Gjest Gjest_siri_* Skrevet 19. januar 2010 #1 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvor mye skal til for å dumpe på oppkjøringa for vanlig personbil?Hva er _tillat_ liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 19. januar 2010 #2 Del Skrevet 19. januar 2010 Kommer litt ann på. Når jeg kjørte opp så gjorde jeg noe som kan ansees som grov feil og stryk, men før sensor rakk å si noe, så sa jeg at jeg gjorde en feil, hva jeg gjorde, hva jeg kunne gjort anderledes og at jeg var litt stressa. Han sa at det jeg sa gjorde at jeg viste at jeg kunne det egentlig og at han ikke strøk meg pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 19. januar 2010 #3 Del Skrevet 19. januar 2010 De deler det vanligvis opp i ener, toer og treer-feil. En treer-feil er typisk noe hvor sensor må gripe inn, trykke på bremsen feks, og det holder med en for å stryke. Typiske situasjoner er brudd på vikeplikt, kjøre på rødt ol. Toer-feil kan man ha noen av, dersom alt annet er perfekt, men har man for mange av dem stryker man også. Typiske toerfeil er plasseringsfeil, for høy/lav hastighet, osv. Ener-feil kan du ha ganske mange av, men de oppfattes som slurv, så de kan være med å avgjøre om du stryker på toerfeilene du har, feks. Ener-feil er ting som å glemme speilet noen ganger, parkere litt merkelig ol. Både toer og ener-feil kan man også slippe unna med selv, dersom man nevner dem når sensor spør etter kjøreturen hvordan du synes det gikk. Da får du vist at du skjønte det selv idet du dreit deg ut, og at det ikke er noe du pleier å gjøre. Så prøv å noter alle småfeil bak øret underveis, og bruk anledningen til å ta det opp når sensor spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå