer enn greit nok.

Vet du... Vi skal på visning på en leilighet i sameiet her på onsdag (en privat visning). Den er over dobbelt så stor som nåværende (160m2, og hvis de har lyst til å inngå en avtale med oss, kan det hende at vi bare flytter 2 etasjer opp :D (Og hvis ikke lurer noen andre i etasjen over der igjen å selge sin, som "bare" er 140m2.) WÆH!

Kaffe i neste uke?

Nei, jeg skal ikke det - og jeg er redd for å sette meg urealistiske mål sånn at jeg bare blir skuffa fordi jeg ikke får gjennomført dem.

Næh, STOR leilighet jo! Da har dere jo plass til hele ungeskokken som T ønsker seg? ;)

Kaffe neste uke er fint, men det må bli fredag! Har nemlig fått 4 dagers forlengelse på utgravningen, så jeg er borte til torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært på Krav Maga enda? Det er garantert masse styrketrening der også (om enn mer dynamisk styrke), så det vil holde lenge med én styrkeøkt i tillegg. Også Fagatron da (husker aldri hva han heter), for litt kondis i ny og ne. Jeg vil kanskje anbefale deg å trene intervaller på Fagatron, generell kondis får du nok av på Krav Maga tenker jeg.

Grattis med kampsport! Nå må du melde deg inn på www.kampforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå. :hjerte: www.kampforum.no :hjerte: Det hadde jeg helt glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på Krav Maga enda? Det er garantert masse styrketrening der også (om enn mer dynamisk styrke), så det vil holde lenge med én styrkeøkt i tillegg. Også Fagatron da (husker aldri hva han heter), for litt kondis i ny og ne. Jeg vil kanskje anbefale deg å trene intervaller på Fagatron, generell kondis får du nok av på Krav Maga tenker jeg.

Nei, har første trening til uka! *gruglede seg* Snakket med venninna mi som var på infomøte i går, hun virket lettere skremt. Det hadde visst vært rundt 40 gutter og 4 jenter, og nesten alle mannfolka så rimelig hardbarka ut. Oioi, snakk om å gi seg selv en utfordring a? :ler::redd:

Takk for treningstips! PS: fagatron heter Cocktimus Prime! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå. :hjerte: www.kampforum.no :hjerte: Det hadde jeg helt glemt.

Har du trent kamsport? Hva slags da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du trent kamsport? Hva slags da? :)

Karate.

Jeg logga meg inn på kampforumet igjen i går. jeg hadde en ulest mail.. fra slutten av 2004. hoho. Slutta på karate i 2003, pga dum fot, så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke har vært aktiv der på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karate.

Jeg logga meg inn på kampforumet igjen i går. jeg hadde en ulest mail.. fra slutten av 2004. hoho. Slutta på karate i 2003, pga dum fot, så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke har vært aktiv der på en stund.

Haha! Håper det ikke var noe viktig da. :ler:

Karate ser morsomt ut, en av mange ting jeg har vurdert å begynne på en elelr annen gang.

Jeg har også trent kamsport - nærmere bestemt nærkam med krøllbørste. :briller:

HAHA! Derfor du var der inne altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...