Pingting Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2061 Del Skrevet 6. juni 2010 Skal opp kl 5 i morgen, burde kanskje begynne å tenke på å legge meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 6. juni 2010 #2062 Del Skrevet 6. juni 2010 Ai, ai.. herlig tapet Ja, kom deg i seng! Det er bare fem timer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2063 Del Skrevet 7. juni 2010 Ai, ai.. herlig tapet Ja, kom deg i seng! Det er bare fem timer til Ja, er den ikke vakker? Eh, det ble enda bittelitt senere. Sov vel 4,5 timer i natt. Hjelpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2064 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) *trommevirvel* Bento! Denne er ihvertfall sunn! Etter kake/is/fløtesaus/øl/potetgull/cola-orgien min i helga synes jeg liksom at jeg bør veie opp litt ekstra. Også er det godt bentoer er litt upraktiske også. Måtte dele sandwichen (det er to skiver) i fire for at jeg skulle kunne stable dem slik at det også var plass til tomater. Hehe. I dag hadde vi taco til middag i huset, men brukte kyllingfileter i stedet for kjøttdeig. Og jeg var flink og styrte unna wrapsene, men spiste bare kylling og grønnsaker (og salsa, rømme og guecamole. for det må man ha.). Fornøyd med det, altså! Endret 7. juni 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. juni 2010 #2065 Del Skrevet 7. juni 2010 "Bentoer er litt upraktiske også" fordi du måtte skjære opp sandwichen for å få plass til tomater Bortskjemt og godt vant allerede. (Hadde skjønt det om du mente at bentoer var upraktisk pga størrelsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2066 Del Skrevet 7. juni 2010 Men jeg er omtrent autistisk på sandwichene mine og liker at de er i to biter! Ikke en, ikke fire. Ihvertfall ikke tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. juni 2010 #2067 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg har løsning på det problemet: Kjøp enda en bentoboks, bare en som er bedre tilpasset brødskiver. *LUR!* Endret 7. juni 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 7. juni 2010 #2068 Del Skrevet 7. juni 2010 Salsa er jo ikke så usunt da! (verre med rømmen, hehe)Taco er fantastisk godt både med kylling og med karbonadedeig- og faktisk ganske sunt hvis man bare dropper osten og rømmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 7. juni 2010 #2069 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva gjør du i helgen, Ping? Lyst til kaffe? ...Jeg har levert den o' store bacheloroppgaven (på hele 32 sider..!). Og så har jeg eksamen i morgen. Nå står det en sjokoladekake i ovnen og jeg drikker en øl. Sunt studentliv her, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2070 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har løsning på det problemet: Kjøp enda en bentoboks, bare en som er bedre tilpasset brødskiver. *LUR!* Hahaha, ja det var en fin løsning! Går jo forsåvidt an å ta ut noen av småboksene og, og legge skivene rett i bentoboksen - men da mister jeg en unnskyldning til å kjøpe ny boks? Salsa er jo ikke så usunt da! (verre med rømmen, hehe)Taco er fantastisk godt både med kylling og med karbonadedeig- og faktisk ganske sunt hvis man bare dropper osten og rømmen Salsa er ikke så ille, og det synes jeg egentlig ikke at noen skjeer med lettrømme er heller. Proteiner, vettu Osten holdt jeg meg nesten unna. Hva gjør du i helgen, Ping? Lyst til kaffe? ...Jeg har levert den o' store bacheloroppgaven (på hele 32 sider..!). Og så har jeg eksamen i morgen. Nå står det en sjokoladekake i ovnen og jeg drikker en øl. Sunt studentliv her, ja... Grattis! Flinkeflinkedamen! Hm, vet ikke ang. helga. Mulig det blir travelt, vi skal innom et vennepar og hente en tapetfjerner. Også skal jeg kanskje reise til Sandefjord på søndag, og vi skal prøve å begynne med oppussingen. Les: travel, men har lyst til å treffe deg. Skal si fra hvis jeg har tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. juni 2010 #2071 Del Skrevet 7. juni 2010 Nei, du må nok kjøpe ny boks. må jo ha plass til tomatene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. juni 2010 #2072 Del Skrevet 7. juni 2010 Fikk lyst på en av de delikate bentoene dine.....*sluuurp* Jeg må bare annonsere at jeg IKKE fikk til signaturen i graviditetsdagboka mi og at jeg IKKE har ikoner mer...og sikkert aldri kommer til å få det igjen....så herved blir mine emoticons "avbildet" mellom to **.... *oppgitt over dårlige datakunnskaper* HAH! Mer føkkings spesifik en det der fårukke blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2073 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Nei, du må nok kjøpe ny boks. må jo ha plass til tomatene også. Nemlig Fikk lyst på en av de delikate bentoene dine.....*sluuurp* Jeg må bare annonsere at jeg IKKE fikk til signaturen i graviditetsdagboka mi og at jeg IKKE har ikoner mer...og sikkert aldri kommer til å få det igjen....så herved blir mine emoticons "avbildet" mellom to **.... *oppgitt over dårlige datakunnskaper* HAH! Mer føkkings spesifik en det der fårukke blitt! La inn nytt tips i dagboka di nå Jaja, du har jo blitt gravid, så du er tydelig teknisk flink på andre områder *fjortisbrølelatter* Endret 7. juni 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 7. juni 2010 #2074 Del Skrevet 7. juni 2010 Taco med kylling har jeg aldri prøvd! Må testes en gang Men tacoen er jo best med lefser, masse ost og masse rømme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. juni 2010 #2075 Del Skrevet 7. juni 2010 Nemlig La inn nytt tips i dagboka di nå Jaja, du har jo blitt gravid, så du er tydelig teknisk flink på andre områder *fjortisbrølelatter* Hoho!!! Jepp, jeg er en racer!! ( med to ikoner til å uttrykke meg med. For resten av mitt KG-liv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 7. juni 2010 #2076 Del Skrevet 7. juni 2010 Taco med kylling har jeg aldri prøvd! Må testes en gang Det er godt:) Den nye fisketacoen er faktisk ikke verst den heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 8. juni 2010 #2077 Del Skrevet 8. juni 2010 Hm, vet ikke ang. helga. Mulig det blir travelt, vi skal innom et vennepar og hente en tapetfjerner. Også skal jeg kanskje reise til Sandefjord på søndag, og vi skal prøve å begynne med oppussingen. Les: travel, men har lyst til å treffe deg. Skal si fra hvis jeg har tid? Ikke stress, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2078 Del Skrevet 8. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 #2079 Del Skrevet 9. juni 2010 Namme-bento!! Driver og pugger ( ikke akkurat nå da...må jo innom litt her også.... ) og forestiller meg synet av høygravide meg som sliter mellom formler og ligninger.....URK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2080 Del Skrevet 9. juni 2010 Namme-bento!! Driver og pugger ( ikke akkurat nå da...må jo innom litt her også.... ) og forestiller meg synet av høygravide meg som sliter mellom formler og ligninger.....URK! Det var bare øvre halvpart av den som ble spist, i dag kjøpte vi nemlig lunsj! feltleder var i særdeles godt humør og tok oss med på den lokale burgerbua, han spanderte til og med drikke. usunt som f***, men veldig hyggelig. (og jeg spiste bare en 100 g burger, ikke pommes frites eller noe) Huff, kan umulig være lett å studere når man har en liten bajas i magen! Enkelte har jo unger som nekter å ligge i ro, kan umulig se for meg at det er noe lett å lese da Hvordan blir studieplanene dine fremover nå da, egentlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå