Pingting Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #721 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg drakk ingenting i går, men føles som om jeg også har fyllenerver. Oh noes! Jeg var i det minste i en tilstand hvor det var sannsynlig at jeg gjorde noe teit i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. februar 2010 #722 Del Skrevet 28. februar 2010 Oh noes! Jeg var i det minste i en tilstand hvor det var sannsynlig at jeg gjorde noe teit i går Kanskje jeg bare er redd for at jeg skal gjøre noe teit i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 28. februar 2010 #723 Del Skrevet 28. februar 2010 *snuble morgentrøtt innom dagboka di* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #724 Del Skrevet 28. februar 2010 Kanskje jeg bare er redd for at jeg skal gjøre noe teit i morgen? Hm, men da burde du jo få nervene på tirsdag... Teite hodet som ikke kan kalenderen. *snuble morgentrøtt innom dagboka di* Værsågod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 28. februar 2010 #725 Del Skrevet 28. februar 2010 Åh, kaffe, ja! *løpe og hente* Aaaaaaaahh... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. februar 2010 #726 Del Skrevet 28. februar 2010 Hm, men da burde du jo få nervene på tirsdag... Teite hodet som ikke kan kalenderen. Jeg liker å være godt forberedt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #727 Del Skrevet 28. februar 2010 Åh, kaffe, ja! *løpe og hente* Aaaaaaaahh... :rødme: Hmmm... *brøler* J! Lag kaffe til meg! Hah! Jeg liker å være godt forberedt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 #728 Del Skrevet 28. februar 2010 Bare innom på en søndags....ettermiddag? Gleder meg til å se hvordan det går med knekkebrødlaging uten varmluften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #729 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Bare innom på en søndags....ettermiddag? Gleder meg til å se hvordan det går med knekkebrødlaging uten varmluften. Jaaa, det blir spennende! Men føler ikke for å bake akkurat nå. Sofa. Kaffe. Bleach. Hjernedød. *glad* Endret 28. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 #730 Del Skrevet 28. februar 2010 Jaaa, det blir spennende! Men føler ikke for å bake akkurat nå. Sofa. Kaffe. Bleach. Hjernedød. *glad* Ikke jeg heller. For min del er det: Sofa. Frokost/middag. My Neighbor Totoro/Legend of the Seeker. Har litt vanskelig for å bestemme meg i dag. Sånn på et generelt grunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #731 Del Skrevet 28. februar 2010 Ikke jeg heller. For min del er det: Sofa. Frokost/middag. My Neighbor Totoro/Legend of the Seeker. Har litt vanskelig for å bestemme meg i dag. Sånn på et generelt grunnlag. Du kan jo lage en frokostmiddag? Det blir... havregrøt med... kjøttboller? Nei nå må jeg holde kjeft her. Ih, nå fikk jeg og lyst til å se på Totoro! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 #732 Del Skrevet 28. februar 2010 Du kan jo lage en frokostmiddag? Det blir... havregrøt med... kjøttboller? Nei nå må jeg holde kjeft her. Ih, nå fikk jeg og lyst til å se på Totoro! :rødme: Jeg tror det blir en tidlig middag. Eller en sen frokost? Nei, da må jeg ha brød eller knekkebrød. Og jeg gidder bare ikke å handle. Jeg fikk sett et kvarter av Totoro før jeg sovnet i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 28. februar 2010 #733 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg var skikkelig taper i går - satt alene hjemme og jobbet med oblig (som jeg får karakter på, da...) og drakk en halv flaske rødvin. Syntes utrolig synd på meg selv, hehehe! Nå lager vi amerikanske pannekaker, og så skal jeg ha kaffe og så skal jeg presse appelsinjus. FIN søndagsbrunch! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 #734 Del Skrevet 28. februar 2010 Det var voldsomt så koselig og avslappende alle skulle ha det i dag da.. Jeg sitter på skolen og drikker lunka kaffe, en deilig blanding av restene fra fredag og dagens nylagde. Mmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #735 Del Skrevet 28. februar 2010 Det var voldsomt så koselig og avslappende alle skulle ha det i dag da.. Jeg sitter på skolen og drikker lunka kaffe, en deilig blanding av restene fra fredag og dagens nylagde. Mmm.. du er flink ! :D jeg burde lese, men jeg gidder ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 #736 Del Skrevet 28. februar 2010 du er flink ! :D jeg burde lese, men jeg gidder ikke Takk for komplimentet, men jeg sitter jo bare på kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #737 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg tror det blir en tidlig middag. Eller en sen frokost? Nei, da må jeg ha brød eller knekkebrød. Og jeg gidder bare ikke å handle. Jeg fikk sett et kvarter av Totoro før jeg sovnet i går. Njeh, handling på søndager er æsj. Jeg endte opp med å se på Gintama i stedet nå. Den serien er så tullete at jeg blir glad langt inni sjela. Jeg var skikkelig taper i går - satt alene hjemme og jobbet med oblig (som jeg får karakter på, da...) og drakk en halv flaske rødvin. Syntes utrolig synd på meg selv, hehehe! Nå lager vi amerikanske pannekaker, og så skal jeg ha kaffe og så skal jeg presse appelsinjus. FIN søndagsbrunch! Naaaw. Been there, done that! Ikke uten grunn de på lokale hjørnesjappa der jeg bodde i England ble forundret hver gang jeg ikke kjøpte rødvin. ("What? You're buying APPLE JUICE? Come on, I just refilled the wine shelf!") Ooooh, amerikanske pannekaker! Adri laga selv før! Men har spist. I USA. Godt! Det var voldsomt så koselig og avslappende alle skulle ha det i dag da.. Jeg sitter på skolen og drikker lunka kaffe, en deilig blanding av restene fra fredag og dagens nylagde. Mmm.. Ååååå! Men du er FLINK! Flinkflinkflink! Vi er ikke så flinke. Se, varm kaffe! Værsågod: du er flink ! :D jeg burde lese, men jeg gidder ikke Le....se? Skjønner ikke dette ordet. Takk for komplimentet, men jeg sitter jo bare på kg... Ja, men da er det tanken som teller. Hah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. februar 2010 #738 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Le....se? Skjønner ikke dette ordet. Joda.. Det er sånn du gjør når du ser på Gintama. Le av å se. Easy peasy. Endret 28. februar 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 28. februar 2010 #739 Del Skrevet 28. februar 2010 *tenke svært hardt på å lese* ... men det er en grunn til at man har ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #740 Del Skrevet 28. februar 2010 Joda.. Det er sånn du gjør når du ser på Gintama. Le av å se. Easy peasy. *tenke svært hardt på å lese* ... men det er en grunn til at man har ferie!! Tanken som teller. Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå