Gå til innhold

Bil og barn!

Troyamin

Anbefalte innlegg

Denne hører kanskje inn under barn og familie, men jeg synes den passer best under bil og trafikk.

Gullkorn fra barnemunn under bilturen eller i andre trafikksituasjoner. Håper flere legger ut gullkorn!

Vi var på besøk hos mine foreldre, og samtalen kom inn på bil og bilkjøring. Etter en liten stund sier min sønn; "Alle idioter er ute og kjører bil hver gang mamma skal ut og kjøre!"

En annen gang ble jeg stoppet i promillekontroll. Jeg ruller ned vinduet. Før politimannen får sagt noe som helst kommer det fra baksetet;"Ho kjørte bare fem over fartsgrensa!" Heldigvis bare lo politimannen, mens jeg ble sprutrød. Vanskelig å skulle blåse samtidig da ja...

Da datteren min var ca tre år, kjørte vi i buss fra sentrum og hjem. Jeg hadde nettopp vært i byens piercingstudio og fått et lite smykke nedentil. (sef så ikke datteren min på, men ho må ha overhørt samtalen mellom meg og venninnene.) Ho var stille nesten hele veien, men da så og si ALLE pendlerne var kommet på, så utbryter hun;"mamma`n min har ring i tissekona si!" Jeg knallrød og med mange øyne stirrende på meg. Flaut! Men lærte å passe munnen min overfor små barn...

Nylig så satt femåringen foran i bilen på vei til barnehagen. Bilen foran kjørte saaaaaaakte. Jeg begynte å stresse littegranne og sa til minsten at jeg skulle ønske den foran kunne slippe meg forbi. Da utbryter poden;"Kjør da di gamle kjerring!" mens han hyttet med neven. Hvor han har det fra, aner jeg ikke :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...