Gjest Miam Skrevet 2. mai 2010 #1721 Del Skrevet 2. mai 2010 *slurp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1722 Del Skrevet 2. mai 2010 Unnskyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 #1723 Del Skrevet 3. mai 2010 *innom og drømmer seg bort i de fantastiske bentoboksene til Pingting* God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1724 Del Skrevet 3. mai 2010 God morgen, verden! (øh, det regner jo faktisk i Oslo, men jeg har glemt paraplyen min hos J, så jeg skal demonstrativt spre solskinn på Kvinneguiden i barnslig trass) Hah, tidlig oppe i dag! Først på lesesalen og greier! *fornøyd* Håper alle får en super-mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. mai 2010 #1725 Del Skrevet 3. mai 2010 God morgen god morgen Ehhh hvor i all verden befinner du deg siden det regner?? i Oslo? Her skinner solen fra en skyfrihimmel...I oslo? Eller leste jeg feil? Men solskinn klarer du uansett å spre, uansett regn eller sol:_) Ha en suuuper mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1726 Del Skrevet 3. mai 2010 Jah, Oslo! Nærmere bestemt Blindern akkurat nå. Det regna ihvertfall litt da jeg gikk fra bussen *sprer litt mer solskinn* :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 #1727 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg kan sende virkelig til deg jeg! For her har vi skyfri himmel og stråååålende sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1728 Del Skrevet 3. mai 2010 Nå er det skyfritt her også, jeg tror det hjalp! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frisk og glad Skrevet 3. mai 2010 #1729 Del Skrevet 3. mai 2010 Ehhh hvor i all verden befinner du deg siden det regner?? i Oslo? Her skinner solen fra en skyfrihimmel...I oslo? Eller leste jeg feil? Lurte også litt på det Bentoboks, aldri hørt ordet. Google, kanskje Hvor får man sånt hen? Ser kjempelurt ut. Det appellerer til en barnslig side av meg, den siden som likte å la dukkene sitte pent på rad i teselskap da jeg var liten, å ha sånn orden i matboksen Morsomt å fylle det med ulike farger a gitt! (Ser ikke for meg mannen stå der og pusle med pent skårne, fargerike biter i fin symmetri, men... Jeg kan kanskje bli matpakkesjef hjemme?) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1730 Del Skrevet 3. mai 2010 Det regna bittelitt, jeg lover! Bento er opprinnelig en japansk greie, men det blir visst mer og mer populært i resten av verden og. Tror det opprinnelig er en betegnelse på et helt måltid i en boks, utover det kan jeg ikke så mye om det. Det har jo tatt helt av for enkelte da, noen lager utrolig forseggjorte lunsjer med masse figurer og slikt. Se her. Så langt gidder jeg virkelig ikke strekke meg, altså. Ha en fin dag du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 3. mai 2010 #1731 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jeg tror sunnhet hadde gått på bekostning av utseende hvis jeg skulle holdt på med sånne lunsjer! Ikke hadde jeg hatt lyst til å spise det heller :gjeiper: Jeg fant faktisk noen tupperware-lignende saker som er nokså lik bentoboksene i skapet, en lufttett lunsjboks med små inndelingsbokser til Da slipper jeg å kjøpe ny, selv om bentoboksene har finere farger da.. Det var sikkert en kjempelokal liten sky du traff på. Jeg har vært borti sånne, ingen som tror på at det har regnet! Endret 3. mai 2010 av Cygnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1732 Del Skrevet 3. mai 2010 Ting Pingting bør få gjort i dag: - studere. Minst til kl 5. - trene (mandag = 30 min ellipse og styrketrening for mage/rygg*) - lage middag - lage lunsj til i morgen - støvsuge hybel og fellesareal - vaske hybel og fellesareal - overføre penger fra sparekonto (tannlegen på torsdag ) * har bestemt meg for å tredele styrketreningen. Mage/rygg på mandag Armer/skuldre på onsdag - for da er jeg hos J og kan knabbe hantlerne hans Bein/bak på fredag, for da får de restituert seg skikkelig i løpet av helga som er treningsfri. Og helst en ellipseøkt på tirsdag og torsdag også, men de er det lov å kutte ut om det er andre ting som er viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1733 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg tror sunnhet hadde gått på bekostning av utseende hvis jeg skulle holdt på med sånne lunsjer! Ikke hadde jeg hatt lyst til å spise det heller :gjeiper: Jeg fant faktisk noen tupperware-lignende saker som er nokså lik bentoboksene i skapet, en lufttett lunsjboks med små inndelingsbokser til Da slipper jeg å kjøpe ny, selv om bentoboksene har finere farger da.. Det var sikkert en kjempelokal liten sky du traff på. Jeg har vært borti sånne, ingen som tror på at det har regnet! *tadaah* Så bra! Det er så kult når man finner ting man ikke husker at man hadde, og som faktisk viser seg å være noe man har lyst på! *ser for seg bitteliten sky som følger etter meg* Bra den ikke ble med inn på lesesalen, jeg tror det kunne skapt litt dårlig stemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 3. mai 2010 #1734 Del Skrevet 3. mai 2010 Kald fra Deli de Luca er GRØSSEvondt. Fysj! Så flink Pinglert du er i dag da, som var tidlig på lesesalen og greier. Jeg kom meg dit ca nå, jeg... Men vi var flinke og shinet hele leiligheten i går og bakte eplekake! Vi vasket til og med mattene i gangen og bar en hel haug shit ned i kjellerboden. Ikke dårlig for en søndag, eller hva? Og så har jeg med lunsj. En halv baguett, nystekt i dag og greier. Føler meg flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1735 Del Skrevet 3. mai 2010 Kald fra Deli de Luca er GRØSSEvondt. Fysj! Så flink Pinglert du er i dag da, som var tidlig på lesesalen og greier. Jeg kom meg dit ca nå, jeg... Men vi var flinke og shinet hele leiligheten i går og bakte eplekake! Vi vasket til og med mattene i gangen og bar en hel haug shit ned i kjellerboden. Ikke dårlig for en søndag, eller hva? Og så har jeg med lunsj. En halv baguett, nystekt i dag og greier. Føler meg flink! Takk. Blir nok annerledes i morgen, tviler på at jeg klarer å overvinne nabo-lyd-irritasjonen og sovne tidlig i kveld Du er superflink du! Både i dag og i går! Kald deli-kaffe ville vanligvis hørtes ille ut, men akkurat nå er det TOMT for kaffe på instituttet, så jeg vil i det minste ha litt medfølelse jeg og, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1736 Del Skrevet 3. mai 2010 Åh, også spiste jeg lunsj nå, og... det er visst noen som har sneket en lapp som det står "Jeg er glad i deg" på ned i matboksen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 3. mai 2010 #1737 Del Skrevet 3. mai 2010 :rødme: Trenger du kaffe så stiller jeg opp, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 #1738 Del Skrevet 3. mai 2010 Nææææh, så søtt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1739 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Ordna seg med kaffe! Det var bittelitt kaffe igjen, men jeg så ikke helt poenget i å trakte det. Det gjorde derimot kjæresten til Tineline, som kom opp på lesesalen med en halv kopp til meg siden jeg klaget så fælt. Haha, snilt Men vi kan godt drikke kaffe en dag, Tigerlily. Fine J'en som skriver lapper. Synes det er så koselig med sånt, jeg. :rødme: Vi laget bentoboksene våre sammen i går kveld, men da han var ute av kjøkkenet i noen minutter, snek jeg meg til å skjære ut den ene vannmelonbiten hans slik at det ble et hjerte. Endret 3. mai 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 3. mai 2010 #1740 Del Skrevet 3. mai 2010 Så koselig da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå