Tigerlily Skrevet 9. april 2010 #1421 Del Skrevet 9. april 2010 Buuu, så teit! Typisk at ting er utsolgt når du skal kjøpe dem etter å ha tenkt leeeeeeenge. Og som du vet - tannlege = 2*valium for min del. Og så så dyrt! Jeg skal drikke cava i dag! YEAH! Feire de gode nyhetene/min egen stahet/genialiteten som er meg (samt ei som har bursdag, hehehe!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. april 2010 Forfatter #1422 Del Skrevet 9. april 2010 Wohoo, nå har vi bestilt ikke én, men TO laptop lunches fra Amazon! Viste den til J, og han ble visst overbevist om at det er en god idé han også. Så nå har vi kjøpt en sånn og en sånn. ...og jeg innså nettopp at J har lurt meg, for jeg kommer jo til å være så ivrig på dette at jeg kommer til å mekke masse mat til å ha i den... og da er det jo så lett å lage dobbelt opp, til hans boks også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. april 2010 #1423 Del Skrevet 9. april 2010 Hvis du blir sliten av å lage mat til J, kan du kidnappe matboksen hans og sende den i posten til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. april 2010 Forfatter #1424 Del Skrevet 9. april 2010 Hvis du blir sliten av å lage mat til J, kan du kidnappe matboksen hans og sende den i posten til meg. OK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 9. april 2010 #1425 Del Skrevet 9. april 2010 Wohoo, nå har vi bestilt ikke én, men TO laptop lunches fra Amazon! Viste den til J, og han ble visst overbevist om at det er en god idé han også. Så nå har vi kjøpt en sånn og en sånn. ...og jeg innså nettopp at J har lurt meg, for jeg kommer jo til å være så ivrig på dette at jeg kommer til å mekke masse mat til å ha i den... og da er det jo så lett å lage dobbelt opp, til hans boks også! Oo, hva kostet de? Jeg blir bare mer og mer overbevist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. april 2010 Forfatter #1426 Del Skrevet 9. april 2010 418 kr for to, inkludert porto. I tillegg kommer jo 25% moms og fortollingsgebyr på såvidt over en hundrings, men det ble fortsatt litt billigere enn å kjpe i den norske nettbutikken (men så var det heller ikke med futteral og ispose på disse, da). Vurderte å få de sendt til ei jeg kjenner i England slik at ho kunne sendt de videre som privarperson men NÆH - vil ha de nååå. Helst i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. april 2010 #1427 Del Skrevet 10. april 2010 Fine bentobokser!!! Har du en god helg ? Energien bobler i det flotte været!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1428 Del Skrevet 10. april 2010 Næh, sctilig avatar du har fått deg! Jeg har det bra! Jobber og jobber, J skal holde foredrag på søndag og jeg leker illustratør og lager masse kart til ham. Og snart skal jeg ut og handle ting til sushi på søndag! Vet ikke helt hva det blir - har planer om å kjøpe Salma-laks og noe slags rogn på Meny, også tror jeg at jeg skal ta turen til Japan Torget på Majorstua for å se om de har noe spennende der. Og det har de jo, så der gikk de pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1429 Del Skrevet 10. april 2010 Dæven, jeg har brukt masse penger! :dåne: Merket at jeg var i det impulsive humøret, så jeg bestemte meg for å ikke dra til Japan Torget, der har de nemlig masse sushitallerkner og slikt som jeg har så lyst på. Så det bar rett på Meny, der ble det to Tiger øl (må jo kjøpe asiatisk når det er til sushi!?), nori, avocado, Salma laks, fersk tunfisk, to typer rogn OG jeg har tenkt å prøve meg på å bruke norske reker i en makirull som scampi-erstatning. Etter at jeg gikk ut av butikken tenkte jeg at "Hm, det er jo egentlig litt teit med kinesisk øl til japansk mat - jeg må på polet." (nevnte jeg at jeg er en jævel på unnskyldninger?) Plutselig hadde jeg kjøpt to flasker med Asahi. Et øl jeg liker veldig godt, i tillegg la jeg merke til noe på etiketten jeg ikke har sett før, det står スーパ-ドライ Eller SU PA DO RA I Super dry *smelt* :rødme: Eh, også kom jeg på at jeg er tom for sjampo og balsam. Så nå er jeg 540,- fattigere, men har to flasker emd Redken Extreme. Også skal jeg på whiskysmaking i kveld. Temaet er "Whisky og dessert", så vi får faktisk dessert når vi kommer, med ulike whiskyer til, og ETTER det får vi middag. Genialt? He? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. april 2010 #1430 Del Skrevet 10. april 2010 スーパ-ドライ Eller SU PA DO RA I Super dry *smelt* :rødme: Seriøst?? Nå er ikke jeg helt inne på dette med japansk altså, men... Så noen flere sånne ord tidligere her, er det på ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. april 2010 #1431 Del Skrevet 10. april 2010 Dæven, jeg har brukt masse penger! :dåne: Merket at jeg var i det impulsive humøret, så jeg bestemte meg for å ikke dra til Japan Torget, der har de nemlig masse sushitallerkner og slikt som jeg har så lyst på. Så det bar rett på Meny, der ble det to Tiger øl (må jo kjøpe asiatisk når det er til sushi!?), nori, avocado, Salma laks, fersk tunfisk, to typer rogn OG jeg har tenkt å prøve meg på å bruke norske reker i en makirull som scampi-erstatning. Etter at jeg gikk ut av butikken tenkte jeg at "Hm, det er jo egentlig litt teit med kinesisk øl til japansk mat - jeg må på polet." (nevnte jeg at jeg er en jævel på unnskyldninger?) Plutselig hadde jeg kjøpt to flasker med Asahi. Et øl jeg liker veldig godt, i tillegg la jeg merke til noe på etiketten jeg ikke har sett før, det står スーパ-ドライ Eller SU PA DO RA I Super dry *smelt* :rødme: Eh, også kom jeg på at jeg er tom for sjampo og balsam. Så nå er jeg 540,- fattigere, men har to flasker emd Redken Extreme. Også skal jeg på whiskysmaking i kveld. Temaet er "Whisky og dessert", så vi får faktisk dessert når vi kommer, med ulike whiskyer til, og ETTER det får vi middag. Genialt? He? Hahaha!! SUPADORAI!! De er så herlige, altså!!! Du, hvor er dette Japantorget hen på Majorstua....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1432 Del Skrevet 10. april 2010 Seriøst?? Nå er ikke jeg helt inne på dette med japansk altså, men... Så noen flere sånne ord tidligere her, er det på ordentlig? hahaha, ja seriøst! De hart adoptert enda flere engelske ord enn vi har, og de vil helst skrive det med eget skriftsystem. Det er veldig nusselig, altså. Hahaha!! SUPADORAI!! De er så herlige, altså!!! Du, hvor er dette Japantorget hen på Majorstua....? Det ligger litt bortgjemt til, men er ikke langt unna Majorstuekrysset. De har kartpå hjemmesiden sin. Veldig morsom butikk, men jeg aner jo ikke hva halvparten av det som er der er for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1433 Del Skrevet 10. april 2010 Ååå, whiskysmaking var så fint! I kveld var en av de beste gangene så langt tror jeg. Temaet var whisky ved siden av dessert. Så vi fikk fem forskjellige desserter med fem forskjellige whiskyer til. Veldig morsomt å se hvordan de ulike smakene fremhever og forandrer hverandre Dessertene var: Sjokoladerosiner Dampede bjørnebær med en whiskylikør, sammen med vaniljeis Creme Bruleé med rosiner som hadde trukket i whisky Karamelliserte eplebåter Sjokoladefromasj (veldig bitter, med mye mørk sjokolade og kaffe. Nammm) Til middag fikk vi kveite, ovnsbakte poteter med chilli, asparges, portobello-sopp og en saus som definitivt hadde en raus andel fløte. Ikke akkurat helsekost, men en gang i mnd må det være lov med noe sånt, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. april 2010 #1434 Del Skrevet 10. april 2010 Det høres ut som en kjempefin lørdag. Men iiiik. Liker du whisky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. april 2010 #1435 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg finner bare matbokser som kan sendes til USA på Amazon. Dumme matboksene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1436 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg finner bare matbokser som kan sendes til USA på Amazon. Dumme matboksene. Du må gå på amazon.co.uk, ikke .com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1437 Del Skrevet 10. april 2010 Hallo, klokka er snart to på en lørdagsnatt, og hva gjør jeg? Sitter og mekker hjemmeside! Har gjort endel endringer på den, så nå er jeg mer fornøyd med den. J jobber med foredraget sitt fortsatt, stakkars. Skal prøve å legge meg nå, se om jeg får sove gjennom alle tastelydene. Gleder meg til jeg flytter inn på ordentlig, da blir det soverom og kontor på to forskjellige rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. april 2010 #1438 Del Skrevet 11. april 2010 Hallo, klokka er snart to på en lørdagsnatt, og hva gjør jeg? Sitter og mekker hjemmeside! Har gjort endel endringer på den, så nå er jeg mer fornøyd med den. J jobber med foredraget sitt fortsatt, stakkars. Skal prøve å legge meg nå, se om jeg får sove gjennom alle tastelydene. Gleder meg til jeg flytter inn på ordentlig, da blir det soverom og kontor på to forskjellige rom. Å, skal dere flytte sammen ? Det har ikke lille Harpix fått med seg! Kan ikke jeg få være med på dine herlige utskeielser en gang, a ? Hørtes herlig ut, den lørdagskvelden din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1439 Del Skrevet 11. april 2010 Det høres ut som en kjempefin lørdag. Men iiiik. Liker du whisky? Oi, så ikke innlegget ditt før nå, jeg. Javisst liker jeg whisky! Er kjempeglad i det, faktisk! Jeg kan ikke så mye om det, men synes det er veldig morsomt med disse smakekveldene. Å, skal dere flytte sammen ? Det har ikke lille Harpix fått med seg! Kan ikke jeg få være med på dine herlige utskeielser en gang, a ? Hørtes herlig ut, den lørdagskvelden din!! Ånei! Ja, det skal vi - jeg flytter inn i september. Gleder meg, skal bli godt å slippe å betale neste 4000 spenn for en hybel jeg bare er på 2-3 netter i uka, hehe. Hna har en leieboer nå som skal flytte ut, så da blir det et ekstra rom. jeg har også fått trua meg til plass til ellipsemaskinen :happy: Hihi, klart du kan være med! Men da må du like whisky, da. Belle får ikke være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1440 Del Skrevet 11. april 2010 Fin dag i dag og! J var veldig flink på foredraget sitt, etter det pratet jeg litt med ei venninne som også var der med en av sine venninner - vi satt ute i sola og spise jordbær, herlig! Så dro vi med foreldrene til J til broren hans, mest for å hilse på de små. Tvillingene er 6 mnd gamle nå, og de er så søte at jeg er sikker på at tannlegen kommer til å finne flere hull i tennene på meg på tirsdag Jeg fikk mate jenta (det er en av hver), så nå rasler det i eggstokkene. Hoppestokker, faktisk. :rødme: Den andre jenta deres på 2,5 år (?) er også knallsjarmerende, hun drev og maste på pappaen sin om at han måtte bygge "snømennel" og plukket opp pinner som var "almel" til dem Og nå skal jeg til med å lage sushi. Risen er satt på kok, kameraet er klart og jeg tenkte å skjære opp fisk snart. Jeeeeee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå