Gå til innhold

Litt flinkere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er grei :) Jeg har nesten spist en hel pose med sur supermix nå. Og drukket en hel flaske-cola. (I tillegg har jeg nesten 2g smertestillende i kroppen etter en kvalme- og tårefremkallende smerteepisode tidligere, så jeg trenger det?)

Og så fin bento! På jobb har de en stor salatbar som er full i godsaker, og det beste er at det er delsubsidiert!

Skrevet

100 sider! Wooooooo! :duskedame:

:fnise:

Skrevet

Hvordan skjedde det?

Nei, vent. jeg vet hvordan det skjedde.

Skrevet

Så herlig med tur!!! Hørtes kjempefint ut, bare bittelitt misunnelig ;) Øl, mat, shopping, død president, hva kan vel være bedre :ler: Men syns du var slapp med shoppinga! (Dette kommer fra en shoppegal person, men selv jeg ser at to par sko ikke er mye)

Vi reiste fra Krakow kl 3 på morgenen

Men du.... Altså.... Kl 3 er ikke om morgenen. Det er om natta. Eller sent på kvelden, alt ettersom. :opplyser:

:sove:

Hehe. Men ja, veldig enig i at døgning kan få kroppen på "rett" spor igjen. Da vi var i New York følte jeg meg fantastisk som kunne våkne klokka 9 og sprette opp og ta en liten trall. Nja eller noe sånt :ler:

Skrevet

Hei på deg, Pingting! :strix:

Koselig å lese om den fine turen din! Spising-øl-spising-rutinen har jeg og typen godt innarbeida på tur også! :ol::nigo:

Hvordan trives du i felten, flinkisen ? Er det bare :pisk: hele dagen, eller går det greit ? :laugh:

Skrevet

(I tillegg har jeg nesten 2g smertestillende i kroppen etter en kvalme- og tårefremkallende smerteepisode tidligere, så jeg trenger det?)

Og så fin bento! På jobb har de en stor salatbar som er full i godsaker, og det beste er at det er delsubsidiert!

Smertestillende? I svarte, hva har skjedd med deg nå igjen da? *bekymret, men ikke overrasket*

Åh, salatbar! Heldiggrisen! Vi har en vaskedame som legger igjen 10-kronerskaker fra Rema, vi da :fnise:

Hurrah! :hoppe:

(99 sider tullprat, 1 side trening :ler:)

Hvordan skjedde det?

Nei, vent. jeg vet hvordan det skjedde.

Jeg tror jeg har en anelse jeg og :fnise:

Så herlig med tur!!! Hørtes kjempefint ut, bare bittelitt misunnelig ;) Øl, mat, shopping, død president, hva kan vel være bedre :ler: Men syns du var slapp med shoppinga! (Dette kommer fra en shoppegal person, men selv jeg ser at to par sko ikke er mye)

Men du.... Altså.... Kl 3 er ikke om morgenen. Det er om natta. Eller sent på kvelden, alt ettersom. :opplyser:

:sove:

Hehe. Men ja, veldig enig i at døgning kan få kroppen på "rett" spor igjen. Da vi var i New York følte jeg meg fantastisk som kunne våkne klokka 9 og sprette opp og ta en liten trall. Nja eller noe sånt :ler:

Haha, ja du har rett. men hvor går skillet mellom natt og morgan da? 4? 5?

Jeg vet, dårlig shopping, men jeg visste jo ikke at jeg kom til å få forskudd på reisegodtgjørelsene våre i dag, likzm. Også hadde jeg bare håndbagasje.

Hei på deg, Pingting! :strix:

Koselig å lese om den fine turen din! Spising-øl-spising-rutinen har jeg og typen godt innarbeida på tur også! :ol::nigo:

Hvordan trives du i felten, flinkisen ? Er det bare :pisk: hele dagen, eller går det greit ? :laugh:

Quaxen! :klemmer: Den rutinen er nærmest obligatorisk, tror jeg! :nigo:

Jeg trives veldig veldig godt! Selv om sjefen har sine små merkverdigheter, så klarer han å holde en veldig fin balanse på struktur og skjønn hva arbeidsomhet angår. han har liksom skjønt at det å stresse oss ikke nødvendigvis gjør at vi jobber bedre.

i dag har jeg gravd et digert hull i bakken. Det var OK. Det fine med denne jobben er jo at som regel så går tiden veldig fort, og man rekker ikke kjede seg. :)

Nå skal vi ut og spise pizza! Blir bra :)

Skrevet

Jeg skal drikke vin i kveld :lur:

Jeg tror jeg vet hva smertene var i går. En cyste på en eggstokk som sprakk. Det kan jo hende hvem som helst - og smerten kom som kastet på meg (den var der ikke ett sekund, det neste lå jeg og brølte, hehe) og føltes ut som ekstreme menssmerter, men hovedsaklig på venstre side. Ergo: cyste. Ikkeno' farlig med andre ord :) Frisk som en fisk i dag!

Gleder meg til kaffedrikking i helgen! Blir fint å se deg igjen :)

Skrevet

Åh puh, det var godt å høre! *puster lettet ut*

Hvem er det som har bestemt at fisker er så innmari friske, forresten? :klø: må være all omega-3'en.

Skrevet

På lørdag blir det spennende! Jeg og J har veldig lyst til å dra på en vitenskaps/skeptiker-konferanse i London i oktober. Vi var på den i fjor, og det var helt fantastisk kult! Den gangen var vi heldige som fikk tak i billetter, det ble nemlig solgt ut på en time. I år kan jeg tenke meg at det er enda verre, siden alle er klar over hvor fort det ble solgt ut i fjor. Vi blir nok sittende med hver vår PC tenker jeg, hehe. Kryss fingerene for oss da?

Nå har vi i huset vært og spist pizza og handlet litt. I morgen er det grillfest, og jeg klasker til med entrecote og maiskolbe. :sikle: Også skal jeg straks se på Luksusfellen og drikke en øl. Fordi jeg fortjener det.

Skrevet

Luksusfellen er morsomt! Jeg føler meg alltid så fornuftig når jeg ser på.. ;)

Men synes kanskje den norske versjonen var litt artigere. Hun som det handlet om i dag burde vel strengt tatt hatt litt psykologhjelp. Hoarding er ikke tull..

Jeg skal også grille i morgen! :tommelopp:

Skrevet

Nei hjelpes, hun der var veeeldig på bærtur! Også håret da! Håret! Ingen over 12 år burde få lov til å gå med sånne musefletter.

Bento:

bento22T.jpg

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke se på luksusfellen, jeg. Jeg blir så sur på de folka som er så ansvarsløse.

Endret av Store My
Skrevet

Skillet mellom natt og morgen er klokka 5 i mitt hode :ler:

Og jeg har ingen tv-kanaler så jeg FÅR ikke se luksusfellen. Men jeg liker det heller ikke, blir helt overgitt og irritert av at folk kan være så hjernedaue :fnise:

Skrevet

Grillfest :sikle: Tror det må blir grilling her og i morgen hvis været tillater det :)

Skrevet

jeg stod og så litt på meg selv i speilet før dusjen i stad, og jeg innser at arkeolog-kroppen er i ferd med å komme tilbake. Og hvis dere tror at "arkeologkropp" betyr en muskuløs kropp som er solbrun og fresh etter masse bæring og jobbing i solskinnet, så tar dere feil. Dette er arkeologkroppen:

- solbrent nese

- knallrøde knær etter flere dagers krabbing på dem

- støv mellom puppene som har blitt blandet med svette og solkrem

- t-skjorteskille og solbrent stripe i glippen mellom t-skjorta og buksa

- blåmerker og små risp man ikke aner hvor kommer fra

- møkk under neglene som ikke går vekk uansett hvor lenge man dusjer

- kort-korte negler for å desperat prøve å unngå ovenfornevnte møkk

- bustete hår i en slags hestehale, også pent smurt inn med solkrem

- sterkere høyre- enn venstrearm

- antydning til ølmage

- kaffeavhengighet

:ler:

Skrevet

jeg stod og så litt på meg selv i speilet før dusjen i stad, og jeg innser at arkeolog-kroppen er i ferd med å komme tilbake. Og hvis dere tror at "arkeologkropp" betyr en muskuløs kropp som er solbrun og fresh etter masse bæring og jobbing i solskinnet, så tar dere feil. Dette er arkeologkroppen:

- solbrent nese

Check!

- knallrøde knær etter flere dagers krabbing på dem
Prøv blåmerker...

- støv mellom puppene som har blitt blandet med svette og solkrem
Check! Og ikke glem at treningsbehåen kan gi en sånn zexy kløft opp til haka - med støvstrimen godt synlig

- t-skjorteskille og solbrent stripe i glippen mellom t-skjorta og buksa
Arkeologsmilet, heter det!

- blåmerker og små risp man ikke aner hvor kommer fra
I går var jeg innom trening en snartur, og jeg følte at folk lurte litt på hva for slags kjæreste jeg har, jeg som har så usigelig mange blåmerker. (F-ings grantrær som har døde, stive greiner som stikker deg i øyne og knehaser og alle mulige steder)

- møkk under neglene som ikke går vekk uansett hvor lenge man dusjer
- for ikke å glemme den nydelige trælen med inngrodd møkk du får på siden av pekefingern. Fotfil er trikset!

- kort-korte negler for å desperat prøve å unngå ovenfornevnte møkk
Husk neglelakk når du skal i bryllup.

- bustete hår i en slags hestehale, også pent smurt inn med solkrem
Og gjerne med noen kvist i.

- sterkere høyre- enn venstrearm
Check (men prøv å ta krafsa i venstre av og til - fin variasjon for kjernemuskulaturen og koordinasjonen)

- antydning til ølmage

- kaffeavhengighet

njææææh, fins vinmage?

Og vet du hva - jeg er i felt med tedrikkere, og nå ditsjer jeg ofte kaffen til fordel for te! :hakeslepp:

Ha en god dag i morgen! På Kongsberg er det snart på tide å bli ferdig, merker jeg. Men fin, åpen furuskog og massevis av liljekonvall (se dagboka mi for bilde). Alle er stort sett enige om at det er en fin tur.

Skrevet

Jeg møter gjerne deg og A på avtalt tidspunkt & plass i morgen, altså. Hehehe. Jeg er så dårlig på å svare på meldinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...