Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Ja...tenk å få trelinger og videre oppover..........plutselig dreier RESTEN AV LIVET seg om barn, barn og barn...:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja...tenk å få trelinger og videre oppover..........plutselig dreier RESTEN AV LIVET seg om barn, barn og barn...:dåne:

Ja, da har du nok å gjøre i 18 år fremover tror jeg! :ler:

Bare titter innom og sier hei. Skulle liksom skrive noe lurt, men hodet var tomt.

Hihi, synes det er kjempekoselig med bare et hei og jeg! :nigo:

Ble litt KG-stille på meg denne helga. Vi pusser opp så malingen spruter, og ellers prøver vi å slappe av så mye som mulig. J dro til feltarbeidet for noen timer siden, jeg har nettopp renset malekostene og sitter og koser meg med en hveteøl. Burde vel legge meg snart siden jeg skal opp 5:30 i morgen, men får aldri sove tidlig på søndagskveldene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hveteøl? Hva smaker det i forhold til vanlig øl? *nyskjerrig* :)

Kjenner til det der med å ikke få sove på søndagskveldene, jeg lå våken kjempelenge i går kveld før jeg endelig klarte å rulle meg over i fosterstilling og sovne. Ja til lengre helg så man får tid til å omstille seg etter lørdagskvelden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hveteøl ? Kveiteøl ? Er da slik mjød for vikinghettefanatikare ? ( leses med sognedialekt )

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: God morgen- :kaffekopp: til deg. :kose:

Åååå, takk! (jeg trengte den!) :hug:

Hveteøl? Hva smaker det i forhold til vanlig øl? *nyskjerrig* :)

Kjenner til det der med å ikke få sove på søndagskveldene, jeg lå våken kjempelenge i går kveld før jeg endelig klarte å rulle meg over i fosterstilling og sovne. Ja til lengre helg så man får tid til å omstille seg etter lørdagskvelden! ;)

Hmmm. Jeg vil påstå at hveteøl er litt mer fruktig og syrlig enn pils, og litt lettere. veldig godt i sommervarmen! jeg drakk en Haandbryggeriet Bavarian som vi egentlig hadde tenkt å ha til reker og loff, men som vi droppet siden J kanskje ble nødt til å kjøre til felt. Må si at den hadde passet veldig godt, men den var jammen god alene og!

Hehe, godt å høre at det er flere enn meg! man vil liksom ikke legge seg for tidlig på søndag heller - det er jo HELG for pokker'n! Sovna vel i 12-tiden, men våknet kl 5:00. vekkerklokka stod på 05:30. :rolleyes:

Hveteøl ? Kveiteøl ? Er da slik mjød for vikinghettefanatikare ? ( leses med sognedialekt )

Håper ingen har tenkt å brygge øl på kveite! :ler:

Om du spør om det er øl for Pingtinger så JA! Om du spør om det er øl som er typisk vikingsk så nei, ikke i det hele tatt. Det er typisk tysk! :) Tror neppe vikingene brygget øl på hvete. Og mjød er jo honningbasert (og alt for søtt for Pingtinger, stort sett ihvertfall).

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikkje smakt kveiteøl ??? :ler: Men hvis ikke hvete på nynorsk er kveite....hva er det da...? :klø: Er det ikke "kveitemjøl", altså ? Mener jeg har hørt det, jeg....... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikkje smakt kveiteøl ??? :ler: Men hvis ikke hvete på nynorsk er kveite....hva er det da...? :klø: Er det ikke "kveitemjøl", altså ? Mener jeg har hørt det, jeg....... :fnise:

:Nikke: Det er kveitemjøl. Det er sånn jeg sier hvete. :sjenert: Så da blir det kveiteøl. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Hører du det, Pingting ? Belle har bekrefta at de spiser kveitemjøl på Vestlandet! Men, Belle...hva heter da fisken kveite på nynorsk ? Og kvifor skriv du ikkje på nynorsk, egentleg ? :klø: Det lyt sjå og tenkje på..... :gjeiper:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæh..... Jeg likte det bedre da du ikke hadde kamera. :snurt:

:fnise:

Unnskyld da! :ler:

Lover å ikke legge ut bilde i dag. bare på grunn av deg.

(og mest fordi jeg ikke gidder :fnise:)

Det heter nok det samme :Nikke: Hvis ikke hellefisk er vanligere i vest da?

:Nikke: Det er kveitemjøl. Det er sånn jeg sier hvete. :sjenert: Så da blir det kveiteøl. :fnise:

mmmmm. Torskeøl. Sildepils. Flyndrebayer. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, i kveld er jeg GLAD! Sitter og photoshopper litt på endel bilder jeg har tatt i felt, og det blir fint! Det er så gøy når jeg får det til! :) Også laget jeg kjempegod middag. Og det er ny Bleach-episode ute i dag (som jeg ENDELIG fant på en nedlastingsside etter en time med panisk leting på nett. Puh.) Også tror jeg at jeg snart har fortjent en øl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Hører du det, Pingting ? Belle har bekrefta at de spiser kveitemjøl på Vestlandet! Men, Belle...hva heter da fisken kveite på nynorsk ? Og kvifor skriv du ikkje på nynorsk, egentleg ? :klø: Det lyt sjå og tenkje på..... :gjeiper:

Kveite heter kveite. :jepp:

Og jeg burde vel skrive på nynorsk, for jeg snakker mer nynorsk enn bokmål egentlig, og jeg hadde nynorsk som hovedmål. Hmmm, dårlig uvane og latskap kanskje? :sjenert:

Pingting: så bra at du er glad. Bleach har en tendens til å gjøre sånn. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kveite heter kveite. :jepp:

Og jeg burde vel skrive på nynorsk, for jeg snakker mer nynorsk enn bokmål egentlig, og jeg hadde nynorsk som hovedmål. Hmmm, dårlig uvane og latskap kanskje? :sjenert:

Pingting: så bra at du er glad. Bleach har en tendens til å gjøre sånn. :happy:

Nynorsk er jo så fint! :happy:

Ja, eller - jeg har stort sett lasta ned fra dattebayo, men de slutta jo å subbe Bleach, og så har jeg gått over til HorribleSubs som legger ut kopier av CrunchyRoll sine, men i går var HS nede, og CrunchyRoll legge bare ut hele episoden til de som har sånn betalingsabonnement. Også subber SGKK, men de er så treige. Men til slutt fant jeg den, og da var gleden stor. Bare for å finne ut at det var nok en episode med frem og tilbake og prating. Hallo - jeg vil se VOLD, for pokker'n! :rolleyes:

Hehe tror jeg holder meg utenfor kveitedebatten og foretrekker rett og slett bare å si hallo :)

:ler: Hallo!

Tror jeg også bare foretrekker et hei :ler:

Hei! :vinke:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, Pingting ? Skulle ikke dette være en treningsdagbok, lissom ? Assa, serriøst, syns du har med mer om matinntak enn forbrenning her, assa!! :ler: Hvordan går det egentlig med treninga ? Driver du fortsatt og svetter på ellipsen, eller holder det med felttreninga, kanskje ? :)

Ha en god dag!!

PS!! Occult Academy var kjempekult!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...