Pingting Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2041 Skrevet 2. juni 2010 Oi, nå ble jeg litt rørt her jeg satt... Fine KG-jentene :happy: Jeg fikk kake! De andre hadde kjøpt til meg og gjemt unna i kjøleskapet i felt. Kjempekoselig! I kveld skal nesten hele prosjektet (tror vi blir rundt 20 stk) på restaurant, siden to stk hadde bursdag i helga og jeg i dag. Det blir bra! Er en kinesisk restaurant jeg var på flere ganger i fjor, så jeg gleder meg! Ellers har det vært fint vær i hele dag, og det betyr vel at jeg har vært snill...? En litt uheldig bivirkning av fint vær er at leire blir til betong, så jeg har tilbragt store deler av dagen med en krafse jeg har kakket i hodet på betongen mens jeg bannet til den, men det er greit
Pingting Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2042 Skrevet 2. juni 2010 Siden du har bursdag i dag fikk jeg bentoboksen min i posten. Næh! Grattis grattis! Det var en fin gave til meg synes jeg; en fellow bento-er :happy:
Store My Skrevet 2. juni 2010 #2043 Skrevet 2. juni 2010 Næh! Grattis grattis! Det var en fin gave til meg synes jeg; en fellow bento-er :happy: Ja, ikke sant? Men jeg blir ikke noe fancy bento-er. Ikke blir det noen bilder heller.
Pingting Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2044 Skrevet 2. juni 2010 Men det er greit, jeg føler at du er med meg i ånden, her. (også kan du jo skrive om det om du kommer på noe skikkelig smart?) Snakker om sola:
Store My Skrevet 2. juni 2010 #2045 Skrevet 2. juni 2010 Om jeg kommer på noe skikkelig smart, ja. Det smarteste jeg kommer på er eggerøre og røkalaks. Eller salat og dressing oppi den lille dressingdinsen. Sånn. Nå har jeg brukt opp fantasien min.
Store My Skrevet 2. juni 2010 #2046 Skrevet 2. juni 2010 (endret) dobbeltpost. Endret 2. juni 2010 av Store My
tineline Skrevet 2. juni 2010 #2047 Skrevet 2. juni 2010 Håper dere koser dere masse på Kinarestaurant. Det er noen freske på Kongsberg, vi lurer stadig på om vi tør å gå på "Kontinental", som har Kina-Thai-Indisk og ...kremt... Restaurant, Diskotek og Bar. Og du har vært kjempesnill! Altså - studere i felt er noe selv ikke jeg klarer. Kos deg så godt det går og ikke slå deg selv i hodet med krafsa for det, selvom du har hjelm.
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #2048 Skrevet 2. juni 2010 Hei Pingting! Så i den store London-tråden at du har vært på Alhambra Hotel i London. Det så veldig ålreit ut. Vil du fortelle litt om det? Var det sentralt? Var frokosten bra? Ser ut til å være "ordentlig" engelsk frokost der, og at den er inkludert. Spør her jeg selv om det er treningsdagbok.. Er en stund siden du var innom London-tråden ser jeg. Håper det er ok
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #2049 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Ser du har bursdag i dag! Gratulerer så mye med dagen!! Jeg har forøvrig halvårsdag i dag, så i dag er jeg 26 og et halvt år! Endret 2. juni 2010 av mia83
Pingting Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2050 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Om jeg kommer på noe skikkelig smart, ja. Det smarteste jeg kommer på er eggerøre og røkalaks. Eller salat og dressing oppi den lille dressingdinsen. Sånn. Nå har jeg brukt opp fantasien min. Hihi, man blir trent i å tenke bento-smart etter noen uker med den boksen. Det var dritvanskelig å komme på ting til å begynne med, nå er det mye lettere Den lille boksen er også fin til dip til grønnsaker/frukt. Eller til små ting som helt ikke skal ligge helt inntil store ting. Eller til ting man bare bør spise bittebitte litt av. Håper dere koser dere masse på Kinarestaurant. Det er noen freske på Kongsberg, vi lurer stadig på om vi tør å gå på "Kontinental", som har Kina-Thai-Indisk og ...kremt... Restaurant, Diskotek og Bar. Og du har vært kjempesnill! Altså - studere i felt er noe selv ikke jeg klarer. Kos deg så godt det går og ikke slå deg selv i hodet med krafsa for det, selvom du har hjelm. Det var veldig koselig! Jeg har spist kylling gong bao med litt sterk saus, masse cashewnøtter og grønnsaker og namnamnam! Og mangopudding med masse frukt til dessert, hurra! Og...oi. Jeg synes dere bør, også må dere fortelle meg alt om det etterpå. Selv har jeg vært på det lokale vannhullet i sandefjord i kveld, sjeldent jeg har følt meg så beglodd Skal ikke slå meg selv i hodet, lover! Har ikke på hjelm heller, så jeg tror nok det ville gjøre skikkelig vondt. L som jeg jobber med (du vet hvem det er ) begynte å snakke om å gjøre noe sånt på seg selv da det var på det varmeste i dag, men hun droppet det heldigvis. Hei Pingting! Så i den store London-tråden at du har vært på Alhambra Hotel i London. Det så veldig ålreit ut. Vil du fortelle litt om det? Var det sentralt? Var frokosten bra? Ser ut til å være "ordentlig" engelsk frokost der, og at den er inkludert. Spør her jeg selv om det er treningsdagbok.. Er en stund siden du var innom London-tråden ser jeg. Håper det er ok Neiman hallo! Ja, jeg var på Alhambra for litt over et år siden, tror jeg det var. Det var et veldig typisk lite London-hotel/B&B som er helt greit i forhold til prisen. Små rom som slett ikek ser noe fancy ut (en seng, et klesskap, en hylle med speil og en klisje-kunstplakat i ramme på veggen), men de var rene og fine, og i forhold til prisen var det helt knall! Frokosten var veldig god, og helt riktig: ordentlig engelsk frokost med tomatbønner, egg, bacon, pølse, tomat og toast. Og den var god! (nå skal det jo litt til å klare å ødelegge noe så enkelt da, men det er sikker noen steder som klarer det og...) Jevnt over vil jeg si det er et rent og enkelt hotell med hyggelig betjening. Og billig til London å være - jeg tror det var rundt £60 for natta pr dobbeltrom (med dusj og toalett på gangen). Men det er nok et sånt sted hvor man sover og spiser frokost, ikke et sted hvor man kan sitte på rommet og kose seg. det ble det litt for enkelt og smått til Også er det ganske sentralt. Kings Cross er et ganske greit utgangspunkt for å komme seg til andre deler av byen. Steder som British Museum og Oxford Street er i gangavstand (tror det tok 20-30 min å gå til Oxford Street), og det er flere t-banestasjoner rett i nærheten. Ehehehe, det med treningsdagbok er ikke noe å bekymre seg om forresten, det er ikke plagsomt mye treningssnakk her Ser du har bursdag i dag! Gratulerer så mye med dagen!! Jeg har forøvrig halvårsdag i dag, så i dag er jeg 26 og et halvt år! Takk! Og gratulerer til deg! (hvis du skynder deg så kanskje du tar meg igjen? ) Endret 2. juni 2010 av Pingting
mia83 Skrevet 3. juni 2010 #2051 Skrevet 3. juni 2010 Og for svar! Tror nok i så fall at vi kommer til å velge rom med toalett og dusj. Det er visst 110 £ for natta, men når man får inkludert frokost så er det vel ikke så ille. Var frokosten sånn at man fikk utdelt en tallerken med mat på, eller var det buffet så man kan forsyne seg flere ganger?
Pingting Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2052 Skrevet 3. juni 2010 Og for svar! Tror nok i så fall at vi kommer til å velge rom med toalett og dusj. Det er visst 110 £ for natta, men når man får inkludert frokost så er det vel ikke så ille. Var frokosten sånn at man fikk utdelt en tallerken med mat på, eller var det buffet så man kan forsyne seg flere ganger? Åja, dere er tre stk? (var innom nettsidene og sjekket prisene, hihi) Like greit det. Det var også helt greit med dusj på gangen (ingen kø, helt rent), men om man har råd til litt ekstra er det jo veldig deilig med eget bad! Frokosten kom på tallerken, ikke buffet. Men det var en solid porsjon, og jeg tror nok ikke det ville vært noe problem å spørre om mer (koster sikkert litt ekstra, da). Også spurte de jo om hva vi ville ha av de forskjellige tingene, så det går an å velge. Åh, nå fikk jeg lyst på english breakfast
mia83 Skrevet 3. juni 2010 #2053 Skrevet 3. juni 2010 Ja vi er 3 stk. Vi har en sønn på 7 år som skal være med. Det koster jo sikkert litt å kjøpe seg frokost hver dag, så det er jo greit når det er inkludert i hotellprisen. Vi har ikke helt bestemt oss for om vi reiser i år, men en eller annen gang skal vi iallefall til London! Så vi skal virkelig vurdere Alhambra. Greit å ha "snakket" med noen som har vært der!
Mazilla Skrevet 6. juni 2010 #2054 Skrevet 6. juni 2010 Satser på at det er stille her fordi du er opptatt med å ha en finfin helg!
Pingting Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2055 Skrevet 6. juni 2010 Oi, jeg har jo en dagbok! Stemmer, jeg har en skikkelig kosehelg. Dro rett fra jobb til foreldrene mine på fredag for en forsinket bursdagsmiddag og slikt, veldig koselig - men som vanlig blir jeg litt smågal og irritabel av dem. Noen timer er nok, altså. Dro inn til Oslo på lørdag og dro nesten rett på grillfest i middelalderparken for ei venninne som har bursdag. Igjen: veldig koselig. Og i dag har jeg en litt lat dag. Skal prøve å skrive ferdig en bloggartikkel jeg har arbeidet med i evigheter, også må jeg vaske opp og jeg og J skal gå en liten tur. Kostholdet mitt har forøvrig gått til helvete denne uka, men sånn går det vel med to bursdagsmiddager og ellers mye kos. Vel: delvis gått til helvete ihvertfall, lunsjene og frokostene mine har vært ganske fornuftige. Satser på å være enda mer fornuftig neste uke!
Pingting Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2056 Skrevet 6. juni 2010 Bento: Ble ren spontanmaki, det her. Har noen ark med nori i fryseren, og hadde rester av ris fra middagen. Er jasminris, så det er ikke akkurat ultimat - men det duger. Og agurk var omtrent det mest spennende fyllet jeg kunne finne Både jeg og J reiser i felt i morgen, så kjøleskapet er ikke akkurat overfylt. Åh, og dere? Leieboeren hans har flyttet ut. Det er faktisk en lettelse, og utrolig digg! Nå skal vi begynne å pusse opp så fort vi bare kan! :happy:
-Carrie Skrevet 6. juni 2010 #2057 Skrevet 6. juni 2010 Det var jo bra at han har flyttet Har dere planer om å pusse opp mye? Åh, jeg elsker oppussing
Pingting Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2058 Skrevet 6. juni 2010 Det var jo bra at han har flyttet Har dere planer om å pusse opp mye? Åh, jeg elsker oppussing Det skal vi! Og det trengs: tapeten er fra 70-tallet og er sliten og full av flerrer (for ikke å snakke om veldig stygg), og alt annet matcher egentlig det... Så vi skal ta av tapeten, sparkle og male. Sitter og lurer på farger nå, er ikke helt sikker på hva vi vil ha. Også har jeg sittet halve dagen og siklet på sånne wall stickers
-Carrie Skrevet 6. juni 2010 #2059 Skrevet 6. juni 2010 Wall stickers er jo kjempekult da!! Finnes jo så mye forskjellig
Pingting Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2060 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Det er dritkult! Tok noen bilder av rommet nå, la meg demonstrere hvor mye vi trenger å pusse opp: *kremt* Endret 6. juni 2010 av Pingting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå