Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Næmmen hei Miam, hyggelig at du snoker deg innom! :nigo:

Bra her! Feltarbeid i sommer og oppussing i helgene. Har nok å gjøre ihvertfall! Også var det noe med en masteroppgave, men det har jeg fortrengt ;) Du da? :)

Så flott da! Høres jo ut som om du har en aktiv hverdag ;)

Ja du, hvordan gååår masteren? Når planlegger du å være ferdig? :) (Ikke at jeg føler du har holdt på lenge altsåå, jeg bare lurer!)

Her er det fint! Koser meg hjemme på Sunnmøre! Som alltid kan sommerværet være bedre, men pyttsann, det er iallfall ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det går fremover med den...såvidt. :sjenert: Men det er den norske jeg jobber på nå altså, den engelske har jeg bestått! :strix:

Dårlig vær gjør i det minste at en kan sitte innendørs og daffe med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag laget jeg supergod middag! Stekte pannekaker som jeg fylte med en blanding av champignon, rødløk, soltørket tomat, fetaost og spinat. Krydret med masse urter, også gratinerte jeg dem i ovnen. Nam! Også laget jeg alt for mye, så det er mulig det blir lunsj i TO dager fremover. Uffda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiiih! Hvordan går det med deg? :hug:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, det går fremover med den...såvidt. :sjenert: Men det er den norske jeg jobber på nå altså, den engelske har jeg bestått! :strix:

Dårlig vær gjør i det minste at en kan sitte innendørs og daffe med god samvittighet ;)

Så bra! Grattis! :D

Du har jo igrunn rett i det da, men det gjør godt å komme seg ut litt allikevel, selv om regnet detter ned! Nå tror jeg forsynemeg at jeg ser sola der borte i det fjerne også!

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i live, går på jobb, går hjem, spiser crappy mat og prøver å få i gang en treningsrutine.

Kaffe igjen? Gjerne på et sted jeg vet hvor er (evt med vedlagt kart!)? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Grattis! :D

Du har jo igrunn rett i det da, men det gjør godt å komme seg ut litt allikevel, selv om regnet detter ned! Nå tror jeg forsynemeg at jeg ser sola der borte i det fjerne også!

Ha en flott dag!

Tusen takk! :)

Av og til liker jeg veldig godt å gå tur i regnet, jeg. men man må ville det selv, regn er ikke noe gøy når man MÅ. ;)

Jeg er i live, går på jobb, går hjem, spiser crappy mat og prøver å få i gang en treningsrutine.

Kaffe igjen? Gjerne på et sted jeg vet hvor er (evt med vedlagt kart!)? ;)

Hvordan går det med jobben?

Tja, jeg tror ikke jeg har tid før i begynnelsen av august, desverre. Har så sinnssykt mye å gjøre med oppussing og flytting at all tid går med på det. Flytter 31. juli. Blir nok mye å gjøre etter det og, men da har jeg ihvertfall ikke en frist å forholde meg til. ;) Såeh, kaffe i august? :ler:

Ojsann, her har det skjedd endel siden sist jeg var innom! Ha en fin dag! :)

Hihi, ja her ruller og går det! Ha en fin dag du og! :happy: (eh, kveld)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hør på miss busy da! "Jeg har tid til en kaffe 14.august kl 12-1230 mellom manikyrtimen og ledermøtet på jobben" *ser deg for meg i ført grå drakt,knute i nakken og sekretærbrillene nedpå nesa mens du blar deg igjennom kalenderen*

Meen- den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! :) Kos dere når den tid kommer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, hør på miss busy da! "Jeg har tid til en kaffe 14.august kl 12-1230 mellom manikyrtimen og ledermøtet på jobben" *ser deg for meg i ført grå drakt,knute i nakken og sekretærbrillene nedpå nesa mens du blar deg igjennom kalenderen*

Meen- den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! :) Kos dere når den tid kommer! ;)

:ler:

Jeg har jo tid på ukedagene da, men da må Tigerlily ta toget til Sandefjord. Blir dyr kaffe! :fnise:

:vinke:

Halloisen på doisen! God helg! :klemmer:

Halloooh! God helg til deg og, eller dere to burde jeg vel si? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! ( ja, håper det bare er én der inne....tror ikke jeg blir noen dugandes octomom...):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlighet, la oss virkelig håpe det er ett lite krapyl og ikke to. Eller tre. Eller åtte. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...