Pingting Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #1281 Del Skrevet 25. mars 2010 Åh, nå fikk jeg lyst på romaskin, Tineline. *undertrykker lyst til å sjekke priser på nett* hjelper ikke med søvnløshet når J ikke har et lite lys på det rommet heller, sånn at han må skru på taklyset (!) når han legger seg. Burde vanligvis gå bra da, det var aldri et problem da jeg bodde med eksen - så tror det bare var i går at huet var defekt. Så morsomt med konsert! Sang dere pent? Sequax: så flink! Jeg kan alle de der Hva mener du med "regel for lang vokal"? Hvordan den skrives eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #1282 Del Skrevet 25. mars 2010 Middag i farta! Fikk lyst på noe nam i dag, så nå står det strimlet svinekjøtt og koser seg i en marinade av litt olje, soyasaus, hvitløk og chilli. Ved siden av skal jeg ha stekt champignon og stangselleri og litt ris. Nammmm! Sen middag i dag fordi jeg ble sittende på lesesalen til 7. Fikk ikke gjort all verden da, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. mars 2010 #1283 Del Skrevet 25. mars 2010 Åh, nå fikk jeg lyst på romaskin, Tineline. *undertrykker lyst til å sjekke priser på nett* hjelper ikke med søvnløshet når J ikke har et lite lys på det rommet heller, sånn at han må skru på taklyset (!) når han legger seg. Burde vanligvis gå bra da, det var aldri et problem da jeg bodde med eksen - så tror det bare var i går at huet var defekt. Så morsomt med konsert! Sang dere pent? Sequax: så flink! Jeg kan alle de der Hva mener du med "regel for lang vokal"? Hvordan den skrives eller? :klø: Nja..mer hvor lang er en lang vokal i motsetning til en vanlig en ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 25. mars 2010 #1284 Del Skrevet 25. mars 2010 NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMM jeg elsker svinekjøtt i marinade (og uten). Ja vi sang så pent som de flinkeste kråkene. Neida, var veldig bra, tatt i betraktning at det bare er et par stykker der som har sunget i kor tidligere. Var veldig moro, fikk masse ros! God middag, flinkepingke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #1285 Del Skrevet 25. mars 2010 Eh, vanskelig å beskrive da Men du har jo sikkert hørt noen i Pimsleur-kurse? Iie har jo lang i, men det er kanskje litt dårlig eksempel... *googler* Æsj, vet ikke. Står litt på wikipedia da: http://en.wikibooks.org/wiki/Japanese/Pronunciation#Long_vowels Middagen ble veldig god! Og klok som jeg er, laget jeg selvfølgelig dobbel porsjon sånn at jeg har lunsj i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2010 #1286 Del Skrevet 25. mars 2010 Claymore er bare fantastisk bra. Det er du plent nødt til å se, ellers kommer jeg og banker deg. Vampire Knight er kult synes jeg. Litt fjortis, men så er jo jeg litt fjortis innimellom også da. Og så er det fullstappet med flotte og deilige animemenn. *fjortis* for at elendige-fillers-æraen snart er over. For nå ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #1287 Del Skrevet 25. mars 2010 Claymore er bare fantastisk bra. Det er du plent nødt til å se, ellers kommer jeg og banker deg. Ja, prøv deg! :slåss: OK, må sjekke ut Vampire Knight Øh. Nå satt jeg og tulla rundt på My anime list og fant ut at Tousen og Isshin (faren til Ichigo) OG Tsubaki (han ene flaksegreia til Orihime) er samme skuespiller! HAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 26. mars 2010 #1288 Del Skrevet 26. mars 2010 Det var nytt for meg at anime har skuespillere. Nå skjønner jeg enda mindre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1289 Del Skrevet 26. mars 2010 Æsj, ikke skuespillere. Stemmeskuespillere, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1290 Del Skrevet 26. mars 2010 Æsj, småkjip-men-fornuftig start på dagen i dag. Hadde planer om å trene, men det ble rett og slett nedprioritert til fordel for mer søvn. Kom meg alt for sent til sengs i går, så det er jo strengt tatt min skyld Og det var siste treningsmulighet før påsken. Her hjemme ihvertfall, jeg kan jo faktisk knabbe hantlerne til J og trene med dem, hah! Og gå tur, satser på fint vær i påska. Blir antagelig skitur på hytta til svigers og, så det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 #1291 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg tør ikke se hvem som stemmeskuespiller de ulike rollene jeg. Da blir alt ødelagt for meg. Akkurat som når jeg ser hvordan en radiomann eller dame ser ut. Har jo kjempelyst til å se hvem som har stemmen til Natsu (<--- se profilbilde), men jeg tør rett og slett ikke. *sær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 26. mars 2010 #1292 Del Skrevet 26. mars 2010 Ok, da forstår jeg. Var ikke meningen å høres ut som "gjest" altså. Håper du får masse gode skimuligheter i påsken, ikke så mye for trening som for kos (med kvikklunsj)! Hvor er det du skal hen på hyttetur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 26. mars 2010 #1293 Del Skrevet 26. mars 2010 Kos deg masse på påskeferie!! Jeg vil også gå på ski, men det er fint lite snø her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1294 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg tør ikke se hvem som stemmeskuespiller de ulike rollene jeg. Da blir alt ødelagt for meg. Akkurat som når jeg ser hvordan en radiomann eller dame ser ut. Har jo kjempelyst til å se hvem som har stemmen til Natsu (<--- se profilbilde), men jeg tør rett og slett ikke. *sær* Haha. Jeg lar bare være å se på bildet jeg, men synes det er morsomt å se at mange av dem går igjen. Veldig mange av de i Bleach som er i andre serier f.eks., tror jeg fant de som spiller Toshiro, Byakuya, Rukia, Renji, Grimmjow og Kenpachi i Full Metal Alchemist. Imponerende. Tineline: (argh! KG, fiks multisitatknappen!) Det er oppe ved femunden, en time eller to fra Røros. Får se hvor mye skigåing det blir da, blir nok mere skifalling. Jeg har stått på ski én gang de siste 15 årene. Carrie: takk, og du og! Du kan jo kjøpe deg rulleski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. mars 2010 #1295 Del Skrevet 26. mars 2010 Eh, vanskelig å beskrive da Men du har jo sikkert hørt noen i Pimsleur-kurse? Iie har jo lang i, men det er kanskje litt dårlig eksempel... *googler* Æsj, vet ikke. Står litt på wikipedia da: http://en.wikibooks.org/wiki/Japanese/Pronunciation#Long_vowels Middagen ble veldig god! Og klok som jeg er, laget jeg selvfølgelig dobbel porsjon sånn at jeg har lunsj i morgen! Ohayo!! Hehe...takk for at du sjekka!! Eksempel: hvordan sier man "hus" framfor "nei" ? Ie og Iee ?:)Hmmm....Tror jeg kan bli misforstått temmelig fort der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1296 Del Skrevet 26. mars 2010 Ehm, aner ikke. Hehe. Men det vil jo som oftest gå frem av sammenhengen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. mars 2010 #1297 Del Skrevet 26. mars 2010 Ehm, aner ikke. Hehe. Men det vil jo som oftest gå frem av sammenhengen da Vi får håpe det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 26. mars 2010 #1298 Del Skrevet 26. mars 2010 Hus! Ikke gjør det (ikke gjør det nå som alle ser det)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1299 Del Skrevet 26. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 26. mars 2010 #1300 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg er LEI av Blindern, Pinglert! Ååååå! Multikriterieanalyse kan bare gå og dø et eller annet sted, hehe! Er utrolig lite motivert. Jaja. Mer , I guess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå