Zzyzx Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Jeg aner ikke hvor jeg skal henvende meg, og fastlegen min gjør det ikke. Gjerne greit om det ikke koster skjorta heller...
Gjest Gjest_zellica_* Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Jeg mener jeg har sett en liste over leger som er kurset i innsetting, men jeg klarer ikke å finne den igjen. Men hvis du tar kontakt med firmaet som selger implanon, er det mulig at de sitter på en slik liste. Uansett bør du prøve zeracette først, så du er sikker på at du tåler de hormonene som finnes i staven. Den koster jo litt i innkjøp og med gynekolog i tillegg, kommer den på ca 1600. Billig prevensjon, men dyrt hvis du må fjerne den etter kort tid.
Zzyzx Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 Ja, jeg har brukt cerazette nettopp med staven i tankene, og det funket helt fint. Takk for tipset om å finne lister, det kan nok hjelpe veldig. Gjør ikke noe om noen har en slik liste, eller andre anbefalinger for den saks skyld.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Burde ikke fastlegen din vite sånnt? Evt. kunne finne det ut for deg?
Zzyzx Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2010 Kanskje, men jeg har ikke vært der ennå, og skal ikke før i neste uke. Tidligere sa han bare at han kun kjenner til én lege som holdt til i samme bygg som han tidligere, så jeg tror egentlig ikke han sitter med en oversikt over hvem som har hatt kurset. Det er ikke akkurat en spesialistutdannelse. Men jeg har sendt en forespørsel til produsenten, så får vi se.
Gjest tone Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Ullevål stadion legesenter, tlf 23008670
LilleLolita Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Tror de gjør det på Aleris på Frogner, men der koster det jo litt da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå