tineline Skrevet 6. mai 2010 #1821 Del Skrevet 6. mai 2010 Hahaha, da har du misforstått litt - det tyngste er å rense feltet ETTER at gravemaskinen har harva over det. Fram med krafsene - RETT! KRAFS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1822 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Men da heter det ikke avtorving! Hvis de nye sjaktene i år oppfører seg like pent som de i fjor, så blir det faktisk ikke all verdens med krafsing. *krysse fingre* Men vi har 5-6 brønner vi skal grave ut, da. Det kan bli litt slitsomt. Endret 6. mai 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 6. mai 2010 #1823 Del Skrevet 6. mai 2010 Joda, så lenge det ligger torv oppå, heter det avtorving. Det er maskinen som tar torva, men tro meg - vi er med på prosessen. Men dere er vel i åkerland, dere bortskjemte #$%#$#. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1824 Del Skrevet 6. mai 2010 Jepp! Vi har mere fint og, men det skal jeg la vær å fortelle deg. Uansett så slår dyssegraving alt det der hands down. Jeg har... stolpehull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1825 Del Skrevet 6. mai 2010 Jaja. Lyse wraps er jo ikke helt etter boka, men det var det billigste i butikken. Sånn går det når man bruker masse penger på øl... Har trent! 30 min ellipse og litt styrke på overkroppen. Nå dusj, så et aldri så lite glass whisky sammen med nyeste episoden av Bleach. Wooop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. mai 2010 #1826 Del Skrevet 6. mai 2010 Åhhh, nå vil jeg ha mat altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1827 Del Skrevet 6. mai 2010 Kuleste episoden av Bleach ever! Nå får jeg aldri sove! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1828 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg fikk jo sove! Og har trent 30 min på ellipsen i dag og! Nå frokost, så stresse seg til lesesalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. mai 2010 #1829 Del Skrevet 7. mai 2010 Trent 30 min på ellipsen før frokost. Crazy girl. (men veldig flink). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 7. mai 2010 #1830 Del Skrevet 7. mai 2010 ...svarte jeg deg på meldingen i går? Jeg er vimsete om dagen! Uansett, å utsette til mandag går greit, altså. Null stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1831 Del Skrevet 7. mai 2010 Trent 30 min på ellipsen før frokost. Crazy girl. (men veldig flink). Takk! (tror jeg? ) Bedre før frokost enn etter synes jeg, liker ikke å trene med masse mat i magen. Spiser jo bittelitt før jeg hopper på maskina, da. ...svarte jeg deg på meldingen i går? Jeg er vimsete om dagen! Uansett, å utsette til mandag går greit, altså. Null stress! Nei, du gjorde ikke det, din vims Da ses vi mandag! Hilsen vims nr to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. mai 2010 #1832 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Ja, takk var riktig. det er bare fint å være litt crazy i tillegg til flink. Ellers blir man bare flink pike. Og det er syndrom. Syndromer er ikke så bra. Endret 7. mai 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1833 Del Skrevet 7. mai 2010 OK, jeg stoler på deg! Litt dum dag i dag. Fikk ikke gjort så mye, og avstod fra grilling og øl på instituttet fordi jeg fikk gjort littegranne. Nå i etterkant lurer jeg på om det var verdt det. Æsj. Uansett: laget namnam til middag: thai-wok. Gulrot, squash, løk, paprika og kyllingfilet, også hvitløk, red curry paste, kokosmelk, sukker, litt soyasaus og sitronsaft. Og masse fersk koriander. Og hvit ris. Ææææsj, ikke så sunn i dag heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #1834 Del Skrevet 7. mai 2010 det er for sent å angre på noen en allerede har gjort! (selv om vi gjør det alle sammen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 7. mai 2010 #1835 Del Skrevet 7. mai 2010 Nam, hørtes godt ut med den woken da! Kokosmelk var et godt tips- alt jeg har brukt det til tidligere har vært pina colada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1836 Del Skrevet 7. mai 2010 det er for sent å angre på noen en allerede har gjort! (selv om vi gjør det alle sammen ) Du har nå så rett så rett - det er bare vanskelig å tenke sånn hele tiden. Nam, hørtes godt ut med den woken da! Kokosmelk var et godt tips- alt jeg har brukt det til tidligere har vært pina colada Haha, du fornekter deg ikke, din fyllefant! Det er veldig godt i wok altså! Bare for guds skyld, ikke kjøp lettvarianten! Den smaker så jævlig at jeg ikke vet hvordan jeg skal beskrive det en gang, da er det mye bedre å bruke halvparten så mye av originalvarianten. *grøsss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mai 2010 #1837 Del Skrevet 7. mai 2010 Du har nå så rett så rett - det er bare vanskelig å tenke sånn hele tiden. ja veldig vanskelig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 7. mai 2010 #1838 Del Skrevet 7. mai 2010 Du har nå så rett så rett - det er bare vanskelig å tenke sånn hele tiden. Haha, du fornekter deg ikke, din fyllefant! Det er veldig godt i wok altså! Bare for guds skyld, ikke kjøp lettvarianten! Den smaker så jævlig at jeg ikke vet hvordan jeg skal beskrive det en gang, da er det mye bedre å bruke halvparten så mye av originalvarianten. *grøsss* Jeg skal gi deg fyllefant, miss "jegdrikkerwiskeysomvann"! Meneh ja, full fat kokosmelk skrives ned bak øret. Det er jo bare å trimme litt ekstra så kan man kanskje ha båååde pina colada og wok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #1839 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg skal gi deg fyllefant, miss "jegdrikkerwiskeysomvann"! Den måtte jeg meddele til J. Han synes du er morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #1840 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Åh, fiiiin dag i dag. Mamma var i byen fra 10 til 16, så vi har vimset rundt i en masse butikker og spist lunsj sammen og slik. Hun gjorde meg ikke så gal som hun pleier heller, så det var jo direkte koselig, dette Bestemte meg for å være flink og ikke bruke så mye penger nå som det er litt stramt, så jeg kjøpte en strømpebukse på H&M. Men etter at hun dro så gikk jeg forbi Leatherman på vei hjem, og de hadde salg og... ja, nå har jeg to nye bukser, en ny vest og en ny sommerkjole. Alt til den nette pris av 350,-. Jeg sparte over 800 kroner da! Så traff jeg J og vi dro for å spise middag hos broren hans med kone og småbarn, og svigers var der også. Veldig koselig. Tvillingene er vel nærmere 7 mnd gamle, og eldstejenta er 3 år. Knallsøte alle sammen. Tvillingene er redd for J da, han ligner ganske mye på broren sin (altså pappaen deres), men ikke helt - så mulig de tror det er pappa bare at han er feil? Åja, også så vi gekkoer som parra seg. Også reiste vi hjem, kjøpte grønnsaker og dip som lørdagskos istedet for potetgull, og tok en is og øl på veien hjem (ikke samtidig) (så mye for den sunnheten, liksom...). Nå er vi hjemme. Og jeg er ganske glad Endret 8. mai 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå