Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #881 Del Skrevet 4. mars 2010 nå vet jeg det, nå vet jeg det hmm kg er vel en slags jobb ? på en måte hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mars 2010 #882 Del Skrevet 4. mars 2010 Dere begge er da gamle. Hah! PØH!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 4. mars 2010 #883 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvahhh?? Hvorfor er det bare jeg her som ikke vet hvorfor pingting heter pingting?? Jeg vi ooooooogså vite!! *bedende blikk* Godt du endelig fant noe fornuftig å bruke cocktimus på. Trening er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #884 Del Skrevet 4. mars 2010 Godt du endelig fant noe fornuftig å bruke cocktimus på. Trening er oppskrytt For det hørtes IKKE kinky ut i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 4. mars 2010 #885 Del Skrevet 4. mars 2010 For det hørtes IKKE kinky ut i det hele tatt! Harrrr, harrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #886 Del Skrevet 4. mars 2010 hmm jeg har en følelse av at denne dagboka har en tendens til å ta litt av utover kvelden ganske ofte ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #887 Del Skrevet 4. mars 2010 hmm jeg har en følelse av at denne dagboka har en tendens til å ta litt av utover kvelden ganske ofte ? Hysj! *sitter og stirrer innbitt på intervjuanalysen sin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mars 2010 #888 Del Skrevet 4. mars 2010 *Ser for seg Pingting i merkelige positurer for å teste ut ellipsemakinen* :overrasket: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mars 2010 #889 Del Skrevet 4. mars 2010 Hjelpe meg, boka har vokst med tre sider siden igår jo.. :dåne: Og nå skjønner jeg ikke halvparten av hva dere snakker om engang! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #890 Del Skrevet 4. mars 2010 *Ser for seg Pingting i merkelige positurer for å teste ut ellipsemakinen* :overrasket: Gaby, du er en skitten (gammel) pike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #891 Del Skrevet 4. mars 2010 Hysj! *sitter og stirrer innbitt på intervjuanalysen sin* unskyld *Ser for seg Pingting i merkelige positurer for å teste ut ellipsemakinen* :overrasket: Hjelpe meg, boka har vokst med tre sider siden igår jo.. :dåne: Og nå skjønner jeg ikke halvparten av hva dere snakker om engang! :dåne: det er bare tull alt i sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #892 Del Skrevet 4. mars 2010 Gaby, du er en skitten (gammel) pike! neida! det er bare du som er... øhm (gammeldags kanskje?) evt bare jeg som er utrolig overtrøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mars 2010 #893 Del Skrevet 4. mars 2010 Gaby, du er en skitten (gammel) pike! :lur: Sånn er det å være en moden kvinne, Wind... Du oppdager det nok om en sånn 6-8 års tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #894 Del Skrevet 4. mars 2010 *Ser for seg Pingting i merkelige positurer for å teste ut ellipsemakinen* :overrasket: BUWAAAAAHAHAHAHA! Syke Gaby. Hjelpe meg, boka har vokst med tre sider siden igår jo.. :dåne: Og nå skjønner jeg ikke halvparten av hva dere snakker om engang! :dåne: Du, jeg klarer nesten ikke henge med jeg heller - om det er noen trøst Gaby, du er en skitten (gammel) pike! unskyld Haha, du er tilgitt under tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #895 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) :lur: Sånn er det å være en moden kvinne, Wind... Du oppdager det nok om en sånn 6-8 års tid. Ja, enn så lenge skal jeg nyte tiden uten rynker. Vet ikke om du husker hvordan det var den gangen du var ung og rynkefri... Fantes det biler på den tiden? :klø: Endret 4. mars 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #896 Del Skrevet 4. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #897 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Åh guuuuhd. Jeg dør på meg. *nekte å blande seg inn i krangel siden jeg er eldre enn Wind og yngre enn Gaby* Endret 4. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #898 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Åh guuuuhd. Jeg dør på meg. *nekte å blande seg inn i krangel siden jeg er eldre enn Wind og yngre enn Gaby* Vi krangler ikke, vi diskuterer! Alle vet jo dessuten at eldre damer pleier å være sta og kranglete. Endret 4. mars 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mars 2010 #899 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja, enn så lenge skal jeg nyte tiden uten rynker. Vet ikke om du husker hvordan det var den gangen du var ung og rynkefri... Fantes det biler på den tiden? :klø: Wind, jeg har jo ingen rynker!!! Jeg sliter litt med å bli tatt seriøst på jobben min faktisk, fordi jeg ser så ung ut. Fikk barnebillett på bussen her en dag... Bare 12 år siden jeg var i kategorien barn på bussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #900 Del Skrevet 4. mars 2010 Wind, jeg har jo ingen rynker!!! Jeg sliter litt med å bli tatt seriøst på jobben min faktisk, fordi jeg ser så ung ut. Fikk barnebillett på bussen her en dag... Bare 12 år siden jeg var i kategorien barn på bussen Botox og ansiktsløftinger gjør underverker, er det konklusjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå