Pingting Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #2201 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Høh. Ringte J-man og sa at jeg holdt på å bli gal og at det var alt for store flater å pusse og JEG VIL HA SLIPEMASKIN! Da sa han "jamen det har jeg jo!". Jammen hallo, si det når vi begynner oppussinga da? Uansett, jeg har fått leke med slipemaskin i dag! Og truffet ei venninne for kaffe. Og planlagt resten av kvelden og SÅ ser jeg at det er skeptikertreff i Oslo i dag Blir nok hjemme. Synd, det er en gjeng jeg ikke ser så ofte, og det hadde ikke vært så veldig feil med en øl nå. Men må pusse opp. Og pakke. Og prøve å få ferdig den fordømte bloggartikkelen. Også er det en ny Bleach-episode ute i dag. Hjemme-kveld Endret 29. juni 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 30. juni 2010 #2202 Del Skrevet 30. juni 2010 JEG BLIR GAAAAAHAAAAAAL! *googler priser på slipemaskin* Jeg er riktignok kjent med uttrykket "å blø for oppnå den perfekte kroppen", men er ikke en slipemaskin litt vel ekstremt? For ikke å snakke om veldig smertefullt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #2203 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg er riktignok kjent med uttrykket "å blø for oppnå den perfekte kroppen", men er ikke en slipemaskin litt vel ekstremt? For ikke å snakke om veldig smertefullt? Vent, var det nå jeg blander sammen de to variantene av Extreme Makeover? :klø: OK, det blir slipemaskin på vinduskarmen og laks til middag. Ikke omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. juni 2010 #2204 Del Skrevet 30. juni 2010 Skeptikertreff ? Hva er det du er så skeptisk til, a ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #2205 Del Skrevet 30. juni 2010 Den lista begynner å bli lang, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 30. juni 2010 #2206 Del Skrevet 30. juni 2010 Vent, var det nå jeg blander sammen de to variantene av Extreme Makeover? :klø: OK, det blir slipemaskin på vinduskarmen og laks til middag. Ikke omvendt. Jeg antydet ikke at du skulle spise vinkelsliperen, hvis det var det du trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #2207 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Æsj, det ble jo feil. Det ble uansett slipemaskin på vinduskarmen. Tror jeg er ferdig med å pusse lister og karmer og slik faenskap, og godt er det. Slitsomt! Nå har jeg nettopp blitt ferdig med å pakke vikingstæsjet mitt, i morgen bærer det avgårde på marked! Endret 30. juni 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. juni 2010 #2208 Del Skrevet 30. juni 2010 Skeptiker og kvasi-viking....hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #2209 Del Skrevet 1. juli 2010 Skeptiker og kvasi-viking....hmmm... Prøver du å antyde at jeg har nerdete tendenser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 1. juli 2010 #2210 Del Skrevet 1. juli 2010 Nerd, DU? Sees lørdag! Hold øynene åpne for kule redskaper jeg kan ha lyst på, og tips meg når jeg kommer ned. Redskaper, ikke resultatet av redskaper (nerd, JEG?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. juli 2010 #2211 Del Skrevet 4. juli 2010 Prøver du å antyde at jeg har nerdete tendenser? Ja! Seffern! Nei, selvføøøøøølgelig ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #2212 Del Skrevet 4. juli 2010 Hallo, rare KG-ere! da var vi tilbake fra vikingmarked! Har kost meg masse med å sy, shoppe litt, sitte rundt bålet og prate tull, og generelt slappe av. Det er noe spesielt med å være på marked altså, man får liksom ikke gjort noe annet - så det er lett å komme helt i feriemodus! Har jobbet med å lage en hette basert på Skjoldehamn-hetta. Morsomt, og den ser ut til å bli riktig så fin. *nerd* Ukens søte, lille overraskelse kom da vi skulle pakke ned teltene i dag. For under presenningen fem av oss hadde sovet på hadde det vært en liten jordrotte som hadde laget en masse ganger! Stakkaren ble jo helt utenfor da vi plutselig fjernet taket dens, og visste tydeligvis ikke helt hvor den skulle gjøre av seg. Så den endte med å gå et par ganger rundt seg selv, vandre frem og tilbake i gangene sine og generelt sett være litt utafor. Veldig søt, da. Nå ble vi nettopp ferdige med å pakke ut. Bra, for i morgen er det jobb. Vil ikke. Helst ikke. Vil ha mere ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 5. juli 2010 #2213 Del Skrevet 5. juli 2010 Høres ut som du har hatt en kjempefin helg Og det er alltid kjedelig å begynne på jobb igjen etter ferien.. Skal du ha noe mer ferie senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. juli 2010 #2214 Del Skrevet 5. juli 2010 Anime, mat, japansk, arkeologi, vikinghetter...du er en allsidig frøken, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 5. juli 2010 #2215 Del Skrevet 5. juli 2010 Men du... jeg lurer litt på hvordan du klarer å ha en hobby som også er arkeologi? Blir du ikke litt lei av arkeologi? Jeg ble invitert av mange til å bli med på galskapen, men jeg har rett og slett ikke nok interesse til å holde på med "jobb" også på fritida. Ellers var avslappingen deg vel unt. Ikke våg å drive med masteroppgaven nå da, i manisk dårlig samvittighet. Du har å vente til etter feltarbeidets slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #2216 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Høres ut som du har hatt en kjempefin helg Og det er alltid kjedelig å begynne på jobb igjen etter ferien.. Skal du ha noe mer ferie senere? Ja, det var kjempekos! Blir nok ikke noe mer ferie nei, må prioritere jobbing for å tjene penger. Mulig jeg tar et par dager fri etter at jeg er ferdig da, før jeg begynner på masterstyret igjen. Også skal jo jeg og J til London igjen i oktober! Anime, mat, japansk, arkeologi, vikinghetter...du er en allsidig frøken, du! Ja det får en si! Problemet er at jeg har så mange forskjellige interesser at det er umulig å følge opp alle samtidig. Men du... jeg lurer litt på hvordan du klarer å ha en hobby som også er arkeologi? Blir du ikke litt lei av arkeologi? Jeg ble invitert av mange til å bli med på galskapen, men jeg har rett og slett ikke nok interesse til å holde på med "jobb" også på fritida. Ellers var avslappingen deg vel unt. Ikke våg å drive med masteroppgaven nå da, i manisk dårlig samvittighet. Du har å vente til etter feltarbeidets slutt! Av og til blir jeg veldig lei av det, og da lar jeg være å drive med det. Så enkelt! Stort sett synes jeg det er veldig morsomt da, kanskje fordi det ikke er kjempedirekte relatert til det jeg driver med hverken på jobb eller i studiene? Vet du - jeg har begynt å lure på om det kan være en god idé. Slik det er nå får jeg gjort ingen ting og har kjempedårlig samvittighet, jeg kan da like gjerne gjøre ingen ting og ha god samvittighet for det? Det vil si - jeg tror jeg bør lese litt på det lille jeg har av og til, og prøve å tenke litt på det. Ellers faller jeg helt ut og kommer til å bruke lang tid på å sette meg inn i det igjen. *snakker av erfaring* Endret 5. juli 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 5. juli 2010 #2217 Del Skrevet 5. juli 2010 Ukens søte, lille overraskelse kom da vi skulle pakke ned teltene i dag. For under presenningen fem av oss hadde sovet på hadde det vært en liten jordrotte som hadde laget en masse ganger! Stakkaren ble jo helt utenfor da vi plutselig fjernet taket dens, og visste tydeligvis ikke helt hvor den skulle gjøre av seg. Så den endte med å gå et par ganger rundt seg selv, vandre frem og tilbake i gangene sine og generelt sett være litt utafor. Veldig søt, da. Ååå, den har jeg såå lyst til å se!! Hørtes bare supersøt ut :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 6. juli 2010 #2218 Del Skrevet 6. juli 2010 *Bare innom og sier hei* Du er forresten rå som tar to mastere, ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. juli 2010 #2219 Del Skrevet 6. juli 2010 Næææh, for en søt rotte. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. juli 2010 #2220 Del Skrevet 6. juli 2010 Søte rottetassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå