Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

:hoho:

Holder meg laaaaangt borte fra Oslo idag! :wink:

Haha! Menneh - det er jo kjempetrygt i Oslo, jeg var jo innendørs og drepte tapet! :ler:

:skratte: Hvordan gikk det med tapeten? :fnise:

Her er jeg igjen. Endelig. :sjenert:

PS! Er det bare meg som ikke er noen fan av rabarbara? :klø:

Gikk bra! :) Fikk fjernet ca. halvparten av tepeten, resten forsvinne rtil helga! Og så må vi sparkle og pusse og male og... det blir vel levlig etterhvert :lol:

Hyggelig å få deg tilbake da! :happy: Og nei det er ikke bare deg - kjæresten til Tigerlily liker det heller ikke. Så dere er faktisk TO personer i hele verden som ikke liker det. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wohoooo, har begynt å fjerne tapet på stygge-rommet! Går slett ikke verst, ikke så strevsomt som jeg hadde fryktet. HAHAHAHAHA, dø stygge-tapet, DØØØØØ! :twisted:

Hva! Snakker du stygt om mormors soveromstapet? :kjefte: Den er jo nesten i ferd med å bli moderne igjen... Heldigvis fikk jeg tatt bilde av tapeten og lagt den inn som bakgrunnsbilde på mobilen, så den er fortsatt i bruk. Puh.

For dere som lurer: Ja, jeg er Pingtings J. :romeo: Hun har invitert meg til å lese dagboka si, og etter å ha lurket her i lengre tid tenkte jeg å opprette en bruker så jeg fikk anledning til å svare for meg. Nemlig. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, J! :goodbye:

Kan ikke du og Pinglert-tingler og jeg og T ta oss en tur på café? Ikke nå til helgen, men neste? Har lyst å ta en frappé med dere to & T, nemlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, herlig med J-besøk!! :goodbye: Lurer på hvor mye jeg måtte betalt min mann for å få han inn hit, hehe.. Ikke at jeg antyder noe, altså. Han er bare litt sær.

Må si at bildet ditt var ekstremt fascinerende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva! Snakker du stygt om mormors soveromstapet? :kjefte: Den er jo nesten i ferd med å bli moderne igjen... Heldigvis fikk jeg tatt bilde av tapeten og lagt den inn som bakgrunnsbilde på mobilen, så den er fortsatt i bruk. Puh.

For dere som lurer: Ja, jeg er Pingtings J. :romeo: Hun har invitert meg til å lese dagboka si, og etter å ha lurket her i lengre tid tenkte jeg å opprette en bruker så jeg fikk anledning til å svare for meg. Nemlig. :lur:

:hakeslepp:

Lager du en bruker bare for å forsvare tapeten!? DENNE tapeten?

tapetstygg.jpg

Husk at jeg har tapet i 3D-modellen av rommet og, da! :ler:

Av og til blir jeg litt bekymra for deg. Eller meg.

Kan ikke du og Pinglert-tingler og jeg og T ta oss en tur på café? Ikke nå til helgen, men neste? Har lyst å ta en frappé med dere to & T, nemlig! :)

Åh, frappé! Passer ikke den helgen da, da er vi borte :( Eh, etter det igjen? Eller så er forøvrig jeg i Oslo noen dager til uka! (mantad til og med onsdag for å være helt spesifik)

:vinke:

*hilser pent på J* :)

Nei nei nei, dere må ikke oppmuntre ham!

:ler:

Hoho, herlig med J-besøk!! :goodbye: Lurer på hvor mye jeg måtte betalt min mann for å få han inn hit, hehe.. Ikke at jeg antyder noe, altså. Han er bare litt sær.

Lurer på hvor mye jeg må betale for å få min ut herfra, jeg :dry:

(tuller kjære, jeg lover)

Nå prøvde jeg å tenke etter om jeg kjenner noen som IKKE har en kjæreste som er sær på en eller annen måte. Det gjør jeg ikke. Lovende for menneskeheten! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææææh. Får vel hilse pent jeg også da. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

*hilser pent på J* :)

Hoho, herlig med J-besøk!! :goodbye: [...]

Nææææh. Får vel hilse pent jeg også da. :vinke:

Hei alle sammen, takk for velkomsten! :hallo: Jeg har som sagt lurket her en stund og kjenner på en måte de fleste her litt allerede, i tillegg til de jeg kjenner IRL.

Hihi! Avataren er delvis valgt for å gi Pingting et hint om at det faktisk er meg - det var nemlig ikke avtalt at jeg skulle dukke opp her nå. Slapp av Pingen, jeg skal ikke si offentlig hva hintet i bildet er. Forøvrig er motivet fra en riktig morsom serie som jeg ikke tror Pingting kjenner.

:hakeslepp:

Lager du en bruker bare for å forsvare tapeten!? DENNE tapeten?

tapetstygg.jpg

Husk at jeg har tapet i 3D-modellen av rommet og, da! :ler:

Av og til blir jeg litt bekymra for deg. Eller meg.

Ja? Glad i deg også, ditt merksnodige vesen! :yvonne:

Edit: Jeg bare presiserer at Pingting altså har laget en pinlig nøyaktig 3D-modell av soverommet, tatt bilde av tapeten hun synes er så stygg og klistret den inn i modellen nøyaktig i skala. Dessuten har hun tatt bilde av utsikten og plassert i modellens vindu.

Nei nei nei, dere må ikke oppmuntre ham!

:ler:

Jeg kommer nok ikke til å være særlig aktiv her, jeg lover å ikke ta over dagboka. Jeg hadde bare ikke så mye annet fore i kveld. :filer:

Endret av J-Man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avataren er delvis valgt for å gi Pingting et hint om at det faktisk er meg - det var nemlig ikke avtalt at jeg skulle dukke opp her nå.

:klaske: Jeg tok den ikke før nå!

Og nei - vet ikke hvilken serie det er. Men det ser litt kjent ut?

Og du? J-man? Siste gang du får bli med på kino og se superhelt-film, ihvertfall. :fnise:

(bare tulla, jeg liker det jeg :hjerter:)

Dessuten er det helt normalt å lage 3D-modeller av rom før man endrer på dem. :rolleyes: Kanskje jeg burde legge ut noen skjermdumper av modellen her? Ja? Gjør det i morgen. Ellerno.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå prøvde jeg å tenke etter om jeg kjenner noen som IKKE har en kjæreste som er sær på en eller annen måte. Det gjør jeg ikke. Lovende for menneskeheten! :hoho:

Hva mener du, du syns ikke M er sær vel???? :rødme:

Men J-man, du må ikke logge på for ofte, vi må jo ha anledning til å snakke om forbokstavene våre her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du, du syns ikke M er sær vel???? :rødme:

Men J-man, du må ikke logge på for ofte, vi må jo ha anledning til å snakke om forbokstavene våre her inne...

Ahahaha, neida, M er jo verdens mest normale! *dårlig skjult latter*

(men "sær" er oftest en positiv ting i min verden, altså)

prosjektfest i juli forresten, dere skal ikke ta turen da? :)

Vel, J har lest boka mi hele tiden, så han blir vel ikke noe MER sjokkert av å være pålogget. Håper jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Och, prosjektfest... det pleier aldri å gå bra. Det er vel enten de helga jeg har bursdag (10.7.) eller helgene etter, når jeg har ferie og helst vil være helt musestille på hytta og ikke se en sjel mer enn M. :) Men takk som byr! Jeg er for gammel til rølpefest. Får jo ikke sove på hardt gulv med snorkende, lett spyende folk rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, frappé! Passer ikke den helgen da, da er vi borte :( Eh, etter det igjen? Eller så er forøvrig jeg i Oslo noen dager til uka! (mantad til og med onsdag for å være helt spesifik)

Altså, ikke denne uken, men neste? Det burde gå :) Bare å si fra, jeg er sånn passe fleksibel utenom arbeidstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Och, prosjektfest... det pleier aldri å gå bra. Det er vel enten de helga jeg har bursdag (10.7.) eller helgene etter, når jeg har ferie og helst vil være helt musestille på hytta og ikke se en sjel mer enn M. :) Men takk som byr! Jeg er for gammel til rølpefest. Får jo ikke sove på hardt gulv med snorkende, lett spyende folk rundt meg.

Ja, dere gikk jo glipp av fjorårets, den var sånn ca slik. Tror jeg sluttet å spy sånn i 3-4-tiden dagen etterpå :fnise:

Det er den 25. i år, men det hjelper vel ikke på å overtale dere ;)

Kaffe en dag da? Jeg har ferie til uka og er i Oslo mandag til onsdag. Og så er det vikingmarked på Borre.

Altså, ikke denne uken, men neste? Det burde gå :) Bare å si fra, jeg er sånn passe fleksibel utenom arbeidstid!

Hm, nei det ble feil. Altså: vi (jeg ihvertfall, vet ikke hva slags planer J har) kan førstkommende helg, men ikke neste. Men så kan vi sikkert den etter det igjen, altså 10/11 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten ut til at mat blir et irritasjonsmoment i huset :dry:

Er vel ikke et ukjent fenomen på feltarbeid, men irriterende for det. Vi er fem stk i huset, spleiser på middag og har all annen mat hver for oss. Noen er veldig glad i mat, noen ikke så interessert, Jeg tilhører vel førstnevnte kategori, men irriterer meg nå over at to av de andre har fått det for seg at all maten skal være veldig fancy og "kvalitet". Og slikt blir dyrt, og det blir middag sent. Sist de skulle lage kjøpte de kjempedyr mat uten å avklare om det er greit først. I dag skulle de handle, og jeg og ei til sa at det kanskje ikke er nødvendig å kjøpe det dyreste de finner. Da himlet de med øynene?!

Dette gidder jeg ikke. Er ikke noe galt med fiskeboller, og det er ikke noe galt med å spise middag før kl 8. Etter ferien (neste uke) flytter det ei ny inn i huset, hun er vegetarianer og lager derfor egen mat. Lurer på å joine henne, er ikke mye grønnsaker i middagene her heller akkurat. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nei det ble feil. Altså: vi (jeg ihvertfall, vet ikke hva slags planer J har) kan førstkommende helg, men ikke neste. Men så kan vi sikkert den etter det igjen, altså 10/11 juli.

Altså, jeg mente i ukedagene ;) Du er ikke i oslo NÅ, men i neste uke, mandag-onsdag? I såfall gjerne kaffe, så lenge det er etter arbeidstid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...