Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #861 Del Skrevet 4. mars 2010 Så flink du er! Men er maten de serverer på pub noe sunn, da? :klø: Haha, NEI! Det vil si: man får tak i sunnere alternativer der og, men da er det gjerne ikke de tradisjonelle rettene. Så det er ikke rart at britene er så feite egentlig, mange av dem spiser jo ute flere ganger i uka. (jeg spiste hamburger med majones, cheddar OG bacon. Angrer ikke ett sekund ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #862 Del Skrevet 4. mars 2010 DET hørtes ut som kraftkost, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #863 Del Skrevet 4. mars 2010 DET hørtes ut som kraftkost, ja! Ja, og med chips og en øl. Jeg trillet jo ut av puben etterpå, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #864 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei dere - nå har'n Cocktimus Prime pønta seg! Jeg har vaska klær og fant ut jeg like gjerne kunne tørke BHene mine på ham. Så nå dingler det blonder og sløyfer over alt på lille homotransformeren min. Synes han ser ganske fornøyd ut, jeg :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #865 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei dere - nå har'n Cocktimus Prime pønta seg! Jeg har vaska klær og fant ut jeg like gjerne kunne tørke BHene mine på ham. Så nå dingler det blonder og sløyfer over alt på lille homotransformeren min. Synes han ser ganske fornøyd ut, jeg :happy: hvem hva har pynta seg ? skjønte ingen ting jeg nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. mars 2010 #866 Del Skrevet 4. mars 2010 Prøv å si det ti ganger fort etter hverandre, du! Det ble til slutt pingping tingting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #867 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Han er vel egentlig skaptranse, Pingu. Twinkle: Det er Pingu sin elipsemaskin. Endret 4. mars 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #868 Del Skrevet 4. mars 2010 Det ble til slutt pingping tingting. Han er vel egentlig skaptranse, Pingu. Twinkle: Det er Pingu sin elipsemaskin. ååjaa ble nok fin med undertøy den ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 4. mars 2010 #869 Del Skrevet 4. mars 2010 Dere er gærne alså. Morsom stalkerhistorie, så for meg at du spratt imellom hyllene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #870 Del Skrevet 4. mars 2010 Dere er gærne alså. næææ kan æ aller tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #871 Del Skrevet 4. mars 2010 Det ble til slutt pingping tingting. Hahaha! Kanskje jeg burde skifte nick Han er vel egentlig skaptranse, Pingu. Twinkle: Det er Pingu sin elipsemaskin. Han kom jo grundig ut av det skapet i dag, da. Dessuten ser han alltid så glad ut for å holde veska mi. ååjaa ble nok fin med undertøy den ja Haha, ja det var før du begynte å vanke her at jeg kom frem til det. Det er en spacesaver hvor jeg kan brette opp hjulet - så den ser veldig merkelig og litt transformer-aktig ut når den er slått sammen. I tillegg så pleier jeg å henge veska på den, og de håndtakene ser ut som om de har litt knekk i håndleddet. Såh: homofil transformer. Så lurte jeg på hva i all verden jeg skulle kalle den, og da var det vel Belle som foreslo Cocktimus Prime. (Fagatron var også oppe) Dere er gærne alså. Morsom stalkerhistorie, så for meg at du spratt imellom hyllene der. Haha, ja det var litt sånn. Satt meg til og med på et bord ved siden av noen da jeg skulle spise. *fnis* Men du mumla sånn atte. Hallo! Jeg er nybegynner her! Vis litt hensyn og snakk klart, tydelig og grammatisk korrekt når jeg smuglytter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #872 Del Skrevet 4. mars 2010 Haha, ja det var før du begynte å vanke her at jeg kom frem til det. Det er en spacesaver hvor jeg kan brette opp hjulet - så den ser veldig merkelig og litt transformer-aktig ut når den er slått sammen. I tillegg så pleier jeg å henge veska på den, og de håndtakene ser ut som om de har litt knekk i håndleddet. Såh: homofil transformer. Så lurte jeg på hva i all verden jeg skulle kalle den, og da var det vel Belle som foreslo Cocktimus Prime. (Fagatron var også oppe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #873 Del Skrevet 4. mars 2010 Hm, i dag er jeg sånn midt-i-mellom-flink med maten. Laget wok til middag (som jeg tok bilde av, men jeg har glemt USB-kabelen min hos J...så den får dere ikke se enda). Og wok er jo bra. Men karbojunkie som jeg er så måtte jeg spise et halvt tonn ris ved siden av. Jaja, det er vel ikke det verste som finnes, men jeg spiste jo tross alt sushi i går og. Ellers har jeg ikke fått studert i det hele tatt i dag, hjernen feirer visst fortsatt. Har fått vasket klær da, og skifta sengetøy. Men nå begynner jeg å stresse med den norske masteren, har ganske mye å gjøre der og. Hrmmmf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2010 #874 Del Skrevet 4. mars 2010 Cocktimus Prime :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #875 Del Skrevet 4. mars 2010 Cocktimus Prime :rødme: Gærning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mars 2010 #876 Del Skrevet 4. mars 2010 Nå ble jeg nysgjerrig på hvorfor du har valgt nicket ditt. Jeg vet hvorfor Og det passer veldig bra! Ja, du er huaggammel! (var ikke du et år eldre enn meg?) Nådu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #877 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Er jeg den eneste som ikke vet (husker??) hvorfor Pingu heter Pingting? Var det mens vi hadde pause? Dere begge er da gamle. Hah! Endret 4. mars 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #878 Del Skrevet 4. mars 2010 Er jeg den eneste som ikke vet (husker??) hvorfor Pingu heter Pingting? Var det mens vi hadde pause? jeg har ingen peiling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #879 Del Skrevet 4. mars 2010 Forklaring sendt. Slutt å mase nå da Oi, hvordan havnet jeg her inne igjen? Jeg skulle jo jobbe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #880 Del Skrevet 4. mars 2010 Er ikke kg jobb? HVA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå