Pingting Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #2101 Del Skrevet 13. juni 2010 jah, nå har jeg prøvd i 30 min å snu et håndtak sånn at det ikke blir sittende på innsiden av skapet! Kan legge ut bilder når jeg er ferdig, synes der ble ganske kult altså! *gomler moreller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #2102 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg kjenner til å ha for mye å velge mellom når man skal slappe av. Jeg ender ofte opp med å ikke gjøre noe Hva endte du opp med? haha, ja det gjør jeg og! Det ble 3D-mekking for det meste, også fikk jeg J til å klippe håret mitt og lage middag. Men oppvasken tok vi sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. juni 2010 #2103 Del Skrevet 13. juni 2010 *gomler moreller* moreller :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 14. juni 2010 #2104 Del Skrevet 14. juni 2010 haha, ja det gjør jeg og! Det ble 3D-mekking for det meste, også fikk jeg J til å klippe håret mitt og lage middag. Men oppvasken tok vi sammen Ojoj, så du har din egen privatfrisør og greier! Jeg forsøkte å få mannen til å klippe meg engang, men aldri mer! Gutten visste ikke bak eller frem på saksa og kappet i vei så man skulle tro han hadde bind for øynene... Billig er tydeligvis ikke alltid bra, hehe Men godt det funker for deg iallefall!! Heldig med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 14. juni 2010 #2105 Del Skrevet 14. juni 2010 Hurra for samboerkos! Jeg vil også lage gyoza, det er så utrolig godt! Jeg har laget dim sum i bambusdamper og wok, det var faktisk ganske så enkelt. Du får tak i ulike typer wonton hos TT-marked i Torggata, for eksempel. Fikk iallfall før. Men pastadeig funker vel også? I dag er jeg hjemme syk og skal finne på noe å bli frisk på til middag. Mon tro om ikke det kan bli noe godt? Mest sannsynlig blir det pastasalat minst én gang, men man må jo ha kveld også? Dumplings... mmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. juni 2010 #2106 Del Skrevet 14. juni 2010 Egentlig er det mest J som er sånn samle-opp-et-berg-med-pant, men jeg har ikke akkurat gjort så mye for å stoppe ham, så jeg er definitivt medskyldig! Gyozaene ble kjempegode! Kunne nesten vært mer krydret etter min smak, men godt! Det tok veldig lang tid å lage dem, men spesielt vanskelig var det egentlig ikke. Jeg laget jo alt fra bunn av. vet ikke om man får kjøpt slike gyoza"wraps" (de er omtrent som pastaplater) eller den kinesiske wontonvarianten noe sted i Oslo. Har sjekket hjemmesidene til JapanTorget, men der var det ikke noe. Mulig det finnes i noen andre asiatiske butikker, får gå litt på jakt. Og det aller vanskeligste var egentlig å brette de slik at man får de foldene øverst. Jeg burde tatt bilde av gyoza nr. 1 og nr. 40 for å sammenligne, for der var det jaggu en bratt læringskurve! Men det er jo heller noe man ikke må gjøre, det går helt fint an å bare brette/krølle sammen sidene uten å brette. Såh: tar tid, men er enkelt. Tror nok jeg brukte en 3-4 timer på middagen i går. Men det var det verdt, nam nam nam! Neste gang skal jeg forresten prøve å lage i teflonbelagt kjele, for disse ble litt vel oljete etter min smak (og helsa sin smak). Nå er J ute en tur, mens jeg har arrangert en date mellom sofaen og rompa mi. Virker som om det går veldig bra så langt Problemet nå er at jeg for pokker'n har for mange fritidsprosjekter. Skal jeg blogge litt? Lese? Lese tegneserier? Se på TV? Se på anime? Mekke AMV? Strikke litt? Jobbe med 3D-modellen av soverommet? Tegne? Gå en tur? Få panikk og ligge lamslått i sofaen fordi jeg har for mye å velge mellom? Høres ut som meg!! Jeg får også mark i ræva av å sitte for lenge stille! Jeg har heldigvis en aktiv jobb, så rævsitting og animeseing mellom slagene ( og jada, mattepugging... )er bare velkomment! Men flere timer på å lage medda'n...??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2107 Del Skrevet 14. juni 2010 moreller :rødme: jaaah! Noen av dem fikk være med i bentoen i dag og, hihi! Ojoj, så du har din egen privatfrisør og greier! Jeg forsøkte å få mannen til å klippe meg engang, men aldri mer! Gutten visste ikke bak eller frem på saksa og kappet i vei så man skulle tro han hadde bind for øynene... Billig er tydeligvis ikke alltid bra, hehe Men godt det funker for deg iallefall!! Heldig med den! Haha, høres ut som om du tok et riktig valg der ja! J er nesten for pirkete han, jeg blir jo utålmodig mens jeg sitter der! Hurra for samboerkos! Jeg vil også lage gyoza, det er så utrolig godt! Jeg har laget dim sum i bambusdamper og wok, det var faktisk ganske så enkelt. Du får tak i ulike typer wonton hos TT-marked i Torggata, for eksempel. Fikk iallfall før. Men pastadeig funker vel også? I dag er jeg hjemme syk og skal finne på noe å bli frisk på til middag. Mon tro om ikke det kan bli noe godt? Mest sannsynlig blir det pastasalat minst én gang, men man må jo ha kveld også? Dumplings... mmmm... Aha, takk for tips! Eller så er det Asian Supermarket i Trondheimsveien, har ikke vært der, men tror de har endel østasiatiske greier. Men næh, ikke vær syk da Jeg tror pastasalat skremmer dritten av alle virustullingene! :happy: Høres ut som meg!! Jeg får også mark i ræva av å sitte for lenge stille! Jeg har heldigvis en aktiv jobb, så rævsitting og animeseing mellom slagene ( og jada, mattepugging... )er bare velkomment! Men flere timer på å lage medda'n...??!! Jepp! Men så koser jeg meg masse masse med å lage mat da, det er liksom en forutsetning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2108 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Nom nom nom! Endret 14. juni 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. juni 2010 #2109 Del Skrevet 15. juni 2010 Du ? Leiter du fortsatt etter et tips for å forhindre brune epler ? ( skumma gjennom bloggen din ) Sitronsaft!! Det stopper oksideringa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #2110 Del Skrevet 15. juni 2010 Du ? Leiter du fortsatt etter et tips for å forhindre brune epler ? ( skumma gjennom bloggen din ) Sitronsaft!! Det stopper oksideringa Moroklumpen! Fin dag i dag, bortsett fra at jeg til slutt endte opp med å måtte til legen. Har en betennelse i kneet som har vært av og på (mest av) i 5-6 år nå, og av og til blir det værre når jeg overbelaster det. Nå er det skikkelig plagsomt og ganske vondt, og jeg er ærlig talt litt bekymra. Sjefen kjørte meg til nærmeste legekontor som heldigvis var snille og slapp meg inn mellom to pasienter. Nå har jeg fått piller jeg kan gnomse på, så får vi håpe at det hjelper! Nå skal jeg være flink å prøve å jobbe litt med masteroppgaven. Prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. juni 2010 #2111 Del Skrevet 15. juni 2010 Moroklumpen! Fin dag i dag, bortsett fra at jeg til slutt endte opp med å måtte til legen. Har en betennelse i kneet som har vært av og på (mest av) i 5-6 år nå, og av og til blir det værre når jeg overbelaster det. Nå er det skikkelig plagsomt og ganske vondt, og jeg er ærlig talt litt bekymra. Sjefen kjørte meg til nærmeste legekontor som heldigvis var snille og slapp meg inn mellom to pasienter. Nå har jeg fått piller jeg kan gnomse på, så får vi håpe at det hjelper! Nå skal jeg være flink å prøve å jobbe litt med masteroppgaven. Prøve. Jeg prøvde faktisk ikke å være morsom ( for en gangs skyld ) Prøv å skvise litt sitron over de oppkuttede eplene dine neste gang! Venter på en i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #2112 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg prøvde faktisk ikke å være morsom ( for en gangs skyld ) Prøv å skvise litt sitron over de oppkuttede eplene dine neste gang! Venter på en i posten... Åja, misfordtod. Du hadde virkelig skummet igjennom bloggen, ja - les hele posten så får du til og med full forklaring på hvorfor sitronsaft funker! ( litt for det, fordi du er søt&snill) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. juni 2010 #2113 Del Skrevet 16. juni 2010 Så det nå! Og takk for . Her får du en tilbake: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #2114 Del Skrevet 16. juni 2010 ÆÆÆÆÆH! Jeg har stått på masteren i England! jeg har en mastergrad! Jeg har en mastergrad! *hysterisk fnising* Jeg skjønte jo at jeg kom til å stå, men man har alltid en liten tvil. men nå er det ingen tvil. For jeg har stått. Jeg har en mastergrad! Dæven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 16. juni 2010 #2115 Del Skrevet 16. juni 2010 Master Pingting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #2116 Del Skrevet 16. juni 2010 Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #2117 Del Skrevet 16. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 16. juni 2010 #2118 Del Skrevet 16. juni 2010 WOW!!!!!!!!!!!! Det er jo FANTASTISK!!!! Gratulerer!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 16. juni 2010 #2119 Del Skrevet 16. juni 2010 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 16. juni 2010 #2120 Del Skrevet 16. juni 2010 Kjempebra jobba, gratulerer med mastergrad!!! :)Blir det feiring??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå