Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Takk! Tror nok jeg må invitere deg på middag eller vafler eller tullprat snart en dag :) (eller alt på en gang)

Hihihi, jeg har fått innflytningsgave av J-mannen. Han begynte med å si at akkurat nå så er jo alt veldig hyggelig, men det kommer nok noen regnværsdager etterhvert. Så fikk jeg denne. :ler: Noen kjenner meg visst. Heldige meg. Fine nerden min. :rødme:

Også hadde han kjøpt sånne til husholdningen. :fnise:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihihi, jeg har fått innflytningsgave av J-mannen. Han begynte med å si at akkurat nå så er jo alt veldig hyggelig, men det kommer nok noen regnværsdager etterhvert. Så fikk jeg denne. :ler: Noen kjenner meg visst. Heldige meg. Fine nerden min. :rødme:

Ååååå, for en fin fyr han er!! :rødme:

Edit: Jeg ville forresten myyye heller hatt disse!! :jepp:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holdt han godeste på å gå i bakken her! Først av samuraiparaplyen og så av tapeten.. :ler: Nå er det tydeligvis bestemt hva slags tapet vi skal ha på soverommet når vi kjøper vårt eget krypinn.. :ler:

Gratulerer som samboere! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Samuraihåndtakparaply!!! :hoppe:

Gratulerer med samboerskapet, Pingting!!! Koselig! :jepp:

Tusen takk! Ikke store overgangen akkurat, jeg tror det er 2-3 mnd siden jeg sov på hybelen min sist? :klø: Ellers har jeg jobbet i Sandefjord og vært hos han i helgene. Jaja, godt å bli sambo helt på ånkli da :)

Ååååå, for en fin fyr han er!! :rødme:

Edit: Jeg ville forresten myyye heller hatt disse!! :jepp:

Jeg vil og ha! Vi har faktisk surfet rundt endel etter sånne wall stickers fordi det hadde vært morsomt med et eller annet. Og jeg har prøvd å overbevise ham om at det hadde vært en kjempeidé med Super Mario opp trappa, men det vil han ikke "fordi han ikke har noe forhold til det". Men hallo, hva har det å si da? Nå har det jo flyttet inn et kvinnfolk, ergo er det hun som er sjefen i heimen! :kjefte::fnise:

Nå holdt han godeste på å gå i bakken her! Først av samuraiparaplyen og så av tapeten.. :ler: Nå er det tydeligvis bestemt hva slags tapet vi skal ha på soverommet når vi kjøper vårt eget krypinn.. :ler:

Gratulerer som samboere! :strix:

ThinkGeek er en FARLIG nettbutikk :rolleyes: Det er forresten ikke tapet da, det er løse klistremerker. Så dere kan kjøpe dem nå og ta dem ned igjen :lur:

Tusen takk! Har satt ham til å mekke frokost. Nå begynner dressurtreningen! :ler:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har prøvd å overbevise ham om at det hadde vært en kjempeidé med Super Mario opp trappa, men det vil han ikke "fordi han ikke har noe forhold til det". Men hallo, hva har det å si da? Nå har det jo flyttet inn et kvinnfolk, ergo er det hun som er sjefen i heimen! :kjefte::fnise:

Her må jeg faktisk krype til korset og si meg enig med ham :ler: Men det er alikevel du som bestemmer, altså! :lur:

Tipper det blir Super Mario på barnerommet her i gården, når vi en gang får et barnerom da... Både jeg og sambo gjorde ikke så mye annet enn å spille Super Mario da vi var små, da vi var unge, og... ja, enda. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaaaah? Mener du at man skal være... likestilt og sånn? :huh:

OK, da :ler:

I dag har vi ryddet ut litt, fortsatt masse igjen dog. Også har vi vært og sett Inception (knallbra!) og spist sushi. Nå skal jeg rydde litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en veldig fin form for likestilling: jeg bestemmer. Neida, hehe :ler:

Inception er kjempebra! Åhh nå fikk jeg lyst på popcorn.

Får få sambo til å lage litt :lur: Vi har popcornmaskin, og her om dagen kom det pakke i posten med SMØRSPRAY fra usa! :hoppe: Lenge leve ebay, sier jeg bare.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en veldig fin form for likestilling: jeg bestemmer. Neida, hehe :ler:

Inception er kjempebra! Åhh nå fikk jeg lyst på popcorn.

Får få sambo til å lage litt :lur: Vi har popcornmaskin, og her om dagen kom det pakke i posten med SMØRSPRAY fra usa! :hoppe: Lenge leve ebay, sier jeg bare.

:popcorn:

Smørspray!? Amerikanere altså :ler:

Gratulerer med samboerskapet, Ping. :)

Hvordan går det med treningen, da? :P

Ææææh, Vindmølla jo! Takk! :)

Treninga heter nå jobb, siden jeg er i aktivitet hele dagen har det blitt lite annen trening. Sliten, redd for å overbelaste knær og håndledd og slikt. Om tre uker er jeg ferdig med jobbing, så da blir det vanlig trening igjen :)

Hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: WIND!?!?!?!?!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hvor har du vært?!

Vært? Har da ikke vært noe sted, jeg. Eller, jeg var hjemme i det gode nord i hele fire dager før jeg begynte å jobbe. :sukk:

Ææææh, Vindmølla jo! Takk! :)

Treninga heter nå jobb, siden jeg er i aktivitet hele dagen har det blitt lite annen trening. Sliten, redd for å overbelaste knær og håndledd og slikt. Om tre uker er jeg ferdig med jobbing, så da blir det vanlig trening igjen :)

Hvordan er det med deg?

Wazzaaap? :fnise:

Ah, du jobber, ja. Lønner seg ikke å ikke følge med i noen måneder, merker jeg.. :gjeiper:

Alt er bra med meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomster små, gul og blå

titter opp av marken nå

vinker til

Pingting- lill

for hun er så snill :)

*synger og smiler og ønsker deg en god mandag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen du'a! Hihi, nå ble jeg glad! :happy:

God mandag tilbake til deg, boblefrøken!

Fin mandag i dag. litt treig i toppen, men annet kan man jo ikke forvente? Arbeidsdagen var produktiv og gikk fort, og det var fint vær. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg skjønner at ikke alle har samme syn på mat. Veldig få har vel i grunn samme syn på mat. Men disse kollegene mine som jeg bor med forundrer meg litt. Veldig glad i mat begge to, og bruker gjerne lang tid på å lage middag. Og de er veldig flinke. Men de har grønnsaksangst?

Dagens middag var risotto med kylling (en liten løk var den eneste grønnsaken i risottoen). Tilbehør: sprøstekt bacon, parmesan og naanbrød (!). Altså, det var skikkelig kjempegodt... men kjedelig? Ris med brød til. Eh.

Gjør ikke noe for min del sånn kostholdsmessig siden bentoboksene mine for tiden er stappfulle av frukt og grønt, det var bare en undring over at ikek alle er som meg ;)

*fornøyd med seg selv for at hun bare spiste en liten porsjon, og nøt den med god samvittighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren - jeg syns mat uten grønnsaker er ekkelt jeg. Sorry, men matsnobben i meg får råde fritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink Ping!

Høres litt ut som sambo det der. Han siser lett taco uten salat, liksom. :snurt:

Jeg skjønner meg ikke på folk som greier å uttale at "halvrotten" (aka: moden) nektarin ikke er noe godt. De spiser den mens den har eplekonsistens, heller. At det går an?! :lete:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren - jeg syns mat uten grønnsaker er ekkelt jeg. Sorry, men matsnobben i meg får råde fritt.

Jeg synes kanskje ikke det er ekkelt, men det er ihvertfall dønn bøtte kjedelig. Og usunt. Og... kjedelig. (heller mat som bare er grønnsaker, for å si det sånn) Vel - jeg skal ta en strålende hevn i morgen. Da blir det ovnsbakt laks med grønnsaker. Masse grønnsaker. ;)

Flink Ping!

Høres litt ut som sambo det der. Han siser lett taco uten salat, liksom. :snurt:

Jeg skjønner meg ikke på folk som greier å uttale at "halvrotten" (aka: moden) nektarin ikke er noe godt. De spiser den mens den har eplekonsistens, heller. At det går an?! :lete:

Haha, sånn var eksen min og! Tortillalefse, kjøttdeig og that's it! :klaske:

Åjaaah. *brrrr* Umoden fersken og nektarin smaker jo ikke noe som helst heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noen si det enda, heldigvis. Men blir ikke overrasket over at noen gjør det - jeg har da jobbet i matbutikk i et par år ;)

Nå har jeg vært ute og gått en tur på 45 min. Ikke tidenes idrettsprestasjon akkurat, men godt å få rørt på seg! Sånn på ordentlig - på jobb er det så mye rare og slitsomme bevegelser. Har forresten funnet ut at tidenes workout for både armer, lår, legger, mage, rygg og skuldre samtidig må være å dytte en trillebår full av fuktig jord opp en litt leirete bakke. Puh!

Kveldskos: te og druer. (en forbedring fra øl og potetgull som det var forrige uke :rolleyes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...